طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

برترین جوامع مجازی برنامه نویسان

Github

گیت هاب:
گبت هاب از جامعه متشکل از حدود ۴۰ میلیون برنامه‌نویسی ساخته شده است. در اینجا شما می توانید یاد بگیرید با هم کار کنید ایده ها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید یا در مورد چیزهایی که به نظرتان جذاب است بحث و تبادل کنید.

Stackoverflow

استک اور فلو:
در استک اور فلو می توانید جواب تقریباً تمام سوالاتتان را پیدا کنید. البته می‌شود به بیش از ۱۶ و نیم میلیون سوال هم جواب دهید. البته در اینجا میتوانید شغل رویایی بعدی تان را هم پیدا کنید.

HackerNews

هکرنیوز:
اینجا یک وب‌سایت خبری اجتماعی با محوریت علوم کامپیوتر و کارآفرینی است. شما می توانید هر چیزی را که کنجکاوی فکری افراد را تحریک میکند ارسال کنید، اینجا یکی از برترین انجمن های توسعه دهندگان است.

Hackernoon

هکرنون:
اگر به دنبال یک سایت خبری مستقل هستید که توسط برنامه نویس ها فناوران و علاقه‌مندان به بلاک چین اداره بشود هکرنون جای شما است.در اینجا داستان‌های مختلفی در رابطه با زبان های برنامه نویسی و موضوعات امنیتی وجود دارد.

Hashnode

هشنود:
یک وبلاگ در این سایت بسازید و نام تجاری خودتان را تبلیغ کنید یا تجارب تان را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید در ضمن می توانید از بهترین برنامه نویسان سراسر دنیا کمک بگیرید.

Freecodecamp

فری کد کمپ:
آموزش کدنویسی در پروژه آن هم در یک جامعه غیر انتفاعی. کد کمپ در هر ماه به میلیونها نفر کمک می کند تا در مورد کد نویسی و فن آوری اطلاعات کسب کنند. در ضمن آنها گواهینامه‌های را هم به کاربرانشان ارائه می کنند. این سایت انجمن توسعه دهندگان هم دارد.

CodeProject

کدپراجکت:
بیش از ۱۴ میلیون توسعه‌دهنده نرم‌افزار دور هم جمع شده اند تا یکی از بزرگترین جوامع توسعه دهندگان در دنیا را تشکیل بدهند. افراد از سراسر دنیا به اینجا می‌آیند تا کدها و دانش های خودشان را به رایگان با دیگران به اشتراک بگذارند.

Reddit

ردیت:
تجربه ارتباط اصیل انسانی در بیش از ۱۳۰ هزار انجمن فعال که شما می‌توانید بدون توقف در آنها بحث مکالمه داشته باشید. در اینجا زیر مجموعه های فوق العاده زیادی برای توسعه دهندگان مهندسی نرم‌افزار وجود دارد.