طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

برترین اتومبیل های خودران در سال 2020

TESLA

مدت هاست که کمپانی تسلا بر روی پروژه اتومبیل های خودران در حال کار کردن است و به عنوان یک کمپانی پیشگام میشود گفت بسیار هم موفق بوده است مدل های X ، S ، Y ، 3 چهارتا از بهترین مدل های این شرکت هستند.

CADILLAC CT6

جنرال موتورز را میشود به عنوان یکی از بزرگترین مبتکران فناوری رانندگی خودکار در نظر گرفت چون از فناوری ای نوآورانه به نام سوپر کروز در کادیلاک سی تی 6 را نمایی کرده و هدفش در آینده ساخت ناوگان حمل و نقلی کاملا خودکار است.

KIA TELLURIDE

با کمپانی کیا که آشنایی دارید حالا این کمپانی به همراه همکار خودش هیوندای بر روی فناوری هایی کار میکنند که هنوز به استفاده عموم نرسیده9 ولی خودروهایی را هم ارائه دادند که خارج از سطوح پیشرفته تسلا و کادیلاک واقعا حرف برای گفتن دارد.

AUDI A8/A6

کمپانی فلوکس واگن مالک برندآئودی در اقدامات جدید خودش تبلیغات شدیدی را برای معرفی خودروهای اتوماتیک خودش ب راه انداخته ولی خب به دلیل شرایط بسیار سخت گیرانه مخصوصا در ایالات متحده هنوز نتوانسته است این فناوری را به دست عموم برساند.

BMW X5

کمپانی مشهور بی ام و سالهاست که از سیستم کروز کنترل تطبیقی استفاده میکند این سیستم به راننده کمک میکند تا برای جلوگیری از تصادف سرعت خودرو با سرعت اتومبیل جلویی تطبیق پیدا میکند و با توجه به رادارها و سنسورهای متعدد این کار انجام میشود.

MERCEDES BENZ SCLASS

کمپانی مرسدس بنز یکی جزو اولین کمپانی هایی است که از سیستم کروز کنترل تطبیقی در مدل لوکس سری اس کلاس خودش استفاده کرد اما این کمپانی در بحث سیستم ها خودران پیشرفته کمی از رقبا عقب مانده است.

LEAF NISSAN

پیشرفت نیسان برای ساخت خودروهایی ایمن و دارای رانندگی خودکار در سال های گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته اند به طوری که امکان مشاهده این فناوری در محصولایت مثل نیسان لیف و نیسان روج وجود دارد.

VOLVO XC90

این مدل از ولوو یکی از جسورانه تزین و آینده نگرانه ترین ها بود ، سیستم ایمنی فوق پیشرفته این خودرو انقدر دقیق است که کمپانی ولوو ادعا کرده بود اگر میتوانید داخل یکی از این ها بمیرید. البته شرکت ولوو قصد دارد سیستم عامل ها را عوض کند و رونمایی از سیستم خودران را کمی به عقب انداخته است.