طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی

 این روز ها همه در مورد هوش مصنوعی صحبت می کنند. هوش مصنوعی دیگر جزئی از زندگی رومره همگی ما شده است. هوش مصنوعی به افرا کمک میکند تاهوشمندتر کار کنند، نه سخت تر. ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند به شما و حتی شرکت های بزرگ کمک کنند تا  کارها را سریع تر و انجام دهند و بازدهی را در انجام کارها افزایش میدهد.

 صدها  هوش مصنوعی  در چند سال اخیر برنامه نویسی شده است و  هر کدام از آنها ویژگی منحصر به فرد خودشان را دارند.برخی از هوش مصنوعی ها رایگان و برخی نیاز به پرداخت و خرید اکانت دارند.

شروع سال جدید زمان مناسبی است تا  چندتا از بهترین هوش مصنوعی ها را درسال  2024 به شما معرفی کنم

ChatGPT هوش مصنوعی

ChatGPT یکی از محبوب ترین ابزارهای هوش مصنوعی موجود است. رابط کاربری ساده آن استفاده از آن را آسان می کند و به سرعت در محیط های کاری در سراسر جهان رایج شده است. ChatGPT  هوش مصنوعی ای بود که جنجال های زیادی در سال اخیر به پا کرد پس از رونمایی از این هوش مصنوعی و قابلیت های فوق العاده ای که به افراد ارائه میداد هوش مصنوعی های زیادی پا به عرصه گذاشتند و معرفی شدند ارتباط با مخاطب سرعت و دقت بالا در پاسخ گویی به کاربر جز ویژگی های منحصر به فرد این هوش مصنوعی است. چت جی پی تی به سرعت در حال ارائه نسخه های بهتر است و با خرید اشتراک میتوانید از انها استفاده کنید.

Jasper.ai هوش مصنوعی 

Jasper.ai یک ابزار کپی‌نویسی  (copywriting)با هوش مصنوعی است که برای کمک به ایجاد محتوای  نوشتاری با کیفیت بالا طراحی شده است. الگوریتم NLP آن به شما  این امکان را می دهد لحن و صدای کپی خود را مطابق با دستورالعمل های برند خود سفارشی کنید. این هوش مصنوعی نه  تنها به سرعت برای شما تولید محتوا میکند، بلکه به صورت فعال  با ارائه پیشنهادات برای به  بهبود نوشتار شما کار می کند.

جاسپر طیف وسیعی از کاربردها را به کاربرانش ارائه میدهد و  که آن را انتخاب مناسبی  برای تولید محتوا می کند. این می تواند محتوای واضح و خوب نوشته شده، به بیش از 26 زبان، به سرعت و به راحتی تولید کند.همچنین با ادغام با ابزارهایی مانند SurferSEO و Google Chrome، رتبه‌بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERPs) شما را افزایش می‌دهد. این می تواند بهره وری را با افزایش بازده شما افزایش دهد و در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.

مقاله پیشنهای:بهترین هوش مصنوعی برای برنامه نویس ها

PhotoRoom هوش مصنوعی 

اگر میخواهید تصاویر را ادیت کنید اما به نرم افزا فوتوشاپ دسترسی ندارید یا از نحوه کار کردن با ان سردرنمی اوردی هوش مصنوعی PhotoRoom میتوانید کمک بزرگی برای شما باشداین هوش مصنوعی  یک ابزار آسان است که می تواند به شما در ویرایش تصاویر کمک کند.  فوتو روم از یک الگوریتم هوش مصنوعی برای تشخیص اشیاء درون عکس استفاده می کند و به شما امکان می دهد این عناصر را جابجا یا حذف کنید. این هوش مصنوعی بین مارکتر ها و دیزاینر ها محبوبیت بالایی دارد

