طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

قدم ششم یادگیری سئو

شما محتوایی ایجاد کرده اید که افراد در جستجوی آن هستند ، به سوالات آنها پاسخ می دهد و موتورهای جستجو می توانند آن را درک کنند ، اما این کیفیت به تنهایی به معنای رتبه بندی آن نیست. برای پیشی گرفتن از بقیه سایت ها با این کیفیت ، باید اقتدار ایجاد کنید. این می تواند با کسب لینک از وب سایت های معتبر ، ایجاد نام تجاری شما و پرورش مخاطبی که به تقویت محتوای شما کمک می کنند ، محقق شود.

 

گوگل تأیید کرده است که پیوندها و محتوای با کیفیت (که در قدم 4 به آنها پرداختیم) دو مورد از سه عامل مهم رتبه بندی برای سئو هستند. سایت های معتبر به سایر سایت های قابل اعتماد لینک می شوند و سایت های بیهوده نیز به سایر سایت های بیهوده لینک می دهند.

 

اما لینک دقیقاً چیست؟ چطور می توانید از طریق وب سایت های دیگر آنها را کسب کنید؟ بیایید با اصول شروع کنیم.

پیوندها چیست؟

پیوندهای ورودی ، که به آنها پیوندهای برگشتی یا پیوندهای خارجی نیز گفته می شود ، پیوندهایHTMLهستند که از یک وب سایت به وب سایت دیگر اشاره می کنند. آنها ارز اینترنت هستند ، زیرا بسیار شبیه شهرت واقعی زندگی می کنند. اگر به تعطیلات می رفتید و از سه نفر (همه کاملاً بی ارتباط با یکدیگر) می پرسیدید که بهترین کافی شاپ شهر چیست ، و همه آنها می گفتند: “کوپا جو در خیابان اصلی” ، شما مطمئن هستید که کوپا جو بهترین است مکان قهوه در شهر است. پیوندها این کار را برای موتورهای جستجو انجام می دهند.

از اواخر دهه 1990 ، موتورهای جستجو پیوندها را به عنوان رأی محبوبیت و اهمیت در وب ارزیابی می کردند.

 

پیوندهای داخلی یا پیوندهایی که صفحات داخلی یک دامنه را به هم متصل می کنند ، بسیار مشابه وب سایت شما هستند. مقدار زیادی پیوند داخلی که به یک صفحه خاص در سایت شما اشاره می کند ، سیگنالی را برای اهمیت این صفحه به گوگل ارائه می دهد ، البته به شرطی که این کار به صورت طبیعی انجام شود و نه به روش اسپم.

قصد کاربر چیست؟

جستجوی “توله سگ” هدف مشخصی ندارد – آیا آنها به دنبال عکس هستند؟ حقایقی درباره نژادها؟ اطلاعات مراقبت؟ از طرف دیگر ، جستجوی “آموزش توله سگ در سیاتل ” یک هدف بسیار قوی دارد: این کاربر می خواهد توله سگ خود را آموزش دهد ، احتمالاً در سیاتل به دنبال کمک هست و ممکن است بخواهد در یک کلاس ثبت نام کند . سعی کنید محتوایی تهیه کنید که هدف جستجوگران شما را برآورده کند.

 

یک پیوند سالم چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی افراد شروع به یادگیری قدرت پیوندها کردند ، آنها را به سود خود دستکاری کردند. آنها فقط برای افزایش رتبه بندی موتور جستجوگر خود می توانند راهی برای به دست آوردن پیوندهای مصنوعی پیدا کنند. اگرچه این روشهای خطرناک گاهی اوقات موثر است ، اما با سرویس دهی گوگل مخالف است و می تواند وب سایتی را از بین ببرد (حذف صفحات وب یا کل دامنه ها از نتایج جستجو). شما همیشه باید سعی کنید یک نمایه لینک سالم داشته باشید.

 

نمایه پیوند سالم ، نمایه ای است که به موتورهای جستجو نشان می دهد که به طور منصفانه پیوندها و اقتدار خود را کسب می کنید. درست مثل این که نباید دروغ بگویید ، تقلب کنید یا دزدی کنید ، باید تلاش کنید تا مشخصات پیوند شما صادقانه باشد و از طریق کار سخت و قدیمی به دست بیاید.

پیوندها بدست می آیند یا ویرایش می شوند

 

اساس دستیابی به پیوندهای کسب شده تقریباً همیشه از طریق ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که مردم واقعاً مایل به مراجعه به آن هستند. اینجاست که ایجاد محتوای بسیار با کیفیت ضروری است! اگر بتوانید بهترین و جالب ترین منبع را در وب تهیه کنید ، طبیعتاً افراد به آن پیوند می دهند.

