طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چطور نرخ کلیک را افزایش دهیم؟

بهبود نرخ کلیک از طریق نرخ (CTR) آسان به نظر می رسد ، اینطور نیست؟ فقط تبلیغات خود را بنویسید ، برخی از کلمات کلیدی را اضافه کنید ، مشخصات کارت خود را وارد کنید و روند فروش و سوالات را مشاهده کنید ، درست است؟ دقیقاً نه ، زیرا کمی بیشتر از آن وجود دارد ، خصوصاً اکنون با تغییرات اخیر Google و افزایش ترافیک تلفن همراه.
در این پست ما 6 روش برای افزایش بازدید Google Ads خود را بررسی می کنیم

نمره کیفیت خود را بهبود ببخشید


نمره کیفیت یک معیار پیگیری شده در Google Ads است که به هر کلمه کلیدی در حساب شما نمره 0 تا 10 می دهد. این معیاری برای ارتباط و کیفیت تبلیغات شما است. احتمال اینکه Google پیش بینی کند شخصی بر روی آگهی شما کلیک خواهد کرد و ارزیابی تجربه ای که کاربر در صورت مراجعه به سایت شما تجربه خواهد کرد. اگر با نمره کیفیت آشنایی ندارید ، پس این باید مهمترین مکان برای شروع شما باشد.
آگهی های دارای امتیاز کیفیت بالا به رتبه های بالاتری دست می یابند ، هزینه تبلیغات برای هر کلیک کمتر است و از آنجا که از موقعیت بارزتری در صفحه برخوردار هستند ، احتمالاً نرخ کلیک بالاتری دارند. در اینجا راهنمای Google برای نمره کیفیت وجود دارد. فاکتورهای زیادی وجود دارد که بر روی امتیاز کیفیت شما تأثیر می گذارد ، از ارتباط صفحات فرود PPC تا موضوعی بودن نسخه تبلیغاتی شما با نمایش کلمه کلیدی در عنوان تبلیغات ، نسخه تبلیغاتی و URL تبلیغات.

 

از استراتژی های پیشنهاد قیمت هوشمند استفاده کنید

زیبایی مناقصه هوشمند این است که Google هنگام نمایش تبلیغات خود را به صورت خودکار انجام می دهد ، با این هدف که فقط تبلیغ شما را در حراجی هایی که احتمال کلیک شما بیشتر است وارد کنید با وارد کردن حراجی های دقیق تر و هدفمندتر ، نرخ کلیک بالاتری خواهید داشت. مزیت اصلی این استراتژی های جدید این است که آنها پیشنهاد قیمت حراج را می دهند که اساساً بدان معنی است که آنها از یادگیری ماشین برای تنظیم پیشنهادات کلمات کلیدی شما در هر حراج استفاده می کنند. از آنجا که هر حراجی متفاوت است ، انجام این کار به صورت دستی امکان پذیر نیست. همچنین باعث می شود در وقت شما صرفه جویی شود زیرا شما مجبور نیستید پیشنهاد قیمت دستی هر کلمه کلیدی را زیر پا بگذارید و آنها را دوباره تنظیم کنید.

 

انواع مختلف آگهی را تست کنید

دیگر لازم نیست فقط به انواع تبلیغات گسترده پایبند باشید. نشان داده شده است که تبلیغات متنی پاسخگو باعث افزایش نرخ کلیک می شود. آنها این مزیت را دارند که می توانند بیش از 3 قسمت عنوان و 2 قسمت توضیحات در تبلیغات جستجوی گسترده استفاده کنند. این شانس شما را برای نمایش تبلیغات مرتبط تر برای جستجو افزایش می دهد.

 

یک نسخه تبلیغاتی جذاب بنویسید

شما باید یک نسخه تبلیغاتی جذاب داشته باشید که از تبلیغات رقبایتان متمایز است. اگر نسخه تبلیغاتی شما با نسخه ی تبلیغاتی رقبایتان قابل تعویض باشد ، CTR شما ممکن است آسیب ببیند. سعی کنید نقاط فروش منحصر به فرد خود را برجسته کنید ، چرا مردم باید بر روی تبلیغات شما کلیک کنند و نه بر رقبای شما؟ چه پیشنهادی دارید که بقیه ندهند؟

 

گروه های کلیدی با مضمون دقیق ایجاد کنید

تمام گزینه های موجود در رابط Google Ads برای تشویق شما برای افزودن چندین کلمه کلیدی به حساب و گروه های تبلیغاتی شما طراحی شده اند. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که داشتن کلمات کلیدی زیادی در یک گروه AdGroup بر رابطه بین متن تبلیغات و کلمات کلیدی در هر گروه تبلیغاتی تأثیر می گذارد. هنگامی که افراد در گروه تبلیغات شما کلمه کلیدی حاوی بیش از 20 کلمه کلیدی را جستجو می کنند ، تبلیغاتی که ظاهر می شود به احتمال زیاد حاوی کلمه کلیدی مورد جستجو کاربر نیست. نتیجه نهایی این است که کلیک روی نرخ و نمرات کیفیت کلمات کلیدی و تبلیغات شما تأثیر منفی می گذارد. راه حل این است که مضامین یا کلمات کلیدی را به سختی در گروه های کوچکتر گروه بندی کنید و مطمئن شوید که کپی تبلیغات حداقل دو بار در صورت امکان حاوی کلمات کلیدی است.

 

افزودن قیمت محصول در نسخه تبلیغات اغلب می تواند CTR را بهبود بخشد.

به خصوص اگر قیمت شما کمتر از قیمت رقابتی شما باشد و این بلافاصله وقتی کسی تبلیغات آنها و تبلیغات شما را در کنار هم می بیند کاملاً مشهود است. چه تاثیری دارد؟ این کار به این دلیل انجام می شود که به شخص دیگری اطلاعات تبلیغاتی شما را می دهد بدون اینکه مجبور باشد کاری انجام دهد (مانند کلیک کردن روی تبلیغات). هر چقدر دیدن پیشنهادات شما را برای مردم راحت ترباشد ، احتمال اینکه روی تبلیغ شما کلیک کرده و حتی خرید کنند بیشتر است.