طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چرا داشتن یک هاست با کیفیت مهم است؟

اگر قصد راه اندازی یک وبسایت را دارید، بعد از طراحی قالب سایت و ثبت دامنه باید یک هاست مناسب انتخاب کنید. این انتخاب باید با در نظر گرفتن نیاز و ویژگی های وبسایت، یعنی مقدار فضایمیزبانی، میزان پهنای باند، مقدار رم(RAM) و… باشد.

هاست، بخشی از یک سیستم همیشه روشن و متصل به اینترنت است که اگر لحظه ای برای این سیستم اتفاقی بیفتد و یا اتصال به اینترنت قطع شود، سایت قابل رویت نخواهد بود و از دسترس کاربر خارج میشود.

به همین دلیل نمی توانیم از سیستم خود به عنوان هاست استفاده کنیم. در ضمن برای این کار باید با نرم افزار های راه اندازی ، مدیریت و حفظ امنیت سرور آشنایی کامل داشت و امکان بروز هر گونه مشکلی شامل  قطعی برق، مشکل اتصال به اینترنت، خرابی سخت افزار و … را در نظر گرفت.

در شرکت های ارائه دهنده هاست ، تیم های پشتیبانی فنی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و از پیش آمدن مشکلات اختمالی جلوگیری خواهند کرد.

همچنین نرم افزارهایی که در سرورها فعال هستند از نحوه عملکرد همه بخش های سیستم گزارش ارسال می کنند تا در صورت بروز خطا یا مشکلی، ایرادات شناسایی شده و سریعا توسط تیم پشتیبانی هاست برطرف شوند.

سرور به صورت شبانه روزی روشن بوده و به شبکه جهانی اینترنت متصل است؛ از این رو با قرار گرفتن اطلاعات و فایل های سایت بر روی هاست، وب سایت شما در سراسر جهان به طور شبانه روزی قابل مشاهده خواهد بود و کاربران اینترنت و مشتریان شما هر زمان با وارد کردن آدرس وب سایت در مرورگر می توانند به خدمات و محصولات شما دسترسی پیدا کنند.