طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

اهمیت ویدیو در محتوای بصری

اهمیت ویدیو در محتوای بصری

ویدئوها: احیای استراتژی های بازاریابی بصری شما

دومین شکل بازاریابی بصری، چه چیزی بصری‌تر از یک ویدیو است؟ محبوبیت ویدیوها بسیار زیاد است، فقط به یوتیوب نگاه کنید. ناگفته نماند، تحقیقات نشان داده است که از سال 2018 استفاده از ویدیوها در تلفن همراه تقریباً به 10 میلیون بازدید در دقیقه رسیده است که نشان دهنده اهمیت داشتن محتوای ویدیویی برای برند شما است.

اساساً، محتوای ویدیویی زمانی که سایر استراتژی‌های بازاریابی بصری شکست بخورند، توجه بیننده را به خود جلب کرده و حفظ می‌کند. آنها صدایی به شرکت شما می دهند، چیزی که بسیار قابل ربط تر است و تماشای آن به جای متن ساده لذت بخش تر است.

اگر می‌خواهید برای مصرف‌کنندگان خود به گونه‌ای تبلیغ کنید که احساس مزاحمت نداشته باشد، ویدیوها راهی سریع و سرگرم‌کننده برای تبلیغ برند شما هستند، در حالی که ذهن بی‌صبر مخاطبان شما را به شدت جذب می‌کنند. مطالعه‌ای از Hubspot حتی به شما می‌گوید که محتوای ویدیویی واقعاً مورد تقاضای مصرف‌کنندگان است، و با 62 درصد در رتبه اول قرار دارد و با 53 درصد، همان چیزی است که مصرف‌کنندگان می‌خواهند بیشتر ببینند.

نکته شگفت انگیز در مورد ویدیوها این است که تنها یک راه برای انجام آن وجود ندارد. آنها می توانند به معنای واقعی کلمه در مورد هر چیزی که شما می خواهید باشد. از یک ویدیوی ملاقات با تیم شرکت گرفته تا یک ویدیوی نحوه انجام و یک ویدیوی نظرات مشتریان – این UGC قدرتمند است که دوباره وارد می‌شود! طیف گسترده ای از قالب ها و فرصت ها برای خلاقیت نامحدود است.

معمولاً ایجاد ویدیوها نسبت به سایر فرمت‌ها زمان، تلاش و هزینه بیشتری می‌طلبد، اما نتیجه کاملاً ارزش آن را دارد و محتوای باکیفیت و جالب ویدیوی شما می‌تواند سئو سایت شما را تا حد زیادی افزایش دهد. با این حال، به دلیل محبوبیت پخش زنده و سایر انواع محتوای ویدیویی، آشکار شده است که مردم واقعاً اهمیت کمتری به این دارند که ویدیو یک فیلم پرفروش باشد و روشی ساده است تا بتوانند با برندها به صورت آنلاین و راحت‌تر ارتباط برقرار کنند.

مصرف‌کنندگان به محتوا نسبت به جلوه‌های ویژه‌ای که می‌توانید یک ویدیو را با آن‌ها پر کنید، اهمیت می‌دهند، بنابراین مهم است که از روش‌های درست برای انسان‌سازی برندتان استفاده کنید.

گواهی بر قدرت ویدیوها در بازاریابی بصری پلتفرم رسانه اجتماعی Tiktok است. با توجه به اینکه محتوای آن صرفاً مبتنی بر ویدیو است، این پلتفرم به دلیل خلاقیت فراوان، به دنبال روندهای اخیر و ماهیت سریع کلیک کردن روی دکمه اشتراک گذاری، رشد کرده است. مانند Tiktok، ویدیوها هر روز “ویروسی” می شوند، که راهی مقرون به صرفه برای افزایش آگاهی از نام تجاری شما به شیوه ای سرگرم کننده است که از روندهای فعلی پیروی می کند.

به اشتراک گذاری ویدیو بخش عظیمی از شبکه های آنلاین است و رسانه های اجتماعی نیز به عنوان انگیزه ای برای این امر عمل می کنند. با بازاریابی ویدئویی سفارشی که برای کسب‌وکار شما تهیه شده است، تضمین می‌کنید که نتایج سطح بالایی را ببینید!

.جهت مشاوره برای کسب و کار یا راه اندازی وبسایت خود توسط تیم طراحی وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

وال ویرا