به شما کمک می کند تصاویری با ظاهر حرفه ای در یک لحظه ایجاد کنید. رابط کاربری آسان آن طیف وسیعی از گزینه های ویرایش را ارائه می دهد تا بتوانید به تخیل خود اجازه بدید.نسخه رایگان  ان به شما امکان می دهد هر ماه پنج تصویر را ویرایش کنید

Synthesia.io هوش مصنوعی

Synthesia.io با ایجاد محتوای عالی بدون نیاز به شروع از صفر در زمان و منابع شما صرفه جویی می کند. الگوریتم آن از هوش مصنوعی برای تولید محتوای ویدئویی، آواتارهای هوش مصنوعی سفارشی و قالب‌های ویدئویی که با نیازهای خاص شما مطابقت دارند، استفاده می‌کند. همچنین طیف گسترده ای از ویژگی های زبانی را ارائه می دهد که می تواند به شما کمک کند به مخاطبان بین المللی دسترسی پیدا کنید. Synthesia می‌تواند تصاویر و ویدیوهایی را به ویدیوی خروجی اضافه کند. با اضافه کردن تصاویر و ویدیوهایی به ویدیو، امکان ارائه اطلاعات بیشتر و بهتر برای تماشاگران وجود دارد. همچنین، با افزودن تصاویر و ویدیوها، ویدیوی خروجی به شکلی بیشتر و جذاب تر خواهد بود.

با Synthesia، کاربران می‌توانند انواع فایل‌های تصویری مانند PNG، JPG، GIF و MP4 را به ویدیوهای خود اضافه کنند.

مقاله پیشنهادی:بهترین هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت ویدیو

Descript هوش مصنوعی

Descript ویرایش صوتی و تصویری را در یک ابزار رایگان هوش مصنوعی با یک دیگر ترکیب می کند. طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش پیچیده مانند کاهش نویز، تثبیت کننده ویدیوو فشرده سازی را برای شما انجام میدهد.

Descript دارای قابلیت رونویسی باورنکردنی است. از هوش مصنوعی برای رونویسی ضبط‌ های صوتی و تصویری استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد به راحتی اسکریپت خود را ویرایش کنید. این به سادگی ویرایش یک سند word است، تغییراتی که در متن ایجاد می‌کنید تقریباً فوراً روی ویدیو کپی می‌شوند. این بدان معنی است که می توانید متن را مستقیماً ویرایش کنید و حذف کلمات پرکننده، ترتیب مجدد جملات و موارد دیگر را آسان می کند.

بسته رایگان فقط به شما اجازه می‌دهد یک ساعت رونویسی و ویرایش ویدیو را در ماه انجام دهید.

AnswerThePublic هوش مصنوعی

آیا می خواهید بدانید دقیقاً چه چیزی در ذهن مشتریان شماست؟ AnswerThePublic می تواند کمک کند. اگر نظر من را  بخواهید این بهتری ابزار برای تولید محتوا و مارکتر ها است این هوش مصنوعی تحقیق کلمات کلیدی و ایده آفرینی وبلاگ است. از داده‌های تکمیل خودکار موتور جستجو برای ایجاد ایده‌های کلیدواژه طولانی که مستقیماً مخاطبان خاصی را هدف قرار می‌دهند، استفاده می‌کند. هوش مصنوعی AnswerThePublic به تیم‌های بازاریابی به ویژه سئو کارها اجازه می‌دهد تا ایده‌های تازه و مرتبطی را تولید کنند که آنها را از رقبای خود برتر کند. کسب‌وکارها می‌توانند سؤالات خاصی بپرسند و عباراتی را که جمعیت هدف آنها جستجو می‌کند، شناسایی کنند. این به آنها کمک می کند تا مستقیماً با نمایه مشتری ایده آل خود (ICP) ارتباط برقرار کنند.

توانایی آن در استفاده از چنین مجموعه بزرگی از داده ها باورنکردنی است و ابزارهای پیشنهادی کلمه کلیدی آن به الهام بخشیدن به موضوعات منحصر به فرد و خلاق کمک می کند. با این حال، استفاده از آن می تواند مشکل باشد و رابط کاربری دوستانه ترین در لیست نیست.

