طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بهترین دانشگاه های فارسی زبان انگلیسی

شماره یک:

وب سایت مکتب خونه یکی از استارت آپ های خیلی عالی ایرانی است که توانسته این چند سال اخیر واقعا پیشرفت کند ، این سایت در حال حاضر د رحال برگزاری کلاس هایی با همکاری دانشگاه های مطرح کشور مانند دانشگاه تهران است.

شماره دو:

سکان آکادمی یکی از وب سایت های عالی و تخصصی در زمینه برنامه نویسی که آموزش های فوق العاده عالی منتشر کرده است و بیشتر این آموزش ها به صورت مقاله هایی در خود سایت منتشر میشود.

شماره سه:

سایت فرانش یک سایت آموزشی است که یکی از فیلد های آموزشی آن در زمینه فناوری اطلاعات، نرم افزار و برنامه نویسی است اما برای دیدن کامل دوره باید از سایت اکانت خریداری کنید.

شماره چهار:

سون لرن را میشود به عنوان یک سایت معروف معرفی کرد، در سال 1387 تاسیس شد و امروزه در این سایت فیلد های آموزشی بسیار زیادی تدریس میشود و میتواند به شما کمک کند.

شماره پنج:

سایت فرادرس که تبلیغات گسترده ای هم در اینترنت دارد و با اساتید خیلی خوبی هم همکاری میکند، اکانت های ارزان قیمتی دارد و میتوانید تقریبا هر فیلد آموزشی را در آن پیدا کنید.

شماره شش:

شرکت آریا گسترافزار از متخصصان حوزه های فناوری اطلاعات و نرم افزار کمک گرفته است تا بتواند آموزش هایی از سایت های معتبر مانند لیندا را ترجمه کند و به زبان فارسی در اختیار علاقه مندان بگذارد که میتواند برای افرادی که علاقه مند به آموزش های خارجی هستند، مفید باشد.