طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

هفت روش کسب درآمد از وب سایت

اگر وب سایتی دارید یا میخواهید یک وب سایت بسازید ، حتما این مقاله به کسب درآمد از طریق وب سایتتان کمک می کند.

روش اول:
بازاریابی وابسته

این روش یکی از محبوب ترین روش هاست شما لینک یک محصول را در وب سایت خودتان می گذارید و آن را تبلیغ می کنید به ازای دیده شدن و خرید محصول پورسانت خودتان را از 30 درصد تا 70 درصد دریافت می کنید.

روش دوم:
پرداخت به ازای کلیک(adsense )

همکاری با گوکل بسیار ساده و جذاب است ، شما ثبت نام می کنید گوگل لینکی به شما می دهد که باید آن را در سسایت خودتان بگذارید. باقی کارها به عهده گوگل است، محتوای سایت شما را بررسی می کند و تبلیغاتی متناسب با محتوای سایت به بازدیدکنندگان نشان می دهد اگر بازدید سایتتان بالا باشد یعنی به خوبی کلیک بشود، آنگاه شما میتوانید ماهانه درآمد خیلی عالی ای از این روش داشته باشید.

روش سوم:
فروش فضای تبلیغات

در این روش شما فضاهای خالی وب سایت خودتان را به شرکت های خاصی می فروشید آن ها هم داخل این فضا ها تبلیغ می کنند و شما بدون هیچ مشکلی کسب درامد می کنید. این روش مستقیما وابسته به میزان بازدید از سایت شماست.
بازدید خوب مساوی است با درامد خوب.

روش چهارم:
محصولات خودتان را بفروشید

شما محصولی دارید؛ از محصولات دیجیتال تا محصولات فیزیکی می توانید آن را به راحتی در وب سایت خودتان بفروشید و 100 درصد درآمد حاصل از این فروش را کسب کنید به نظر من این روش یکی از بهترین هاست.

روش پنجم:
کمک های مالی بازدیدکنندگان

این روش در حالتی استفاده میشود که سایت شما خدماتی بسیار خاص را به مشتری ارائه می کند آن هم به شکل کاملا رایگان. در این شرایط وب سایت از کاربرانش خواهش می کند که به آن کمک مالی کنند تا بتواند خدمات خودش را همچنان رایگان نگه دارد. سایت ویکی پدیا از این روش استفاده می کند.

روش ششم:
پول موجود در لیست

یک روش سخت زمان بر ولی در نهایت پول ساز این روش بر روی مشتری و لیست ایمیل های شما تمرکز می کند و سعی در این دارد که بازدیدکنندگان از سایت شما را به یک مشتری وفادار تبدیل کند، این صحیح است که شما یک روش زمان بر میبینید اما در نهایت وبسایت شما به یک شرکت تمام عیار تبدیل میشود.

روش هفتم:
فروش وب سایت

روشی کمتر پیشنهاد شده ولی پر سود. شما یک وب سایت می سازید آن را رونق می دهید و زمانی که به سطحی قابل قبول رسید با ارزشی بیشتر از یک وب سایت معمولی آن را به فروش می رسانید. البته تاکید ما همیشه بر کسب و کارهای بلند مدت است.