مقاله پیشنهادی:معرفی 10 هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس

Fireflies هوش مصنوعی

این هوش مصنوعی مناسب افرادی است که جلسات مجازی زیادی برگزار میکندد و  یادداشت برداری از این جلسات برایشان اهمیت زیادی دارد.دقیقه به دقیقه نوشتن یک جلسه بسیار خسته کننده است و باعث کاهش تمرکز در فرد میشود
هوش مصنوعی  Fireflies این مشکل را با شناسایی لحظات مهم در یک جلسه و رونویسی آنها در زمان واقعی حل می کند. این به شما امکان می دهد تا رونوشت ها را جستجو و تجزیه و تحلیل کنید تا اطلاعات و بینش های ارزشمندی پیدا کنید.

یکپارچگی  و ادغام با پلتفرم هایی مانندZoom و Google Meet  امکان استفاده از ان را برای کاربران اسان تر. نسخه رایگان به شما این امکان را می‌دهد که صدای بایت‌ها را کلیپ کنید و خلاصه‌های خودکاری از هر کسب‌وکار را ارائه می‌دهد. این به 800 دقیقه فضای ذخیره‌سازی اجازه می‌دهد به این معنی که می‌توانید از تعاملات تیمی ارزشمند خود نهایت استفاده را ببرید.

MyEdit هوش مصنوعی

MyEdit به دلیل رویکرد جامع و کاربرپسند خود در ویرایش رسانه ها متمایز است. از قدرت هوش مصنوعی برای ارائه ابزارهایی استفاده می کند که زمانی در حوزه انحصاری ویراستاران حرفه ای بودند. این پلتفرم فرآیند بهبود عکس‌ها و صدا را دموکراتیزه می‌کند و آن را برای مخاطبان وسیع‌تری در دسترس قرار می‌دهد. ما فکر می‌کنیم که MyEdit بهترین ابزار هوش مصنوعی رایگان موجود در سال 2024 است، به لطف مجموعه وسیعی از ویژگی‌های هوش مصنوعی، جلوه‌های هوش مصنوعی و ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی. به سختی می توانید برنامه ای با عملکرد بیشتر هوش مصنوعی پیدا کنید.

ویژگی‌های MyEdit بسیار قابل استفاده هستند و برای کار یا بازی مناسب هستند. ما تضمین می‌کنیم که آواتارها، تصاویر، طرح‌ها، کارتون‌ها، صحنه‌ها، انیمه‌ها و لباس‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی خود را با دوستان و خانواده به اشتراک میگذارید. از AI Headshots برای حرفه ای به نظر رسیدن رزومه یا نمایه LinkedIn خود استفاده کنید، از پس زمینه محصول برای ایجاد عکس های خیره کننده از محصول برای فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید، و از AI Room برای تزئین مجدد اتاق ها برای مشتریان استفاده کنید. اگر به ابزارهای ویرایش تصویر نیاز دارید، MyEdit شما را با اصلاحات آسان یک کلیک مانند حذف شیء هوش مصنوعی یا پس‌زمینه، حذف تاری، حذف نویز، ارتقاء سطح و بهبود پوشش می‌دهد.

Murf.ai هوش مصنوعی

Murf.ai بهترین ابزار رایگان هوش مصنوعی برای تولید صداهای با کیفیت بالا و صدای طبیعی است. این ابزار به ویژه برای سازندگان محتوا و مشاغلی که نیاز به صداگذاری دارند بسیار کمک ننده است، اما ممکن است منابع لازم برای صداپیشگان حرفه ای را نداشته باشند، مفید است. سهولت استفاده از پلتفرم و تنوع گزینه های صوتی موجود، آن را به گزینه ای همه کاره برای طیف وسیعی از برنامه ها تبدیل کرده است.