طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

آیا طراحی سایت با قالب آماده کارآمد است؟

بیشتر افراد وقتی به دنبال طراحی سایت میروند از قبل دامنه یا دامنه های مورد نظر خود دارند و شکل ظاهری وب سایتها یا وب سایتهایشان را می دانند.

در سال های گذشته برنامه نویسان رایانه ای که تسلط کافی به کد رایانه داشتند قادر به ساخت و توسعه وب سایت ها بودند ، اما امروز تعداد بی شماری از سیستم های نرم افزاری مختلف وجود دارد که کمک میکند تا هر کسی بتواند یک وب سایت نه چندان تمیز ، جذاب و کاربردی ایجاد کند. این سیستم های نرم افزاری وب سایت سازی چنان محبوب شده اند که بیشتر افراد سعی دارند از آن ها استفاده کنند. اکنون این یک استاندارد صنعتی در دنیای میزبانی وب است که به طراحی ، ایجاد و سازماندهی وب سایت هایی با الگوها و پانل های کنترل آسان کمک می کند. هر بسته متفاوت است ، همانطور که هر سرویس متفاوت است ، اما استفاده از بسیاری از آنها بصری است و از همه مهمتر ، هیچ هزینه ای ندارد.

و به نظر من ، علت استفاده ی کاربران از آن ها همین رایگان بودن آنهاست. اما آیا این رایگان بودن به مشکلاتش می ارزد؟

مشتری ها به دنبال چه چیز هایی هستند؟

برای ایجاد یک وب سایت موفق، یک سازنده با تجربه بالا ضروری است. هنگام بررسی گزینه های موجود برای ابزارهای رایگان ، مطمئن شوید که موردی که در طرح های الگو پیشرفته است و کنترل ساختاری برای رابط کاربر را بر روی رادار دارد، انتخاب کنید. ابتدا نگاهی به طرح های موجود در قالب بیندازید. بسیاری از آنها ممکن است منسوخ شده باشند. اگر امروز می خواهید در اینترنت موفق باشید ، وب سایت باید ظاهری نرم و روان داشته باشد. دوم ، در نظر بگیرید که ویرایشگر وب سایت به خوبی عمل کند. این وب سایت شماست و شما باید بتوانید هرگونه تغییراتی که میخواهید در هر زمانی انجام دهید. در آخر ، ضروری است که استفاده از آن آسان باشد. چه فایده ای دارد اگر رابط کاربری چنان گیج کننده باشد که کاربران نتوانند به راحتی از آن استفاده کنند؟ پس مطمئن شوید که این سایت تا حد ممکن کاربر پسند باشد.

قالب های آماده طراحی سایت ممکن است بسیار زیبا بنظر برسند اما در اغلب موارد واکنش گرا نیستند.( اگر نمی دانید واکنش گرا بودن یعنی چی به مورد هفت این لینک رجوع کنید.) ، مورد دیگر درباره ی این قالب های آماده طراحی سایت این است که تغییرات شما بلافاصله اعمال نمیشود یا به عبارتی به شما داشبورد مدیریتی تعلق نمیگیرد.

گزینه ها

انتخاب میزبان فراتر از انتخاب سرور است. امروزه شرکت های طراحی سایت خدمات زیادی به مشتریان ارائه می دهند که بر توسعه ، نگهداری و عملکرد وب سایت تأثیر می گذارد. قبل از انتخاب ، پیش نمایش چند سایت را که توسط آن ها ارائه شده است ، در نظر بگیرید. لازم به یادآوری است که هر سرویس ساخت وب سایت منحصر به فرد است و بسیاری از آنها بطور خاص متناسب با نیازهای سازندگان وب سایت های پیشرفته تر طراحی شده اند.

پشتیبانی مشتری و خدمات آنلاین

بهترین شرکت های طراحی سایت نه تنها اطلاعات واضح و سوالات متداول را ارائه می دهند ، بلکه پشتیبانی عالی ، آگاهانه و در دسترس مشتری را برای همه مشتریان خود ارائه می دهند. یکی دیگر از مشکلات قالب های آماده سایت همین نبود پشتیبانی است. فراموش نکنید طراحان سایت موظف هستند سوالاتی را که در زمینه ی مربوط به طراحی آن ها دارید در اسرا وقت پاسخ دهند و تغییرات شما را اعمال کنند.