طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

مراکز شبکه های اجتماعی یا هاب (hub) و فواید آن ها

هاب رسانه های اجتماعی که به آن هاب اجتماعی نیز گفته می شود، این قابلیت را دارد که تصاویر، فیلم ها و اطلاعات را از شبکه های اجتماعی مختلف جمع آوری کرده و همه آنها را در یک مکان ارائه دهد. بنابراین چگونه می توانید از هاب ها به نفع خود استفاده کنید؟

مرکز رسانه های اجتماعی (هاب) چیست؟

با توجه به اینکه برندها اغلب در چندین پلتفرم مانند توییتر، اینستاگرام، فیس بوک، پینترست و یوتیوب به طور همزمان فعال هستند – مدیریت ثبات و محتوا می تواند دشوار باشد. گاهی اوقات یک عکس فوری دقیق از تمام فعالیت‌های شبکه برند، راهی مؤثر برای یکپارچه‌سازی همه چیز است – اینجاست که مراکز رسانه‌های اجتماعی وارد می‌شوند!

مراکز رسانه های اجتماعی محتوا را در زمان واقعی از چندین پلت فرم اجتماعی مختلف در یک فضا نمایش می دهند. آنها ابزاری ویژه برای برندهایی هستند که دارای فالوورهای فعال هستند یا اغلب در کانال های خود فعال هستند.

محتوای ارائه شده در این هاب ها فقط به تصاویر محدود نمی شود، بلکه می تواند به صورت نقد، ویدیو، بخش نظرات، توصیفات مشتری یا تأثیرگذار، گفتگو با مشتریان و بسیاری موارد دیگر باشد!

هاب‌های اجتماعی می‌توانند منجر به جمع‌آوری فالوور در سراسر پلتفرم‌ها شوند، با بینندگانی که می‌توانند با یافتن هر یک از شبکه‌ها در هاب، آنها را لایک کنند، دنبال کنند یا به آنها بپیوندند – همه چیز به راحتی از یک فضای ساده قابل دسترسی است. پست‌های روی هاب قابل کلیک هستند، به این معنی که کاربران می‌توانند مستقیماً با یک کلیک ماوس به پست منبع هدایت شوند.

هاب های اجتماعی اغلب حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر هستند که می تواند راهی عالی برای ارائه یک برند به عنوان صادقانه و معتبر باشد. آن‌ها را می‌توان در رویدادها، وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، به‌عنوان علامت دیجیتال یا از لحاظ نظری، در هر جایی که یک برند دوست دارد آن را قرار دهد، یافت.

کانون های اجتماعی یا هاب : چگونه ساخته شده اند؟

ساده ترین راه برای ایجاد مراکز اجتماعی از طریق یک ابزار تخصصی است، اگرچه می توانند توسط افرادی که کدنویسان با استعداد هستند نیز ایجاد شوند. فرآیند دقیق، بسته به برند ابزاری که انتخاب می‌کنید متفاوت است، اما بسیار شبیه ابزارهای UGC  ابزارهای مرکز اجتماعی محتوا را جمع‌آوری می‌کنند و وب‌سایت شما را به کمک آن ها پر می‌کنند.

مرکز رسانه های اجتماعی برای رویدادهای مجازی

رویدادهای مجازی می توانند از یک هاب رسانه های اجتماعی بهره ببرند. آنها برای رویدادهای زنده (پخش زنده یا لایو) عالی هستند زیرا مردم تصاویری را ارسال می کنند که می توانند فوراً روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده شوند، که شرکت کنندگان را ترغیب می کند که تصاویر خود را نیز پست کنند. هاب‌ها می‌توانند به همان اندازه برای رویدادهای مجازی مفید باشند، بینندگان را درگیر نگه می‌دارند و به آنها کمک می‌کنند تا احساس مشارکت کنند و حس مشارکت شرکت‌کنندگان را از یک رویداد زنده تقلید کنند.

مراکز رسانه های اجتماعی یا هاب ها چه مزایایی دارند؟

آنها تعاملات زمان واقعی را تسهیل می کنند
هاب ها به طور مداوم محتوای جدید را در حین حرکت جمع آوری می کنند که به کاربران امکان می دهد در زمان واقعی با محتوا تعامل داشته باشند. بازدیدکنندگان آنچه را که برند در قالب زنده ارائه می‌کند می‌بینند و این آنها را تشویق می‌کند که فوراً به روشی طبیعی واکنش نشان دهند.

آنها می توانند باعث افزایش تعامل شوند

هاب ها تعامل کاربران با محتوا را آسان تر می کنند زیرا نیازی به بازدید همزمان از چندین پلتفرم ندارند و می توانند محتوای چندین پلتفرم را در یک مکان مصرف کنند. این باعث می شود که آنها با محتوای برخی از پلتفرم ها درگیر شوند و به کاهش نرخ پرش کمک می کند و کاربران را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه می دارد.

اگر مرکز رسانه‌های اجتماعی حاوی محتوای تولید شده توسط کاربر باشد، سطح تعامل می‌تواند دوباره سر به فلک بکشد زیرا کاربران تمایل دارند این شکل از محتوا را با آن ها مرتبط‌ تر بیابند. این واقعیت که هاب ها برای مشاهده بهترین محتوایی که یک برند ارائه می دهد مانند یک فروشگاه هستند به این معنی است که مشتریان بالقوه می توانند یک نمای کلی واضح از محصولات و پیام های یک نام تجاری را در یک مکان دریافت کنند.

مراکز رسانه های اجتماعی اعتدال را آسان تر می کنند

رسانه‌های اجتماعی مملو از نظرات نامناسب و نفرت‌انگیز هستند، اما خوشبختانه مرکزها به برندها این امکان را می‌دهند که محتوای خود را تعدیل کنند، انتخاب کنند چه چیزی را نمایش دهند و چه چیزی را ندهند. کنترل بر محتوای ارسال شده به این معنی است که برندها می توانند از اعتبار و یکپارچگی خود محافظت کنند.

آنها جذابیت بصری را اضافه می کنند

انسان ها موجودات بصری هستند و همانطور که هر کسی که در بازاریابی بصری تخصص دارد به شما خواهد گفت، ایجاد یک منظره دیجیتالی زیبا از نظر زیبایی می تواند یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی برندها باشد. هاب ها تعداد بی شماری از محتوای

مختلف را در یک نمایشگر بصری دلپذیر و منظم ترکیب می کنند.

 

جهت تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی وبسایت و ال ویرا