طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چگونه افراد را وادار کنیم تا زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذرانند

اینکه مشتریانتان بیشتر در سایت شما بمانند به شما کمک می کند تا با آنها رابطه برقرار کنید و آنها را وادار کنید دوباره از شما خرید کنند.

بیشتر بازدیدکنندگان بیشتر از چند دقیقه در سایت شما وقت نمی گذارند، بنابراین برای مدت طولانی در معرض برند یا محصولات شما قرار نمی گیرند. با این حال، اگر بتوانید چیزی به بازدیدکنندگان خود در وب سایت خود ارائه دهید که آنها را در آنجا نگه دارد، آنها برای مدت طولانی تری با برند شما در تماس خواهند بود. این حداقل شما را در بالای ذهن آنها قرار می دهد و می تواند فروش شما را افزایش دهد.

کلید جذب بازدیدکنندگان برای ماندن بیشتر در سایت شما این است که به آنها دسترسی به چیزی ارزشمند بدهید. این می تواند شامل ابزارهای آموزشی، اطلاعات دقیق در مورد محصولات و کارهای گذشته و حتی سرگرمی باشد. برخی از ویژگی هایی که می توانید به وب سایت خود اضافه کنید تا تعاملی تر و آموزنده تر شود عبارتند از:

گالری عکس:

گالری عکس راهی عالی برای نمایش کارهای گذشته شماست. بیش از 60 درصد از مصرف‌کنندگان قبل از خرید، درباره یک محصول و شرکت در اینترنت تحقیق می‌کنند، بنابراین در دسترس قرار دادن مجموعه کار خود برای مشتریان بالقوه، به آنها ایده می‌دهد که چه کاری می‌توانید برای آنها انجام دهید، و در عین حال آنها را در سایت خود نگه دارید.

وبلاگ ها:

مانند انجمن ها، وبلاگ ها به بازدیدکنندگان این امکان را می دهند که با شما، کسب و کار شما و سایر کاربران تعامل داشته باشند و همچنین محتوای جالبی برای نگه داشتن آنها در سایت ارائه می دهند. پست های وبلاگ خود را منظم و سرگرم کننده کنید و بازدیدکنندگان سایت را برای خواندن تمام ورودی ها در سایت خود خواهید داشت.

کاتالوگ محصول:

مصرف کنندگان قبل از خرید محصولات از اینترنت برای تحقیق در مورد آنها استفاده می کنند، بنابراین داشتن یک کاتالوگ محصولات آنلاین در سایت شما به بازدیدکنندگان دلیلی برای ماندن طولانی تر می دهد. از تصاویر و توضیحات دقیق برای آموزنده کردن آن استفاده کنید و از فروش متقابل استفاده کنید تا آنها را برای مدت طولانی تری مرور کنید.

مقالات:

برای اینکه بازدیدکنندگان خود را بیش از چند دقیقه در سایت خود نگه دارید، باید کاری به آنها بدهید که انجام دهند یا بخوانند که توجه آنها را جلب کند. مقاله ها ابزاری عالی برای این کار هستند، زیرا به شما این فرصت را می دهند تا تخصص خود را با مشتریان احتمالی خود به اشتراک بگذارید و در عین حال محتوای وب سایت خود را افزایش دهید.

فیدهای RSS:

مانند مقالات، فیدهای RSS راهی سریع و ساده برای دریافت محتوای جالب و ارزشمند در وب سایت شما هستند. شما می توانید در فیدهای RSS سایر وب سایت ها مشترک شوید و لیستی به روز از اخبار و مقالات سایت آنها داشته باشید. باید به این فکر کنید که بازار هدف شما چه می خواهد، سپس فیدهای RSS وب سایت هایی که حاوی این اطلاعات هستند را دریافت میکند. این یک راه عالی برای تبدیل سایت شما به “فروشگاه یکپارچه” برای مشتریان بالقوه شما برای دریافت اطلاعات در مورد موضوعات مختلف است.
علاوه بر این که مردم زمان بیشتری را در سایت شما سپری می کنند، این ویژگی ها مزیت دیگری نیز دارد که این افراد را به طور منظم به سایت شما باز می گرداند. این بسیار مهم است، زیرا هر چه افراد زمان بیشتری را در سایت شما صرف کنند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهید داشت