طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

مهارت های لازم برای پیدا کردن شغل برنامه نویسی

برنامه نویسی یک شغل بسیار محبوب در دنیاست اما سوال اکثر افراد این است که برای پیدا کردن یک شغل مناسب در این رشته چه چیزهایی را باید بیاموزیم؟ با ما همراه باشید

مهارت زبان برنامه نویسی

Java
C
C++
Ruby
Python
به دست آوردن مهارت های برنامه نویسی اولین و لازم ترین کار است. شما به هر حال باید زبانی مثل جاوا را بیاموزید. این اولین سوال در مصاحبه شغلی از شماست. به چه زبان برنامه نویسی مسلط هستید؟ اگر جوابی برای این سوال نداشته باشید ادامه ای در کار نیست.

تفکر نوآورانه

در برنامه نویسی شما اغلب با مسائل جدید رو به رو هستید که تا آن زمان راه حلی برای آن موجود نیست بیشتر راه حل های برنامه نویسی مخصوصا در پروژ] های بزرگ از راه های خلاقانه ای ایجاد میشوند که در ابتدا بیشتر شبیه به یک معمای غیرقابل حل بوده است. تفکر نوآورانه لازمه ی اجرا در پروژه های برنامه نویسی است. توانایی پیروی از دستورالعمل ها و هم زمان نوآورانه فکر کردن یک سرمایه بسیار ارزشمند است.

مهارت تحلیل

این غیر ممکن است کدی که شما می نویسید هیچ خطایی نداشته باشد و در اولین گام به درستی کار کند ، خطاها همیشه جزوی از برنامه نویسی بوده و خواهد ماند. پس اینکه شما بتوانید با توانایی تحلیل و بررسی این عیب یابی ها را انجام دهید میتواند در شغل برنامه نویسی بسیار موثر باشد.

توجه به جزئیات

وقتی توسعه دهندگان برنامه ای ایجاد میکنند، اغلب روند خود را مستند می کنند. آن ها ممکن است تمام مراحل انجام شده خود را ذکر کنند، از جمله خطاهایی که پیدا کرده و برطرف شده اند، بنابراین دیگران می توانند یادداشت های آنها را بخوانند و چالش های مشابه را حل کنند. مشتند سازی فرآیند می تواند به آنها کمک کند تا توجه بیشتری به جزئیات داشته باشند.

صبر

اگر آدم صبوری نیستید برنامه نویسی شغل مناسبی برای شما نیست.

کارتیمی

شما اگر توانایی کار تیمی نداشته باشید به هیچ وجه نمیتوانید در یک شرکت مستقر شوید و کار کنید. هیچ کدام از پروژه های بزرگی که اکنون میبینید، به هیچ وجه ممکن نبود به تنهایی انجام شوند.