طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

راهنمای نهایی برای هدیه دادن در اینستاگرام

راهنمای نهایی برای هدیه دادن در اینستاگرام

اگر به دنبال یک استراتژی مقیاس‌پذیر برای دنبال‌کنندگان بیشتر، فروش و تعامل بلندمدت هستید، تنها کاری که برای اجرای یک هدیه اینستاگرامی باید انجام دهید این است:

اهداف خود را تعیین کنید
جایزه خود را انتخاب کنید
آماده تعهد باشید
نتایج خود را پیگیری کنید

این ترفند یکی از قدیمی ترین ترفندها در کتاب بازاریابی است. با این حال، اعداد و ارقام در مورد میزان وسواس کاربران اینستاگرام با هدایا و مسابقات دروغ نمی‌گویند.

طبق یک مطالعه موردی توسط Tailwind برای اینستاگرام، برندهایی که به طور منظم هدایا و محتوا اجرا می کنند، معیارهای دیوانه وار از نظر تعامل را به رخ می کشند.
اعداد و ارقام در مورد اینکه چقدر مردم به هدایای اینستاگرام اهمیت می دهند، دروغ نمی گویند. برای شروع، به آمار قابل توجه زیر اشاره کرد:

حساب‌های اینستاگرامی که هدایا و مسابقه‌های منظم برگزار می‌کنند ۷۰ درصد سریع‌تر از آن‌هایی که این کار را انجام نمی‌دهند رشد می‌کنند
91 درصد از پست های اینستاگرام با بیش از 1000 کامنت مربوط به یک جایزه یا مسابقه است.
مسابقات و هدایا در اینستاگرام 3.5 “لایک” و 64 کامنت بیشتر از یک پست متوسط ​​دریافت می کنند.
غیرقابل باوراست، نه؟

با وجود این اعداد خیره کننده، تنها 2 درصد از حساب های اینستاگرام مسابقه یا هدایایی را برگزار می کنند.

دو درصد

اگر رقیب مستقیم شما در هر زمان معینی یک هدیه اینستاگرامی برگزار نمی کند، شما بسیار خوش شانس هستید تا بتوانید با اجرای یک مسابقه نظر کاربران را جلب کنید. حتی اگر رقیبانتان مسابقه برگزار می کنند، چه چیزی شما را از انجام دادن یک هدیه بهتر به خودتان باز می دارد؟
در این مقاله، نه تنها نحوه اجرای یک مسابقه در اینستاگرام، را شرح می دهیم، بلکه ابزارهایی را نیز در اختیار شما قرار می دهیم تا بهترین نوع هدیه را برای استراتژی محتوای خود انتخاب کنید.

چه زمانی یک هدیه یا مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم

هدایا و مسابقات در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. از تعطیلات فراگیر گرفته تا یک هدیه بی مناسبت رایگان برای فالوورهای شما.

به عنوان مثال، برندهایی مانند Birchbox هدایای اینستاگرامی را به صورت دو ماه یکبار با جوایزی از کارت های هدیه گرفته تا محصولات رایگان برگزار می کنند. بیشتر اوقات چنین هدایایی با انتشار یک مجموعه جدید یا در جشنی مختص شرکت Birchbox انجام می گیرد.

راه اندازی محصولات شاید یکی از رایج ترین کاتالیزورها برای هدیه اینستاگرام باشد که روی کاغذ کاملاً منطقی است. در مورد آن فکر کنید: می خواهید در حول و حوش راه اندازی خود یک حس تبلیغاتی ایجاد کنید و همزمان می خواهید دنبال کنندگان خود را فعال کنید. انجام یک جایزه در کنار یک نسخه جدید کاملا منطقی است تا قبل از اینکه محصولتان در معرض دید عموم قرار گیرد، در اطراف خود سر و صدا ایجاد کنید.

برندها هر چند وقت یک بار باید هدیه اینستاگرامی بدهند؟

مطمئناً، هدایا و مسابقات یکباره می توانند زندگی جدیدی را به حضور شما در اینستاگرام تزریق کنند. با این حال، هدایا و مسابقات زمانی که به طور مداوم به عنوان بخشی از استراتژی محتوای کلی شما اجرا شوند، بالقوه بازگشت سرمایه زیادی دارند.
در نظر بگیرید که چگونه چنین پست هایی نشان دهنده نوعی اثر گلوله برفی است. هرچه مسابقات و هدایای بیشتری برگزار کنید، فالوورها و ترافیک بیشتری را می توانید در سایت خود داشته باشید.

یک هدیه اینستاگرام چقدر باید دوام داشته باشد؟

برای مسابقه ی خود یک زمان و دوره ی مشخص و نه چندان طولانی را در نظر بگیرید. اگر مدت زمان برگزاری مسابقه ی شما بسیار طولانی باشد ( مثلا یک ماهه) کاربران از انجام درخواست های شما سر باز میزنند و در آن مسابقه شرکت نمیکنند .
با این حال، زمان بندی یک عامل مهم اما نادیده گرفته شده برای هدیه اینستاگرام شما است. رویدادهایی که فقط چند روز طول می‌کشند، به ناچار از شرکت‌کنندگان بالقوه غافل می‌شوند. از طرف دیگر، افراد ممکن است یک هدیه با تاریخی طولانی را فراموش کنند یا نادیده بگیرند.

به طور کلی، بیشتر مسابقات و جوایز یک دوره مهلت دارند که بین یک تا دو هفته طول می کشد. این به برندهایی که به دنبال ادغام یک هدیه اینستاگرامی در تقویم محتوای خود هستند، انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد.

جهت مدیریت و یا تولید محتوا اینستاگرام خود با تیم تولید محتوای وال ویرا  بر روی لینک زیر کلیک نمایید

پکیج تولید محتوا وال ویرا