 

پیوندهایی که به طور طبیعی بدست آورده اید ، به غیر از ایجاد محتوای شایسته و توانایی ایجاد آگاهی در مورد آن ، به اقدام خاصی از طرف شما احتیاج ندارند.

 

این را در نظر بگیرید. شما در زمان های جداگانه از ده دوست جداگانه می پرسید که روزشان چگونه می گذرد ، و هر کدام با همان عبارت پاسخ دادند:

 

“عالی! من روزم را با قدم زدن سگم در پارک ، و خوردن بادام زمینی شروع کردم و سپس برای ناهار یک گوشت گاو پیکانته بالا رامن خوردم.”

این عجیب است و شما به دوستان خود کاملاً مشکوک خواهید شد. در مورد گوگل هم همینطور. توصیف محتوای صفحه مورد نظر با متن لنگر به آنها کمک می کند تا بفهمند صفحه در مورد چیست ، اما همان توصیف بارها و بارها از چندین منبع شروع به ظن می کند. هدف برای ارتباط؛ از بیهوده بودن جلوگیری کنید

پیوندها ترافیک واجد شرایط را به سایت شما ارسال می کنند

لینک سازی هرگز نباید فقط مربوط به رتبه بندی موتورهای جستجو باشد. اریک وارد ، رهبر ارجمند سئو و ایجاد پیوند می گفت که شما باید پیوندهای خود را بسازید به گونه ای که گوگل ممکن است فردا ناپدید شود. در واقع ، شما باید بر روی دستیابی به پیوندهایی تمرکز کنید که بازدید بالایی را برای وب سایت شما به ارمغان بیاورد – دلیل دیگر اینکه مهم است که به دست آوردن پیوندهایی از وب سایت های مربوطه که مخاطبان آنها در سایت شما ارزش پیدا می کنند ، اهمیت پیدا کند.

 

یک اصل راهنما برای تلاش های شما برای ایجاد لینک این است که هرگز سعی نکنید رتبه بندی یک سایت را در نتایج جستجو دستکاری کنید.

⃠ تبادل لینک / پیوند متقابل

 

اینکه بتوانید به افرادی که با آنها کار می کنید ، با آنها شریک هستید یا وابستگی دیگری دارید پیوند برقرار کنید و آنها را به شما پیوند دهد قابل قبول و حتی ارزشمند است.

 

این تبادل پیوندها در مقیاس گسترده با سایت های غیرمستقیم است که میتواند از نظر گوگل غیر قابل قبول باشد.

 

انتشار یک وبلاگ

این استراتژی ساخت محتوا و پیوند بسیار محبوب و ارزشمند است به طوری که یکی از معدود مواردی است که شخصاً توسط مهندسان گوگل توصیه شده است. وبلاگ ها توانایی منحصر به فردی دارند که می توانند مطالب تازه را به طور مداوم در اختیار شما قرار دهند ، مکالمه هایی را در سراسر وب ایجاد کنند و از سایر وبلاگ ها لیست و پیوند کسب کنند.

منابع منحصر به فرد ایجاد کنید

ایجاد منابع منحصر به فرد و با کیفیت بالا کار ساده ای نیست ، اما ارزش تلاش آن را دارد. محتوای با کیفیت بالا که به روش های صحیح تبلیغ می شود می تواند به طور گسترده به اشتراک گذاشته شود. این می تواند به ایجاد قطعاتی که دارای ویژگی های زیر هستند کمک کند:

 

احساسات شدیدی (شادی ، ناراحتی و غیره) ایجاد می کند

چیزی جدید ، یا حداقل به روشی جدید ارتباط برقرار شده است

از لحاظ بصری جذاب باشد

مخصوص مکان (به عنوان مثال: بیشترین جستجو در لباس های هالووین بر اساس ایالت).

ایجاد منبعی مانند این یک روش عالی برای جذب بسیاری از پیوندها با یک صفحه است. همچنین می توانید منبعی کاملاً خاص – بدون جذابیت گسترده – ایجاد کنید که تعداد اندکی وب سایت را هدف قرار دهد. ممکن است میزان موفقیت بالاتری را مشاهده کنید ، اما این رویکرد به اندازه مقیاس پذیر نیست.

 

کاربرانی که این نوع محتوای منحصر به فرد را می بینند ، غالباً می خواهند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و وبلاگ نویسان / مدیران وب باهوش فناوری که این مطالب را می بینند ، اغلب از طریق پیوندها این کار را انجام می دهند. این آرا-با کیفیت بالا و کسب ویرایش از نظر پتانسیل اعتماد ، اقتدار و رتبه بندی بسیار ارزشمند است.

