طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

هک رشد چیست؟

هر از گاهی ، شرکتی وجود دارد که با وجود تازه وارد بودن، موفق به تصاحب یک صنعت می شود.

اگر نمودارهای مرتبط با چنین شرکت هایی را مطالعه کنید ، معمولاً لحظه خاصی را پیدا خواهید کرد که مشتری به طور تصاعدی رشد می کند.

و در بیشتر اوقات، این لحظه، لحظه ای است که در آن “هک رشد” مناسب شناسایی شده است. هک رشد اغلب دلیل رشد چشمگیر بسیاری از شرکت ها است.

با این حال ، بسیاری از مردم واقعاً نمی دانند که هک رشد چیست یا اینکه چگونه می توان این مفهوم را در کسب و کار آنها به کار برد.

هک رشد چیست؟

هک رشد یکی از اصطلاحاتی است که مردم آنقدر استفاده میکنند که اکنون معنای اصلی خود را از دست داده است.

هک رشد فرآیندی است که به سرعت در حال آزمایش و اجرای استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی است که صرفاً بر رشد کارآمد و سریع تجارت متمرکز هستند.

هک رشد مفهومی است که اولین بار توسط یکی از آقایان نیوپورت بیچ به نام شان الیس توصیف شد و به گفته وی ، هکر رشد فردی است که صرفاً روی رشد تمرکز دارد.

شان سپس این اصطلاح را گسترش داد و پیشنهاد كرد كه یك هكر رشد ویژه است زیرا رویكردی كارآفرینانه و علمی را نسبت به جذب مشتری برای یك محصول خاص در پیش گرفته است.

در واقع ، هک رشد را ترکیبی از بازاریابی ، تبلیغات ، مهندسی و علم دانست.

یک هکر رشد ، فرضیه هایی را که ممکن است منجر به رشد شوند ، فهرست می کند و سپس ضمن بررسی دقیق داده ها ، این فرضیه ها را آزمایش می کند.

قسمت جالب این است که هک رشد فقط مختص بازاریابی یا  تبلیغات نیست. می تواند در نقش های فروش و پشتیبانی مشتری نیز استفاده شود.

این به شما کمک می کند تا به سرعت یاد بگیرید که موفق ترین هکرهای رشد ، با درگیر کردن تعداد زیادی از افراد در بخش های مختلف ، هک رشد را یک ورزش تیمی می دانند.

هکر رشد چه تفاوتی با یک بازاریاب سنتی دارد؟

در این مرحله ، ممکن است از خود بپرسید که تفاوت هکر رشد با یک بازاریاب سنتی چیست؟

هر دو روی “رشد” متمرکز شده اند ، درست است؟

یکی از تفاوتهای اصلی بین هکر رشد و بازاریاب سنتی این است که هکر رشد به طور کلی مجموعه مهارتهای گسترده تری دارد.

وقتی این دانش گسترده ، با رویکرد داده محور ترکیب شود ، یک هکر رشد می تواند به نتایج چشمگیری دست یابد.

این به این دلیل است که مجموعه مهارت های آنها این امکان را می دهد که همزمان چندین کانال بازاریابی را آزمایش کنند. رویکرد داده محور آنها به این معنی است که آنها می توانند به سرعت مشخص کنند کدام کانال بازاریابی بهترین نتیجه را دارد.

بازاریابی و تولید محتوا وال ویرا

اعتماد آنها به داده ها همچنین به این معنی است که آنها قادر به بررسی چگونگی بهره برداری از یک کانال بازاریابی خاص هستند تا نتایج حتی بهتری داشته باشد. بسیاری از اوقات ، این “سو استفاده ها” شامل استراتژیهای منحصر به فردی است که هیچ کس دیگری از آنها استفاده نمی کند.

گرچه یک بازاریاب سنتی ، در مورد دستیابی به رشد ، اغلب از یک روش نسبتاً استاندارد استفاده می کند.

آنها به کانالهای بازاریابی شده و آزمایش شده اعتماد خواهند کرد و آزمایشات سریع را برای شناسایی و سپس بهره برداری از بهترین کانال بازاریابی برای یک محصول یا خدمات مشخص آن ها انجام نخواهند داد.

درک تفاوت بین هکر رشد و بازاریاب در ابتدا می تواند کمی دشوار باشد. اما هنگامی که این تمایز را ایجاد کردید ، تعریف اینکه هک رشد چیست و چگونه هک رشد می تواند به شرکت شما کمک کند بسیار آسان تر می شود.

جهت بازاریابی و تولید محتوا و یا طراحی و توسعه سایت خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی و توسعه وبسایت وال ویرا