طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

با این 10 جمله به موفقیت برسید

10 نقل قول در مورد سخت کوشی که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید
موفقیت آسان به دست نمی آید

حتی برای متعهدترین کارآفرینان نیز گاهی ماندن در مسیر دشوار است. شما با چیزهایی خارج از کنترل خود مبارزه خواهید کرد و با مسائلی روبرو خواهید شد که نمی توانستید پیش بینی کنید. بنابراین، چگونه چشم خود را به هدف نگاه می دارید؟ چگونه مطمئن می شوید که مبارزه شما را از هدف نهایی منحرف نمی کند؟

اجازه دهید سخنان کسانی که قبل از ما رفته اند به شما انگیزه دهد و تمرکز شما را حفظ کند. از دیگرانی که همین مسیر را پیموده اند بیاموزید و در درس های سختشان شریک شوید.

بهترین جملات در مورد کار سخت

1. “موفقیت اغلب توسط کسانی به دست می آید که نمی دانند شکست اجتناب ناپذیر است.” – کوکو شانل، طراح مد

درست است که رویکرد شما به شکست تأثیر آن را بر سازمان شما دیکته می کند. آیا شکست را به عنوان یک فرصت یادگیری یا موقعیتی برای اجتناب از آن در نظر می گیرید؟

شکست اغلب ناخوشایند است. تصمیم شما برای تجزیه و تحلیل و یادگیری از آن، تفاوت در مسیر سازمان شما خواهد بود.

2. «تا زمانی که بهتر آموزش ببینید، بهترین کاری را که می توانید انجام دهید. سپس وقتی خوب یاد گرفتید، بهتر عمل کنید.» – مایا آنجلو، شاعر آمریکایی و فعال حقوق مدنی

همیشه از بهترین های خود بیاموزید، آموزه های خود را به کار بگیرید و بهتر شوید.

3. “اگر معلم یا مربی شما معتقد است که می توانید کاری را انجام دهید، به احتمال زیاد آن را انجام خواهید داد.” – گوئن موران، FastCompany
ما هرگز نمی‌توانیم تمام جنبه‌های تجارت را کنترل کنیم، اما می‌توانیم واکنش خود را به آنها کنترل کنیم.

وقتی چالش‌ها تهدید می‌کنند تا شما را از مسیر خارج کنند – به کسانی نگاه کنید که از مبارزات مشابه جان سالم به در برده‌اند. به دنبال انگیزه در داستان های آنها باشید.

4. «موفقیت تصادفی نیست. این کار سخت، پشتکار، یادگیری، مطالعه، فداکاری و مهمتر از همه عشق به کاری است که انجام می دهید. – پله، بازیکن فوتبال برزیلی
مگر اینکه تجربه شما منحصر به فرد باشد، سخت کوشی و پشتکار اغلب منجر به موفقیت می شود. اگر از کار سخت بترسیم، احتمالاً زمان بیش تری برای رسیدن به موفقیت خواهیم داشت.

5. “من کسی را نمی شناسم که بدون کار سخت به اوج رسیده باشد. این دستور العمل است. همیشه شما را به اوج نمی رساند، اما باید شما را بسیار نزدیک کند.” – مارگارت تاچر، نخست وزیر سابق
دستور العمل موفقیت شامل کار سخت زیادی است. گاهی اوقات ممکن است شانس باشد، اما در درجه اول سخت کوشی است.

6. “شما نمی توانید با اتوبوس به آنجا برسید، فقط با سخت کوشی و ریسک است که انجام پذیر میشود. آنچه کشف خواهید کرد فوق العاده خواهد بود. آنچه کشف خواهید کرد خودتان خواهید بود.” – آلن آلدا، بازیگر
ممکن است با این ایده که چگونه می خواهیم به هدف برسیم، سفر خود را به سوی موفقیت آغاز کنیم، اما گاهی اوقات لازم است در این مسیر حرکت کنیم.

مشکلی نیست که ندانید قدم بعدی شما چیست و به خودتان اجازه دهید که در سفر باشید، اما نتیجه می دهد و به ما کمک می کند بیشتر درباره خودمان بیاموزیم.

7. “من همانی هستم که امروز هستم به دلیل انتخاب هایی که دیروز انجام دادم.” – النور روزولت، بانوی اول ایالات متحده

کارآفرینان با انتخاب های سختی روبرو هستند. یکی از بزرگترین آنها ممکن است ترک شغل فعلی خود برای اداره کسب و کار خود باشد.

بسیاری از کارآفرینان گزارش می دهند که تصمیمات سختی گرفته اند که زندگی آنها را به سمت بهتر شدن تغییر داده است. مایل به برقراری اتفاق های چالش‌برانگیز باشید و زمان‌های سخت را پشت سر بگذارید.

8. “هر آنچه در مورد خود و توانایی خود باور داریم برای ما محقق می شود.” – سوزان ال. تیلور، روزنامه نگار
گاهی اوقات موفقیت و پیشرفت ما بر اساس موفقیت و پیشرفتی است که دیگران به دست می آورند، اما انجام این کار می تواند ما را عقب نگه دارد. ایمان به خود و استوار کردن ایده های موفقیت خود بر اساس راهکار های خودمان به ما کمک می کند، زیرا اگر باور داشته باشیم که می توانیم، این کار را خواهیم کرد.

9. «گاهی اوقات، باید تسلیم شوید. گاهی اوقات، دانستن اینکه چه زمانی باید تسلیم شد و چه زمانی باید چیز دیگری را امتحان کرد، نبوغ است. تسلیم شدن به معنای توقف نیست. هرگز متوقف نشو.» – فیل نایت، یکی از بنیانگذاران نایک
وقتی زمان تغییر مسیر فرا می رسد، مشکلی نیست. به حرکت خود ادامه دهید، هر جهتی که انتخاب کردید.

10. “من به شانس اعتقاد زیادی دارم و هر چه سخت تر کار کنم بیشتر از آن بهره می برم.” – توماس جفرسون، بنیانگذار آمریکایی
به شانس به عنوان یک فرصت فکر کنید. همه ما به آن دسترسی داریم. افراد فروتن از شانس و اقبال استفاده می کنند زیرا برای کمک از دیگران باز می مانند.

آنقدر آسیب پذیر باشید که بپذیرید همه پاسخ ها را ندارید. فرصت‌ها را زمانی که ظاهر می‌شوند غنیمت بشمارید و احتمالاً در پی آن موفقیت خواهید یافت.