طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

سئو کلاه سفید و کلاه سیاه

سئو کلاه سفید:
در اصطلاحات بهینه سازی موتور جستجو (سئو) ، سئو کلاه سفید به استفاده از استراتژی ها ، تکنیک ها و تاکتیک های بهینه سازی اشاره دارد که بر روی مخاطبان انسانی مخالف موتورهای جستجو تمرکز می کنند و کاملاً از قوانین و سیاست های موتور جستجو پیروی می کنند.
به عنوان مثال ، وب سایتی که برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد و تمرکز خود را روی مرتبط بودن و رتبه بندی ارگانیک قرار دهد ، با استفاده از روشهای بهینه سازی توسط سئو کلاه سفید در نظر گرفته می شود.

برخی از نمونه های تکنیک های سئو کلاه سفید شامل استفاده از کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ، لینک دهی مجدد ، ایجاد لینک برای بهبود محبوبیت پیوند و نوشتن محتوا برای خوانندگان انسانی است. کسانی که قصد سرمایه گذاری طولانی مدت در وب سایت خود را دارند باید بیشتر روی سئو کلاه سفید تمرکز کنند. سئو کلاه سفید، سئو اخلاقی نیز نامیده می شود.

سئو کلاه سیاه:
در اصطلاحات بهینه سازی موتور جستجو (سئو) ، سئو کلاه سیاه به استفاده از استراتژی ها ، تکنیک ها و تاکتیک های تهاجمی سئو اشاره دارد که فقط بر روی موتورهای جستجو تمرکز دارند و نه مخاطبان انسانی ، و معمولاً از دستورالعمل های موتورهای جستجو پیروی نمی کنند. برخی از نمونه های تکنیک های سئو کلاه سیاه شامل پر کردن کلمات کلیدی ، متن نامرئی ، صفحات ورودی ، افزودن کلمات کلیدی غیر مرتبط به محتوای صفحه یا تغییر صفحه (تغییر صفحه وب به طور کامل پس از رتبه بندی توسط موتورهای جستجو)

استفاده از سئو کلاه سیاه به جای سرمایه گذاری طولانی مدت در وب سایت خود ، بیشتر توسط افرادی که بدنبال بازگشت سریع مالی در وب سایت خود هستند ، استفاده می شود. سئو کلاه سیاه ممکن است منجر به ممنوع شدن وب سایت شما از یک موتور جستجو شود ، با این وجود از آنجا که تمرکز معمولاً بر روی مدل های تجاری با بازده بالا است ، اکثر کارشناسانی که از تاکتیک های سئو کلاه سیاه استفاده می کنند ممنوعیت موتورهای جستجو را تا حدودی خطر بی ربط می دانند. سئو کلاه سیاه همچنین ممکن است به عنوان سئو غیراخلاقی یا spamdexing شناخته شود ، زیرا spamdexing یک عمل سئو کلاه سیاه است که اغلب استفاده می شود.