طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

بک لینک پیوندی است که وقتی وب سایت به وب سایت دیگری پیوند می یابد ایجاد می شود. به بک لینک ها “پیوندهای ورودی” نیز گفته می شود. لینک دهی برای سئو مهم است.

چرا بک لینک ها مهم هستند؟

بک لینک به خصوص برای سئو بسیار ارزشمند است زیرا نشان دهنده “رای اعتماد” از یک سایت به سایت دیگر است.

در واقع ، بک لینک در یک وب سایت نشانه ی این است که دیگران به محتوای شما اعتماد می کنند. اگر بسیاری از سایت ها به یک صفحه وب یا وب سایت مشابه پیوند داده شوند ، موتورهای جستجو می توانند نتیجه بگیرند که ارزش پیوند دادن با آنها را دارد و بنابراین ارزش آن را دارد که در صفحه ی اول جستجو ظاهر شوند. بنابراین ، کسب این بک لینک ها می تواند تأثیر مثبتی در موقعیت رتبه بندی سایت شما داشته باشد.

کسب بک لینک

روند بدست آوردن این پیوندها با عنوان کسب لینک یا ایجاد لینک شناخته می شود.

برخی از بک لینک ها ذاتاً از بقیه ارزش بیشتری دارند. پیوندهای پیگیری شده از سایت های معتبر ، محبوب و پرمخاطب مطلوب ترین بک لینک برای کسب و کار در نظر گرفته می شوند ، در حالی که بک لینک از سایت های کم مصرف ناخواسته معمولاً در انتهای دیگر طیف قرار دارند یعنی نامطلوب هستند. پیروی از پیوند یا عدم پیوستن آن قطعاً مهم است ، اما برای آن، خود را زیاد به خرج نیندازید. حتی فقط ذکر شدن در وب سایت های با کیفیت می تواند به برند شما رونق ببخشد.

همانطور که برخی از بک لینک هایی که کسب می کنید ارزش بیشتری نسبت به بقیه دارند ، پیوندهایی که به سایت های دیگر ایجاد می کنید از نظر ارزش نیز متفاوت هستند. هنگام پیوند دادن به یک سایت خارجی ، انتخاب هایی که در مورد صفحه ای که از آن پیوند می دهید (متن صفحه ، محتوای آن ، قابلیت دسترسی به موتور جستجو و غیره) متفاوت است و روی ارزش گذاری سایت شما تاثیر میگذارد.

تحقیق بک لینک رقابتی

برای بدست آوردن بک لینک باید با حوصله باشید. سایت های جدید یا کسانی که ردپای کلمات کلیدی خود را گسترش می دهند ممکن است برایشان دشوار باشد که بدانند هنگام ساخت پیوند از کجا شروع کنند. اینجاست که تحقیقات پیوندی لینک رقابتی انجام می شود: با بررسی مشخصات بک لینک (مجموعه ای از صفحات و دامنه هایی که به یک وب سایت لینک می دهند) ، سایتی که رقیب شما محسوب میشود و قبلاً از نظر کلمات کلیدی مورد نظر شما رتبه خوبی را کسب کرده است ، می تواند در به دست آوردن اطلاعات به شما کمک کند.

 

جهت راه اندازی کسب وکار خود و یا طراحی و توسعه سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی وبسایت وال ویرا