طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بهترین پیج های بلاگری تبلیغ اینستاگرام

چرا از تبلیغات بلاگری استفاده کنیم؟

تبلیغات بلاگری در اینستاگرام  به عنوان یکی از روش‌های مهم و مؤثر برای ارتقای آگاهی مردم از محتوای ،خدمات و محصولات در اینستاگرام است . امروزه با رشد روزافزون شبکه‌های اجتماعی و افزایش تعداد بلاگرها، استفاده از تبلیغات بلاگری برای جذب مخاطبین و ترویج محصولات و خدمات، اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

از مزایای تبلیغات بلاگری می‌توان به اعتماد و ارتباط نزدیک بین بلاگر و مخاطبان اشاره کرد. وقتی یک بلاگر محبوب محتوایی را تبلیغ می‌کند، مخاطبین به دلیل اعتماد به بلاگر، به احتمال زیاد به ان محتوا و برند اعتماد خواهند کرد.

علاوه بر این، تبلیغات بلاگری به دلیل حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ‌ها، امکان دسترسی به یک مخاطبین گسترده را ارائه می‌دهد. بلاگرها با داشتن تعداد زیادی از دنبال‌کنندگان و خوانندگان، می‌توانند پیام مورد نظر خود را به صورت گسترده تری انتقال دهند و بنابراین می‌توانند به صورت موثرتری محصول یا خدمات دیگران  را تبلیغ کنند.

بنابراین اگر میخواهید تبلیغات خود را به بلاگری بسپارید حتما باید توجه کنید که ان فرد محبوبیت لازم را بین مخاطبان داشته باشد.

 چه عواملی باعث بازدهی بیشتر تبلیغات بلاگری میشود؟

همکاری با بلاگران معتبر و پرطرفدار

انتخاب بلاگرانی که جامعه‌ای فعال و پایبند دارند و محتوای مرتبط با محصول یا خدمات شما ارائه می‌دهند، باعث افزایش اعتبار تبلیغات شما می‌شود.

ایجاد ارتباط مستقیم

برقراری ارتباط مستقیم با بلاگران و ارائه پشتیبانی آنها را تقویت کرده و باعث تعامل بیشتر و تبدیل بیشتر مخاطبان به مشتریان ممکن می‌شود.

سناریو مناسب برای تبلیغات

بلاگرها به دلیل داستان سرایی که در محتوایشان ایجاد میکنند بین دنبال کنندگانشان محبوب هستند زمانی که میخواهید سناریو تبلیغاتی برایث محصول و خدماتتان بنویسید حتما توجه کنید که  سناریو شما با سبک و سیاق بلاگر نوشته شود.اگر هم بلاگری که میخواهید تبلیغاتتان را به او بسپارید داستان گویی خوبی است اجازه دهید که خود بلاگر با توانایی خودش برند شمارا تبلیغ کند و تنها نکات کلیدی ک میخواهید مخاطب از برند شما بداند را به او بگوییید تا حتما در توضیحاتش به انها اشاره کند

ظاهر پیج در زمان تبلیغ

حتما ضرب المثل” مردم عقلشون تو چششونه” را شنیدید و بارها درست بودن این این ضرب المثل برایتان ثابت شده است. درباره اینستاگرام نیز این موضوع صدق میکند بخصوص که ذات  اینستاگرام  محتوا بصری است پس حتما به مواردی که در مقاله استراتژی برندسازی در اینستاگرام اشاره کرده ایم توجه کنید تا تاثیر بهتری از پیج خود .داشته باشید

بهترین پیج های تینیجری برای تبلیغ اینستاگرام

 

 

 

بهترین پیج های بلاگری تبلیغ اینستاگرام