طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

اگر میخواهید یک لایو (پخش زنده) موفق داشته باشید به این نکات توجه کنید:

اگر شما از آن دسته افرادی باشید که همه ما آرزو می کنیم بتوانیم باشیم، کسانی که می توانند یک سخنرانی 40 دقیقه ای را در یک لحظه به راه بیندازند و مردم را با جذابیت کاریزماتیک خود هیپنوتیزم کنند، پس باید برای پخش زنده و یا لایو خود آماده شوید. بنابراین در اینجا چند نکته برای شروع شما وجود دارد:

با یک راهنما شروع کنید

مهم است که آنچه را که قرار است در مورد آن صحبت کنید مشخص کنید، به این ترتیب که از کلمات خود غافل نشوید. سعی کنید قبل از پخش زنده کمی تمرین کنید، اعتماد به نفس کلید موفقیت است.

پخش زنده خود را تبلیغ کنید

فراموش نکنید که پخش جریانی خود را زودتر از موعد اعلام کنید تا کمی تبلیغات ایجاد کنید، در غیر این صورت ممکن است تعداد شما کمتر از آن چیزی باشد که انتظارش را داشتید و تمام این آمادگی ها را بیهوده انجام داده اید. به پلتفرم‌های دیگر بروید و پست‌های داستانی یا حتی پست‌های معمولی ایجاد کنید تا کمی پیش‌بینی کنید و تعامل را تقویت کنید.

با مخاطبان خود درگیر شوید

علی رغم داده هایی که نشان می دهد محتوای زنده 10 تا 20 برابر بیشتر از محتوای از پیش ضبط شده و درخواستی توجه کاربران را به خود جلب می کند. شما می خواهید سطح تعامل را بالا نگه دارید، بنابراین برنامه ای برای چگونگی انجام این کار ایجاد کنید. ما پرسش و پاسخ، مسابقات، نظرسنجی و راه هایی از این قبیل را پیشنهاد می کنیم. نظرات بینندگان خود را بخوانید و پاسخ دهید! این همان چیزی است که به استریم یک جنبه مکالمه واقعاً خوب می بخشد.

زمینه پیشنهاد

معمول است که بینندگان هر طور که می‌خواهند از لایو شما خارج می‌شوند و به آن می‌پیوندند، بنابراین هر چند وقت یک‌بار زمینه را به آن‌ها پیشنهاد دهید یا شاید برای شفاف‌سازی، یادداشتی را در ویدیو نگه دارید.

به بینندگان خود پاداش دهید

حفظ توجه بینندگان در تمام طول لایو شما ممکن است سخت باشد، بنابراین بهترین نکته ما این است که در پایان لایو خود به آنها یک جایزه یا چیزی مشابه پاداش دهید!

اکنون پخش لایو را شروع کنید!

چه بخواهید تعامل بیشتری با مشتریان خود داشته باشید، چه از UGC خود استفاده کنید یا ترافیک را به صفحات اجتماعی خود هدایت کنید، زندگی ها و جریان های اجتماعی واقعاً روش های موثری برای عادت کردن هستند. لایو هر چه که باشد، شما موظف هستید که آگاهی از برند خود را افزایش دهید و رابطه خود را با مصرف کنندگان خود تقویت کنید. روی آن دکمه کلیک کنید و شروع کنید!

جهت مشاوره برای کسب و کار خود و یا طراحی وتوسعه سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی و توسعه  وبسایت وال ویرا