صفحات منبع را بسازید

صفحات منبع یک روش عالی برای ایجاد پیوندها است. با این حال ، برای یافتن آنها می خواهید برخی از اپراتورهای پیشرفته گوگل را بشناسید تا کشف آنها را کمی آسان تر کند.

 

به عنوان مثال ، اگر برای شرکتی که گلدان و تابه درست می کند لینک سازی می کنید ، می توانید موارد زیر را جستجو کنید:

 

عنوان پخت و پز: “منابع”

… و ببینید کدام صفحات می توانند اهداف پیوند خوبی باشند.

 

این همچنین می تواند ایده های خوبی برای ایجاد محتوا به شما ارائه دهد – فقط به این فکر کنید که کدام نوع منابعی را می توانید ایجاد کنید که همه این صفحات می خواهند به آنها مراجعه و به آنها پیوند دهند.

 

تازه کردن محتوای برتر

شما احتمالاً قبلاً می دانید که کدام یک از مطالب سایت شما بیشترین بازدید را دارد ، بیشترین مشتری را تبدیل می کند و یا بازدید کنندگان را برای طولانی ترین زمان حفظ می کند.

آن محتوا را بردارید و آن را برای سیستم عامل های دیگر دوباره استفاده کنید.

 

 

همچنین می توانید محتوای قدیمی را در همان سیستم عامل گردگیری ، به روزرسانی و بازنشر کنید.

 

خبرساز باشید

جلب توجه مطبوعات ، وبلاگ نویسان و رسانه های خبری یک روش موثر و با افتخار زمانی برای کسب لینک است.

 

شخصی و اصیل باشید

متداولترین اشتباهی که سئوکاران جدید در هنگام ایجاد پیوند مرتکب می شوند ، وقت نداشتن برای ساختن یک ایمیل اولیه تبلیغاتی شخصی ، و ارزشمند است. شما و همچنین همه می دانید که ایمیل های ناخواسته چقدر آزار دهنده است ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که نامه های شما باعث نمی شود مردم چشم هایشان را گرد کنند.

 

هدف شما برای یک ایمیل اولیه اطلاع رسانی صرفاً دریافت پاسخ است. این نکات می تواند به شما کمک کند:

 

با ذکر چیزی که فرد مشغول کار است ، جایی که به مدرسه رفته است ، سگ خود و غیره آن را شخصی کنید.

کوتاهش کن

 

قابل اعتماد بودن بسیار طول می کشد

برای موتورهای جستجو ، اعتماد تا حد زیادی توسط کیفیت و کمیت پیوندهایی که دامنه شما بدست آورده است تعیین می شود ، اما این بدان معنا نیست که عوامل دیگری در این زمینه وجود ندارند که می توانند بر اقتدار سایت شما تأثیر بگذارند. به همه روشهای مختلف اعتماد به یک مارک تجاری فکر کنید:

 

آگاهی (شما می دانید که آنها وجود دارند)

مفید بودن (آنها پاسخ سوالات شما را ارائه می دهند)

صداقت (آنها آنچه را که می گویند انجام می دهند)

کیفیت (محصول یا خدمات آنها ارزش بیشتری را ارائه می دهد ، احتمالاً بیش از دیگران که شما امتحان کرده اید)

ارزش مداوم (آنها حتی پس از بدست آوردن خواسته های شما همچنان به ارائه ارزش می پردازند)

صدا (آنها با روش های منحصر به فرد و به یاد ماندنی ارتباط برقرار می کنند)

احساسات (دیگران در مورد تجربه خود با نام تجاری چیزهای خوبی برای گفتن دارند)

 

در تلاش برای ایجاد اقتدار از طریق بررسی ها ، این قوانین را مرور کنید:

 

هرگز به شخص یا آژانس پرداخت هزینه ای نکنید تا یک ارزیابی مثبت جعلی برای تجارت شما یا یک بررسی منفی جعلی از یک رقیب ایجاد کند.

تجارت خود یا تجارت رقبا را مرور نکنید.

تمام بررسی ها باید مستقیماً توسط مشتریان در حساب های خودشان انجام شود. هرگز از طرف مشتری نظرات خود را ارسال نکنید و برای انجام این کار آژانس استخدام نکنید.

 

اقتدار زمانی ایجاد می شود که برند ها کارهای بزرگی در دنیای واقعی انجام دهند ، مشتریان را خوشحال کنند ، محتوای عالی ایجاد کنند و به اشتراک بگذارند و از منابع معتبر پیوند کسب کنند.