طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

زبان های برنامه نویسی برای ساخت اپلیکیشن دسکتاپ

بدون شک شما نرم افزار هایی را بر روی سیستم خود نصب کرده اید . هر کدام از این نرم افزارها کار خاصی را انجام می دهند و مطمئنا بسیاری از شما علاقه دارید نرم افزار خودتان را بسازید .

C++

google chrome microsoft windows
این زبان شاید یک کالای مد روز نباشد اما سال ها است که به عنوان یکی از زبان های برنامه نویسی بسیار قدرتمند برای دسکتاپ و همچنین گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان همیشه به عنوان یکی از گزینه های مورد اعتماد بوده است.

HTML

این یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری است که در ابتدا برای نمایش محتوا در وب مورد استفاده بود و اما امروزه برای نمایش برنامه در ios و اندروید مورد استفاده قرار میگیرد. نکته ی اصلی اینجا است که اگر نیاز دارید که برنامه ای بنویسید که با زبان های دیگری مثل جاوااسکریپت جفت شود این زبان بهترین گزینه است.

C#

microsoft office
internet explorer
اگر برنامه نویس ویندوز باشید این یک راه حل ایده آل و مناسب برای شماست و برای توسعه دهندگان اپلیکیشن ویندوزی یک ابر راه حل به حساب می آید.

TypeScript

یک سوپرست بر روی زبان جاوااسکریپت که به توسعه دهنده کمک میکند تا راحت تر و دقیق تر برنامه نویسی کند. این زبان توسط مایکروسافت توسعه داده شده است و امروزه از طرف دولوپر ها بسیار مورد استقبال قرار گرفته است مخصوصا طراحان وب کسانی که با آنگولار کار میکنند.

swift

اگر میخواهید به عنوان یک برنامه نویسios شناخته بشوید می بایست در این زبان مهارت کافی کسب کنید. این زبان برای توسعه برنامه های اندروید کار نمیکند.