طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

کاربرد UGC در رسانه های اجتماعی مختلف

محتوای تولید شده توسط کاربر در یوتیوب چیست؟

از هر 10 نفر، 6 نفر پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین را به تلویزیون زنده ترجیح می‌دهند زیرا ارتباط بیشتری با آن ها برقرا میکنند. 40 درصد از هزاره ها معتقدند که یوتیوبر مورد علاقه آنها، آنها را بهتر از دوستانشان درک می کند. این اعداد تقریباً باورنکردنی به نظر می رسند، تا زمانی که کمی وقت بگذارید تا آن را تجزیه کنید.

چرا یوتیوبرها شهرت بیشتری به‌دست می‌آورند و اینطور به نظر می آید که ارتباط‌پذیرتر و فهمیده‌تر هستند؟ زیرا آنها فقط کاربران پلتفرم هستند که نظرات خود را با سایر کاربران به اشتراک می گذارند.

محتوایی که توسط کاربران در YouTube ایجاد می‌شود، حتی اگر ماهیت بازاریابی داشته باشد، حسی معتبر دارد که به جلب اعتماد بیننده کمک می‌کند. به‌علاوه، ویدیوهای کسب‌شده از طرفداران 10 برابر بیشتر از ویدیوهای متعلق به آنها مشاهده می‌شود. و به همین دلیل است که محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار قدرتمند است.

اما محتوای تولید شده توسط کاربر در یوتیوب چیست؟ در بسیاری از مواقع، این نوع محتوا همیشه به صورت رایگان در اختیار شما قرار نمی گیرد اما این بدان معنا نیست که ارزش آن را ندارد!

جذب یک کاربر با دید خوب برای صحبت در مورد محصول شما می تواند به برند شما رونق زیادی بدهد. برای مثال به آنباکسینگ توجه کنید، یک یوتیوبر که محصول شما را باز می کند. اکنون، خریداران این فرصت را دارند که ببینند دقیقاً چه چیزی با محصول ارائه می‌شود، چگونه از آن استفاده کنند، و چقدر خوب کار می‌کند – و مهمتر از آن، این شما نبودید که به مشتریان گفتید چقدر عالی است!

https://www.youtube.com/watch?v=vPBOSes1Ndo

با بیش از 500000 بازدید، این ویدیو توسط UrAvgConsumer، واقعاً راهی عالی برای یادگیری در مورد محصولات جدید و دیدن اینکه واقعاً چقدر خوب کار می کنند ارائه می دهد. باعث می شود بخواهید یک دسته جعبه هم برای باز کردن بگیرید، اینطور نیست؟

و همیشه لازم نیست که یک یوتیوبر اصلی باشد که این کار را باز کند! با تشویق کاربران به ارسال محتوای ویدیویی با محصولات خود، می توانید محتوای عالی برای تبلیغ بعدی خود داشته باشید.

یوتیوب بازار بزرگی است که نباید بی بهره بماند، آن هم با تقریباً 5 میلیارد ویدیویی که روزانه در این پلتفرم تماشا می‌شود.

محتوای تولید شده توسط کاربر در نظرات و رتبه بندی مشتریان چیست؟

این نوع از محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از موارد مهم است: استفاده از نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان برای اثبات اینکه خریداران می‌توانند به محصول شما اعتماد کنند. وقتی 88 درصد از خریداران آنلاین نظرات را در تصمیم خرید خود لحاظ می کنند، واقعاً نمی توانید آنها را از فروشگاه تجارت الکترونیک خود کنار بگذارید. بررسی کنید که چگونه 14 برند با استراتژی های UGC خود بر اینستاگرام حکومت می کنند.

