طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

کاربرد بلاک چین در واقعیت

Burstiq

این سیستم به بیماران و پزشکان کمک میکند تا اطلاعات حساس پزشکی را به طور ایمن انتقال بدهند. در قرارداد های هوشمند پارامترهای پزشکی را میتوانیم به اشتراک بگذاریم حتی جزئیات برنامه های بهداشتی را نیز میتوانیم اشتراک گذاری کنیم.

Mediachain

وجود یک قرارداد هوشمند بین خریداران موسیقی و هنرمندان به آن ها کمک میکند تا هم حق کپی رایت اثر رعایت بشود و هم هنرمندان سریع تر به پول برسند. اسپاتفای در آوریل 2017 مدیا چین را خریداری کرد.

Propy

بازار املاک و مستغلات هم با وجود این سیستم وارد فاز جدیدی شده است. در این سامانه امکان صدور سند آنی وجود داسته، سند موجود غیرقابل انکار و امکان پرداخت در این سیستم با ارزهای رمز پایه امکان پذیر است.

Opskins

پردازش در هفته بیش از دو میلیون تراکنش توسط این سیستم و خرید از کیف پول های این سامانه نشان دهنده این است که مردم برای خرید های خودشان در حال روی آوردن به سمت رمز پایه هستند.

Circle

هفت ارز رمز پایه و بیش از دو میلیارد دلار سرمایه در گردش در ماه نشان دهنده بهترین بودن این سامانه در تمام دنیا است. یک سرمایه گذاری بسیار مطمئن در دنیا است.

Filament

این سیستم به دستگاه های متصل کمک میکند تا اطلاعات خودشان را از طریق بلاک چین در امنیت بالا با هم تبادل کنند. اطلاعات در دفتر مستقر در شرکت رنو رمز نگاری میشود.

Voatz

یک پلتفرم رای گیری از طریق تلفن همراه با کمک تایید هویت از طریق داده های بیومتریک و بدون نگرانی از هک شدن ، لو رفتن و یا دستکاری اطلاعات کاربران است.