طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

شما به عنوان یک مدیر محتوا چه نقش هایی دارید؟

نقش مدیر محتوا

قوانین و دستورالعمل های روشن را تعیین و تعریف کنید

به عنوان یک ناظر، باید محدودیت هایی را برای تنظیم برند و جامعه آنلاین خود اعمال کنید. رفتارهای توهین آمیز و مضر را از خود دور کنید. مردم می خواهند در صفحات شما احساس امنیت کنند و کاربران شما سزاوار آن هستند.

تمام دیدگاه های بازخورد را در نظر بگیرید

چه مثبت باشد چه منفی. مثبت عالی است! اما، منفی شما را برای پیشرفت آماده می کند. به شما می گوید که کاربران از شما چه می خواهند. در پایان روز، کاربران شما می خواهند احساس کنند شنیده می شوند. به آن ها گوش دهید!

تمام پست های خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود نگه دارید

این عمدتاً برای اهداف قانونی است، با بایگانی کردن تمام محتوای خود، می توانید از آن به عنوان مدرک قانونی برای هر چیزی که در هر زمان پست شده است استفاده کنید.

به مدیران خود آموزش دهید

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما باید بدانید که مدیریت پلتفرم وظیفه بزرگی است و کاری نیست که یک شخص به تنهایی بتواند آن را مدیریت کند. استفاده از افراد کمکی می تواند تلاش شما را برای ایمن نگه داشتن جامعه آنلاین شما به حداکثر برساند. پس از مدیران خود برای بهبود وضعیت کمک بگیرید.

با کاربران خود دوست باشید

برند شما و حضور آنلاین شما تنها به مصرف کنندگان و دنبال کنندگان متکی است، بنابراین باید دیوانه باشید که به آنها گوش ندهید. مدیریت محتوای خوب از احترام به خواسته های مخاطبان شما ناشی می شود.

شایان ذکر است که اعتدال بیش از حد نیز می تواند باعث از دست دادن محتوای شما شود تا جایی که فالوورهای خود را از دست بدهید. این که به درک کاملی از پیچیدگی های رسانه های اجتماعی برسید و بتوانید از مجموعه کاملی از مهارت های جامع برای مدیریت محیط های آنلاین خود استفاده کنید بسیار مهم است.

چرا تعدیل محتوا مهم است؟

تحقیقات نشان داده است که 34.5 درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند با برندها از طریق پلتفرم‌های اجتماعی ارتباط برقرار کنند، که از سایر ابزارها مانند چت زنده، ایمیل یا تلفن بهتر است.

 شما به عنوان یک برند تجارت الکترونیک مسئولیت دارید که از جامعه آنلاین خود محافظت کنید و شهرت آنلاین خود را اثبات کنید. این دانش عمومی است که اگر اینترنت در دستان اشتباه قرار گیرد می‌تواند مکانی بسیار سمی باشد، بنابراین کمک به کاربران خود در احساس امنیت و محافظت از آنها در برابر محتوای مضر بسیار مهم است.

با این نوع اعتدال که در بالا ذکر شد و همچنین افراد متعددی در تیم خود، می توانید به حفظ امنیت جامعه آنلاین خود به شیوه ای مانند انتقام جویان شگفت انگیز کمک کنید (تا حدودی). محتوای تولید شده توسط کاربر برای برند شما شگفت انگیز است، اما متاسفانه کمی غیرقابل پیش بینی است. فیلتر کردن آن با یک سیستم تعدیل محتوا موثر راه حلی برای ایمن نگه داشتن فضای .آنلاین می باشد.

.شرکت برنامه نویسی وال ویرا برترسگال آماده ارائه خدمات تولید محتوا میباشد.