طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

جریمه و یا پنالتی های گوگل چیست و به چه معناست؟

مجازات های گوگل بسیار شبیه به مجازات های ورزشی است. آنها برای مجازات وب سایت هایی طراحی شده اند که کار اشتباهی انجام داده اند. این جریمه‌ها همیشه به صورت دستی اعمال نمی‌شوند و ممکن است بر روی وب‌سایت‌هایی که توسط کسانی ساخته شده‌اند که نمی‌دانند چه اشتباهی انجام داده‌اند، تأثیر بگذارند، اما همچنان می‌توانند بر عملکرد یک سایت در نتایج جستجو و فراتر از آن تأثیر بگذارند.

جریمه و یا پنالتی گوگل به معنای مشکل است

جریمه گوگل به این معنی است که سایت شما یا دیگر در نتایج جستجو فهرست نشده است یا رتبه شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما به شدت کاهش یافته است. وقتی سایت شما توسط گوگل جریمه می شود، مخاطب هدف شما نمی تواند شما را پیدا کند. و هنگامی که برای مخاطب هدف خود نامرئی هستید، ترافیک و در نهایت درآمد شما کاهش می یابد.

ممکن است برای هر وب سایتی اتفاق بیفتد. جریمه گوگل می تواند نتیجه تلاش های خوب و صادقانه برای بهبود رتبه سایت شما باشد. اما به محض دریافت جریمه گوگل، بازگرداندن رتبه خوب خود و بازگشت به لطف گوگل آسان نیست.

به عنوان یک سرویس پیشرو بازیابی جریمه گوگل، ما می دانیم که موتورهای جستجو چه چیزی را دوست دارند ببینند. خدمات بازیابی جریمه ما به طور خاص طراحی شده است تا شما را به امتیازات خوب Google بازگرداند تا وب سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود و کسب و کار شما بتواند به رشد خود ادامه دهد.

چرا سایت ها دچار جریمه میشوند؟

وظیفه گوگل ارائه مرتبط ترین نتایج جستجو است. از دیدگاه گوگل، هر وب سایتی که سعی در دستکاری نتایج جستجو داشته باشد به محصول گوگل آسیب می رساند. اگر گوگل نتایج غیر مفیدی را ارائه دهد، یا به کاربرانش تجربه منفی بدهد، ناکارآمد معرفی میشود.

جریمه گوگل نتیجه یک الگوریتم بسیار تکامل یافته و دائما در حال تغییر است که گوگل از آن برای خزیدن و بازرسی وب سایت ها استفاده می کند. در حالی که برخی از اقدامات خاص وجود دارد که می تواند منجر به مجازات های فوری توسط یک کارمند Google شود، اقدامات دیگری نیز وجود دارد که به صورت عمومی تبلیغ نمی شوند، یا برخی از آنها می توانند منجر به کاهش رتبه بندی شوند که در طول زمان اتفاق می افتد. این کار برای محافظت از گوگل در برابر وب سایت هایی است که سعی در پیشی گرفتن از آن یا دستکاری بیشتر نتایج آن دارند.

جریمه های گوگل

برای اطمینان از اینکه سایت شما جریمه گوگل دریافت نمی کند، مطمئن شوید که سایت شما دارای موارد زیر نیست:

نرم افزارهای جاسوسی، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم یا ویروس ها
لینک ها یا متن های مخفی
Cloaking (نمایش نسخه متفاوتی از یک صفحه وب به ربات های موتور جستجو)
تغییر مسیرهای فریبنده (زمانی که بازدیدکننده به طور خودکار به صفحه دیگری بدون کلیک کردن روی چیزی منتقل می شود)
صفحاتی که با کلمات کلیدی نامربوط بارگذاری شده اند
پر کردن کلمات کلیدی
مقدار قابل توجهی از محتوای تکراری
فهرست محرک‌های جریمه Google گسترده است، اما به راحتی می‌توان آنها را خلاصه کرد: جریمه‌ها با هر اقدامی که یک وب‌سایت برای فریب دادن موتور جستجو انجام می‌دهد یا به نوعی به تجربه کاربر آسیب می‌رساند، ایجاد می‌شود.