طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

سیستم عامل های آینده

سال 2009
سیستم عاملی بر پایه لینوکس معرفی شد که از سرویس های آنلاین به جای نصب نرم افزار ها بر روی خود سیستم استفاده میکرد در نوامبر همان سال سورس کد این سیستم عامل در اختیار همه قرار گرفت.

سال 2011
اولین کروم بوک به بازار راه پیدا کرد در حالی که با استقبال خیلی خوبی هم مواجه شد که یک فایل منیجر و یک مدیا پلیر داشت و از مرورگر کروم به جای رابط کاربری استفاده میکرد.

سال 2014
نرم افزار های سیستم عامل اندروید در این سال برای سیستم عامل کروم هم در دسترس قرار گرفتند

سال 2016
دسترسی کامل به برنامه های اندروید در این سیستم عامل فراهم شد همچنین یک ترمینال لینوکسی هم به این سیستم عامل اضافه شده است که دسترسی به هسته سیستم عامل را راحت تر میکرد.

سال 2020
سرویس های آنلاین هر روز در حال گسترش هستند و افرادی که از این سرویس ها استفاده میکنند هرروز در حال افزایش است ، تقریبا مردم تمام وقت خود را در اینترنت میگذرانند و انتخاب خیلی خوبی که دارند سیستم عامل های کلود محور است.

سال 2050
خرید و نصب نرم افزار دیگر معنایی ندارد و مردم میتوانند با خرید اشتراک روی تمام دستگاهشان به راحتی تمام اطلاعاتشان را ببینند بازی ها کاملا آنلاین شده اند و درنهایت باید گفت همه چیز در دنیای اینترنت و فضای ابری معنا پیدا میکند البته این را هم اضافه کنیم که سرویس هایی برای زمان های آفلاین وجود دار اما در نهایت این فضای آنلاین است که امپراتوری میکند.