طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چگونه کار آفرینی موفق باشیم؟

شناسایی فرصت های موجود:
بسیاری از استارت اپ های موفق با شناسایی فرصت های موجود در بازار ، کار خود را شروع کردند.به بیان دیگر، آن ها از اولین بودن در بازار بهترین بهره را بردند و سرعت رشد بیشتری داشتند. البته، استفاده از فرصت های جدید به عنوان اولین کارآفرین به معنای ورود به قلمرویی ناشناخته خواهد بود. حرکت در چنین مسیری ، یعنی نمی دانیم تلاش ها به موفقیت می رسند یا نه.
درک صحیح از موفق نبودن دائمی:
در زمان بررسی کردن تصمیم ها، به این نکته دقت کنید که احتمال شکست ، همیشه وجود دارد. برای مواقعی که کارها به خوبی پیش نمی رود از شکست ها درس بگیرید سپس از نکات آموخته شده برای مسیر های پیش رو استفاده کنید . قطعا استقبال از ریسک برای کارآفرینی مزایای زیادی دارد، اما ریسک ها همیشه نتایج مثبت به همراه ندارند باید بدانید همین شکست ها هم شما را در مسیر پیروزی قرار می دهند. فراموش نکنید اگر همیشه به آسانی به اهداف دلخواهتان می رسید، احتمالا مسیر یا رشد صحیحی انتخاب نکرده اید…
حفظ چابکی :
تکرار کارهای قدیمی ممکن است شما را به سکون برساند و به مرور بازدهی را کاهش دهد. در دوران رشد استارتاپ ، حفظ چابکی اهمیت بسیاری دارد. در واقع ، نباید در ایده ها و روش های قدیمی خود قفل شوید. حتی اگر در گذشته روش موفقی داشته اید ، جزئیات جدید و تغییراتی خاص در آن اعمال کنید، امتحان کردن کارهای جدید و حتی همراه شدن با جریان های موجود و تغییرات بازار ، نتیجه گیری بهتری به همراه خواهد داشت.
کشف بهترین تیم:
برای آنکه به بهترین شیوه از ریسک استقبال کنید، افرادی را به عنوان اعضای تیم پیدا کنید که به اندازه ی خودتان برای موفقیت اهمیت قائل هستند. همراه بودن با چنین تیمی ، استقبال از ریسک را آسان می کند . تیم همراه به شما کمک میکند در زمان شکست نیز، مجددا به مسیر بازگردید و نقشه های جایگزین را اجرا کنید.