بررسی ها و رتبه بندی ها ارزشمند هستند زیرا به مشتریان این اطمینان را می دهند که برند شما قابل اعتماد است. اگر این اطلاعات را ارائه ندهید، مردم در تعجب خواهند ماند که چرا؟

با دادن فضایی به مشتریان خود برای بیان نظر خود، به مشتریان آینده دسترسی می دهید تا از افرادی که محصولات شما را خریداری کرده اند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. حتی ممکن است چند چیز برای بهبود فروشگاه آنلاین خود یاد بگیرید.

با این کار، شما نه تنها مانند یک برند به نظر می رسید که به مشتریان خود گوش می دهد، بلکه در واقع محصول خوبی دارید که به آن اعتقاد دارید.

شاید فکر می‌کنید، نظرات و رتبه‌بندی‌های مشتریان عالی به نظر می‌رسند. اما چگونه می توانم مشتریانم را وادار کنم که آنها را به اشتراک بگذارند؟

در اینجا چند سرویس وجود دارد که به شما کمک می کند این اطلاعات ارزشمند را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود تولید، جمع آوری و ادغام کنید.

محتوای تولید شده توسط کاربر در Trustpilot چیست؟

Trustpilot یک انجمن بررسی آنلاین است که همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا برند خود را با هدف تسریع تجارت به بازبینان بالقوه ارائه دهند.

آنها یک پلت فرم بازبینی هستند – به این معنی که هر کسی مجاز است یک نظر ارسال کند، بدون اینکه آن نظر برای منتشر شدن نیاز به تایید داشته باشد.

هر دو سیستم مزایای خود را دارند – اگر بتوانید تأیید کنید که شخصی قبل از بررسی محصول واقعاً آن را خریده است، پس ارسال هرزنامه را به حداقل می‌رسانید و فقط اطلاعات واقعی را به اشتراک می‌گذارید. اما هنگامی که شروع به محدود کردن افرادی کردید که چه کسی مجاز است و چه کسی مجاز به ارائه نظر نیست – ممکن است یک شیب لغزنده باشد. و به یاد داشته باشید، 95٪ از مصرف کنندگان وقتی نمرات بدی نمی بینند به سانسور یا نظرات جعلی مشکوک می شوند.

یک چیز در مورد Trustpilot که به نظر من مفید است این است که آنها یک نسخه رایگان از محصول خود را در وب سایت خود در دسترس دارند تا به شما در شروع جمع آوری و ارسال نظرات کمک کنند.
بیایید نگاهی به خدمات آنها در عمل بیندازیم…

در یک مطالعه موردی با Weldricks Pharmacy، این برند بر اساس بررسی های ارائه شده توسط مشتریان، امتیاز اعتماد 9.7 را به دست آورد. در حین مرور سایت، نظرات مشتریان مستقیماً در صفحه اصلی به خریداران ارائه می شود، که سپس می توانند بیشتر آن را مرور کنند.

وقتی مشتریان روی این داروخانه کلیک می کنند، ایده جامع تری از میزان مثبت بودن افراد پیرامون این داروخانه دریافت می کنند.

محتوای تولید شده توسط کاربر در Reevoo چیست؟

تحقیقات انجام شده توسط Reevoo نشان داد که 45٪ از مصرف کنندگان به آنچه شرکت ها در مورد محصولات خود می گویند اعتماد ندارند. با این اعداد، بهتر است راهی برای رسیدن به آنها پیدا کنید.

Reevoo یک ابزار بررسی در مقیاس بالا در نظر گرفته می شود که در سایت در صفحات محصول شما اجرا می شود و چندین فیلتر جستجوی بررسی مرتبط را ارائه می دهد. آنها به مدت 10 سال در این تجارت بوده اند.

خدمات آن‌ها شامل ویژگی‌های مفیدی مانند مکالمات است که به مشتریان اجازه می‌دهد سؤالات خود را بپرسند یا نظرات خود را مستقیماً در وب‌سایت بگذارند. این ویژگی مفید است زیرا این پتانسیل را دارد که خریداران را از هرگونه شک و تردید قبل از خرید مطمئن کند.