طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

اهمیت داشتن وب سایت برای مشاغل

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها یک موضوع مهم و بسیار کمک کننده است اما بنا نهادن پایه های یک کسب و کار روی شبکه های مجازی یک کار غیر اصولی و همچنین یک ریسک بزرگ می باشد . وقتی شما پایه های کسب و کارتان روی شبکه های اجتماعی بنا می کنید خطرات زیادی کسب و کار شما را تهدید میکنند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم.

همه روزه در سراسر دنیا شبکه های اجتماعی در حال گسترش و دگرگونی هستند و هرچند مدت یک بار شبکه اجتماعی جدیدی به وجود می آید و احتمال این که کاربران هر لحظه قصد کوچ به یک شبکه اجتماعی دیگر بکنند وجود دارد، اتفاقی که چند سال پیش در ایران با پیدایش اینستاگرام برای فیسبوک افتاد.

در هر صورت کم شدن کاربران هر شبکه اجتماعی تمام صفحاتی که در اون شبکه اجتماعی فعالیت می کنند رو متضرر می کنه و در نهایت اگه کسی در اون شبکه اجتماعی خاص نباشد فعالیت های شما کاملا تباه و بیهوده می شوند و همچنین تمام هزینه هایی که صرف بزرگ کردن کسب و کارتون کردید بی اثر میشه.

خطر دیگری که شبکه های اجتماعی را تهدید می کنند اتفاقات اجتماعی و کمپین های مردمی هستند همونطور که در جریان هستید چندی پیش یکی از کمپین ها بر ضد فیسبوک به راه افتاد و عده ی زیادی همچون شخصیت های بزرگ برای حمایت از کمپین فیسبوک را ترک کردند.

جدای همه این ها اتفاقات سیاسی نیز یکی از بزرگترین تهدید ها برای شبکه های اجتماعی هستند ، همونطور که چندی پیش یکی از این اتفاقات منجر به بسته شدن کلی تلگرام شد و خیلی از افرادی که پایه های کسب و کارشون رو در تلگرام ریخته بودند متضرر شدند.

پس برای اینکه از همه این تهدید ها در امان باشید احتیاج دارید که یک مقر مستحکم و به دور از گزند برای کسب و کارتون پیدا کنید ، در فضای آنلاین بهترین روش داشتن یک وبسایت مناسب و در شان کسب و کار می باشد ، شما با داشتن یک وبسایت قوی می توانید از شبکه های اجتماعی به عنوان یک بستر برای تبلیغات و برند سازی استفاده کنید و از تمام گزند هایی که عنوان کردیم در امان بمانید.