طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

مسابقات برنامه نویسی آنلاین

یکی از مشهورترین پلتفرم ها برای انجام مسابقات آنلاین برنامه نویسی وب سایت www.topcoder.com است ، این وب سایت مسابقات را در چهاربخش عمده انجام میدهد شامل طراحی، توسعه، علوم داده برنامه نویسی رقابتی.

سایت www.hackerrank.com یکی از وب سایت های پیشرو در این زمینه است و به شما امکان این را میدهد که چالش ها را در زبان برنامه نویسی مختلف حل کنید یا چالش های حوزه های دیگر مثل هوش مصنوعی یا الگوریتم ها را حل کنید.

مسابقات بین المللی برنامه نویسی دانشگاهی icpc.global یکی از مشهورترین مسابقات در دنیاست این مسابقات به صورت تیمی برگزار میشود و هر تیم از سه دانشجو به نمایندگی دانشگاه خودشان در سطوح محلی ، منطقه ای و فینال های جهانی رقابت میکنند.

کد شف www.codechef.com طعم خوب یادگیری در کنار رقابت است شما علاوه بر اینکه میتوانید در آن برنامه نویسی یاد بگیرید میتوانید در مسابقات بزرگ ماهانه و یا دو مسابقه کوچکتر در وسط یا انتهای ماه شرکت کنید در ضمن این مسابقات از بیش از 55 زبان برنامه نویسی پشتیبانی میکند.

مسابقات برگزار شده توسط وب سایت www.geeksforgeeks.org در دوره های سه روزه است که به صورت آنلاین برگزار میشود اما یک نقطه ضعف، پشتیبانی این مسابقات فقط از زبان های سی پلاس پلاس ، جاوا و پایتون است.

حتما تا اینجای کار میپرسید چرا اصلا باید در این مسابقات شرکت کنیم؟ سایت leetcode.com به شما کمک میکند علاوه بر این که در مسابقات 90 دقیقه ای آن شرکت میکنید بسته به مهارت شما را برای مصاحبه شغلی معرفی میکند.

یک سری از مسابقات سخت و نفس گیر توسط وب سایت روسی codeforces.com طراحی شده به این شکل که شما بصورت تیمی شروع به مسابقه دادن میکنید ، شما باید برای مسائل راه حل پیدا کنید و راه حل باقی تیم ها را به چالش بکشید.