طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بازاریابی محتوا

قبل از اینکه به برخی از فاکتورهای سئو بپردازیم، بیایید در مورد محتوا صحبت کنیم. محتوا هم در جذب موتورهای جستجو موثر است و هم در ایجاد ارتباط با بازدید کنندگان سایت به شما کمک می کند.

هرچه محتوای مرتبط و با کیفیت بیشتری در سایت خود داشته باشید، به احتمال زیاد موتورهای جستجو می توانند صفحات شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر قرار دهند.

به همین ترتیب، هرچه محتوای جذاب و موثرتری در سایت خود داشته باشید، احتمال اینکه بازدیدکنندگان شما مقداری زمان با کیفیت را در وب سایت شما سپری کنند و حتی خریدی انجام دهند، بیشتر است.

راز ایجاد محتوایی که هم برای موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان سایت انسانی شما بهینه باشد، ایجاد محتوای متنوع و با کیفیت است. این محتوا باید شامل موضوعاتی باشد که بیشتر مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

خدمات تولید محتوای موثر وال ویرا 

در اینجا چند نوع محتوا وجود دارد که می توانید روی آنها تمرکز کنید:

• پست ها و مقالات وبلاگ
• محتوای شبکه های اجتماعی
• کتابهای الکترونیکی و کاغذهای سفید
• راهنماها و آموزشهای لازم
• فیلم ها و ضبط های صوتی
• اینفوگرافیک یا سایر مطالب بصری

نکته مهم دیگری که باید هنگام ایجاد محتوا برای سایت خود در نظر بگیرید، کلمات کلیدی و عبارات سئو است. شما باید این کلمات و عبارت ها را در محتوای خود به کار ببرید.
عامل دیگری که می تواند بر محتوای شما و در نتیجه رتبه بندی موتور جستجو تأثیر بگذارد ، به روز بودن مطالب شماست. این به این معنی است که شما هر چند وقت یکبار باید محتوای جدیدی را به سایتتان اضافه کنید.

با این حال، ایجاد محتوای کاملاً جدید تنها راه تازه نگه داشتن مطالب شما نیست. همچنین می توانید با به روزرسانی پست ها و یا بازنویسی مجدد آن ها باعث تاثیرگذاری بیشتر آن ها شوید.
گرچه ایجاد محتوا به زمان و منابع نیاز دارد، اما در پایان ارزش آن را خواهد داشت. موتورهای جستجو عاشق محتوای عالی هستند و مصرف کنندگان برای درک بهتر ارزشی که سازمان شما می تواند داشته باشد به محتوای با کیفیت نیاز دارند.

کار خود را با ایجاد چند پست وبلاگ شروع کنید و برای ایجاد محتوای باکیفیت در شبکه های اجتماعی تلاش کنید. به محض داشتن گروهی از طرفداران و پیروان وفادار، سازمان شما می تواند به راحتی پیشرفت کند.

جهت طراحی سایت و یا بهینه سازی سایت با سئو بر روی لینک زیر کلیک نمایید

بهینه سازی سئو سایت با وال ویرا