طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

نمونه های طراحی سایت در سال 2020

طراح سایت در سال 2020

طراح سایت هم مانند هر چیز دیگر در اینترنت پیوسته در حال تغییر است، شما هم باید با این تغییرات خود را هماهنگ کنید، اکنون که ما وارد دهه جدیدی در سال 2020 شده ایم، بیایید برخی از روندها و الگوها را که در آینده محبوب خواهند شد بررسی کنیم.

Minimalism

مینیمالیسم مفهومی است بر اساس اصطلاح <Less is More> .مدت طولانی است که وب سایت ها از مینیمالیسم استفاده می کنند. اما اواسط سال 2018 فراگیر شد. وب سایت های مینیمالیستی تمایل دارنند فضا را بطور موثر یکپارچه کنند.

علاوه بر این آنچه باعث محبوبیت وب سایتهای مینیمالیستی شده، طیف  گسترده ای است که می تواند پوشش دهد. از وبلاگ ها گرفته تا وب سایت های تجارت الکترونیکی و ورد پرس و وب سایت های نمونه کار. مینیمالیسم می تواند مطابق هر مکانی ساخته شود از این رو یکی از سبک هایی است که در آینده بسیار خواهیم دید.

Serif

محبوبیت  Serif از آنجایی است که به خوانایی کاربر کمک می کند. کاربر را به راحتی جذب می کند اما همچنان لحن جدی دارد. شبیه fancier the font است، اما حس جدی آن کمتر است . به غیر از اینکه خواننده پسند است، یک زیبایی یکپارچه به وب سایت می دهد.

رنگ هایی با روشنایی کم

ایا می دانستید که دلیل آبی بودن فیس بوک به دلیل کور رنگی مارک زاکر برگ در رنگ سبز و قرمز است؟ جذابیت رنگ های یک دست این است که آن ها احساس آرامش و راحتی به کاربر القا می کنند.

Night Mode (حالت شب)

به طور میانگین یک شخص روزانه حدودا شش ساعت ونیم جلوی رایانه شخصی خود سپری می کند. این ساعت ها مدت زمان قرار گرفتن در معرض نور آبی است که توسط یک مانیتور LCD ساطع می شود. این نوع فعالیت های روزمره با گذشت زمان توانایی دید شما را از بین برد. به همین علت ، حالت شب به وجود آمده است.

3D

بیایید طفره نرویم، سه بعدی آینده دار است. چه واقعیت مجازی، چه پرینتر سه بعدی چه فیلم ها یا شبیه سازی برای آموزش خلبانان یا حتی جراحی قلب ! ما به خوبی از دستاوردهای سه بعدی خبر داریم، وب سایت ها نیز از آن مستثنا نیستند. توسعه دهندگان ابزاری را برای اضافه کردن انیمیشن های مدل  3D mesh در کد ایجادد کرده اند.

این پنج مورد بهترین نمونه هایی هستند که فکر کنیم از سال 2020 به بعد کولاک خواهند کرد یا شاید این چنین که ما پیش بینی می کنیم نشود.

اما یک چیز قطعی است: وب هرگز رشد، تغییر ، یادگیری، نوآوری، تخریب و ایجاد روند های جدید را در هیچ زمانی متوقف نمی کند.