طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چه مدت زمانی طول می کشد تا یک وبسایت ساخته شود؟

این یکی از رایج ترین سوالاتی است که می شنوم. همچنین یکی از عوامل کلیدی موفقیت پروژه شما است.

پاسخ کوتاه این است: طولانی تر از آنچه انتظار دارید ، اما عجله نکنید. سه عامل اصلی در جدول زمانی پروژه وجود دارد:

سریع ترین زمانی که شروع میکنید چه زمانی است؟

معمولاً برنامه نویسان با کیفیت بالا را باید از قبل رزرو کنید ، بنابراین نمی توانید بلافاصله در وب سایت خود شروع به کار کنید. ممکن است از زمانی که برای اولین باربا یک شرکت قرار داد بسته اید تا زمانی که آن ها واقعاً شروع به کار روی پروژه شما کنند ، تاخیری وجود داشته باشد.

چه مدتی طول میکشد تا شما بتوانید نسخه اولیه سایت خود را بررسی کنید؟

اکثر طراحان و توسعه دهندگان فرآیند مشخصی برای ساختن یک وب سایت دارند و می توانند تقریباً مدت زمانی را که صرف قدم اول طراحی وبسایت شما میشود ، توصیف کنند.

چه مدت طول میکشد تا سایت شما نهایی شود؟

این فاکتور نهایی بزرگترین متغیر است و تا حد زیادی به خود شما بستگی دارد. این شامل بررسی وب سایت ، درخواست تغییر و نهایی کردن محتوا است.
این اطلاعات در مورد ایجاد یک وب سایت سفارشی کاربرد دارد. اگر نیازی به وب سایت سفارشی ندارید ، گزینه های سریعتر و مقرون به صرفه تری وجود دارد.

چقدر زود می توانند شروع کنند؟

اگر درخواست اولیه شما حاوی چیزی شبیه به “… و من در ماه آینده به سایت نیاز دارم” است ، شرکت های کمتری برای پاسخگویی نیاز شما وجود خواهند داشت.
رویکرد بهتر این است که نیازهای خود را به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها توضیح دهند که چگونه و در چه بازه زمانی آن را برطرف می کنند. سپس می توانید انتخاب خود را بر اساس بسیاری از عوامل ، از جمله راه حل توصیه شده ، کیفیت کار گذشته ، جدول زمانی و هزینه انجام دهید.
این زمان کاملاً به فرد (یا شرکت) و حجم کاری فعلی آنها بستگی دارد.

برای مثال سال گذشته به تیم ما یک پروژه پیشنهاد شد و ما به علت شلوغ بودن و تعداد زیاد پروژه ها ، شروع کار را یک ماه بعد اعلام کردیم، کارفرما عجله داشت و به همین دلیل پروژه به شرکت دیگری سپرده شد، بعد از 5 ماه نه تنها هنوز پروژه ی آن ها تحویل داده نشده بود بلکه پر از نقص بود.

تیم ما سه مرحله را برای طراحی وب سایت شما طی میکند:

ما با تحقیق و بررسی شروع می کنیم تا راه حلی را تعریف کنیم که به اهداف شما برسد. این شامل نقشه سایت برای شناسایی ساختار کلی محتوا و مستنداتی است که ویژگی ها و تجربه کاربر را در همه صفحات کلیدی توصیف می کند.

سپس به سمت طراحی می رویم ، جایی که دقیقا نحوه نمایش همه صفحات در همه دستگاه ها را کنترل میکنیم. طرح های تکمیل شده مانند تصاویر وب سایت آینده شما خواهند بود. سپس وب سایت تکمیل شده برای بررسی برای شما ارسال می شود و دوره اصلاح شروع می شود.

در نهایت پس از ایجاد تمامی تغییرات خواسته شده ی شما ، وب سایت شما قابل دسترسی است و به طور کامل به شما تحویل داده میشود.

خلاصه: مدت زمان ساخت وب سایت چقدر است؟

یک وب سایت معمولی از شروع تا راه اندازی حداقل 14 هفته به طول می انجامد. این شامل 3 هفته بررسی های انجام شده برای واضح شدن پروژه ، 6 هفته طراحی ، 3 هفته توسعه اولیه و 2 هفته تغییرات است. اگر برای نوشتن محتوا تا پایان منتظر بمانید ، ممکن است بسیار بیشتر طول بکشد.