طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

جذب مشتری

پیدا کردن مشتری وفادار می تواند یک کار طاقت فرسا باشد. این 7 مرحله را امتحان کنید تا مشتری های بیشتری برای کسب و کار بیابید.

به عنوان یک صاحب شغل، بدون شک کاملاً آگاه هستید که مشتری شما حیات شرکت شما است. جریان مداوم مشتریان جدید به شما این امکان را می دهد تا تجارت خود را رشد دهید.

مشاوره کسب و کار وال ویرا

بیایید این هفت مرحله را آغاز کنیم:

  1. مشتری ایده آل خود را شناسایی کنید

اگر مشتریانی را که می خواهید، بشناسید، جستجوی آن ها راحت تر است. بدون داشتن شناختی از مشتری ایده آل خود، احتمالاً نمی دانید که کجا را جستجو کنید.

نیکول بکت، رئیس منبع محتوای برتر می گوید: “یک تصویر واضح و روشن در ذهن خود داشته باشید که دقیقاً چه کسی را هدف قرار می دهید.” “به این فکر کنید که چه عواملی باعث خوشحالی ، ناراحتی ، ترس ، آسودگی خاطر این افراد می شود و سپس به این فکر کنید که چگونه می توانید زندگی آنها را کمی راحت تر کنید.”

تمرکز مشتری خود را کاهش دهید، یعنی دقیقا نوع مشتری خود را مد نظر قرار دهید.

  1. کشف کنید که مشتری شما در کجا زندگی می کند

جایی که به دنبال مشتری می گردید به ماهیت تجارت شما بستگی دارد. برخی از مکان های آنلاین خوب شامل انجمن ها و صفحات رسانه های اجتماعی ، از جمله سایت های خود و مشاغل مشابه یا مکمل هستند. آفلاین ، شما می توانید بسیاری از مشتریان بالقوه را در کنفرانس ها و همایش های خود ملاقات کنید.

  1. کسب و کار خود را در داخل و خارج بدانید

شناخت كامل صنعت خود و داشتن دانش كامل در مورد محصول و خدمات خود برای جذب مشتری های علاقه مند بسیار حیاتی است. وقتی محصول خود را به طور کامل می شناسید، افرادی که به پیشنهادات شما علاقه مند هستند می توانند میزان آگاهی شما را ببینند و از شما کمک خواهند گرفت.

  1. بازاریابی و تعامل مستقیم را امتحان کنید

بازاریابی  و تولید محتوا وال ویرا

بهترین شرط شما برای جلب اعتماد و لمس مشتری ، استفاده از روشهایی برای ترغیب آنها به انجام عملی خاص است ، مانند ایمیل دادن به آن ها و درخواست اطلاعاتی از آن ها.

“بیاموزید که تبلیغات ایجاد کنید که مشتریان ایده آل شما را جذب می کند ، با دادن چیزی ارزشمند به آنها به صورت رایگان، آن ها را وادار به کار کردن با خود کنید. درمورد شیوه های بازاریابی با پاسخ مستقیم تمام توان خود را بگذارید، زیرا این روش ها به شما یاد می دهند که بر نتایج مهم تمرکز کنید. پیام های جذاب ایجاد کنید که به مخاطب ایده آل شما می گوید باید احمق باشد تا با شما کار نکند. به آنها نشان دهید که درد آنها را درک می کنید و بدون شما می توانند از بین بروند. “

  1. ایجاد مشارکت

همکاری با مشاغل ارائه دهنده خدمات مشابه، این فرصت را به شما می دهد تا از آن استفاده کنید و مشتریان خود را افزایش دهید، که می تواند در ایجاد یک تجارت بسیار موثر باشد. به عنوان مثال ، اگر شرکتی هستید که در زمینه سئو تخصص دارید ، همکاری در مشاغل سازنده وب سایت را در نظر بگیرید.

“بر ایجاد روابط انسانی تمرکز کنید. هرچه روابط شما مستحکم تر باشد ، احتمال اینکه مشتریان در مورد شما به دوستانشان بگویند بیشتر خواهد بود و احتمال بازگشت آنها بیشتر است. “

  1. پیگیری کنید

جوش اسپراگ، پیشنهاد می کند بعد از تلاش خود برای ایجاد مشاغل ، همیشه به یاد داشته باشید که حلقه را ببندید. “به یاد داشته باشید که کارهای پیگیری را تعیین کنید (نمونه ارسال شده را دنبال کنید ، و غیره) و برنامه خود را اجرا کنید. بسیاری از تبلیغات و مکالمات عالی به هدر می رود زیرا پیگیری را فراموش می کنند. “

انجام این مرحله ساده مطمئناً باعث رشد مشتری شما خواهد شد.

 

جهت راه اندازی کسب وکار خود و یا طراحی و توسعه سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی وبسایت وال ویرا