طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

کسب و کار با بلاک چین

بسیاری از شرکت های بزرگ از رمز ارزها و بلاک چین استفاده میکنند تا پایه اصلی کسب و کارشان بشود⁣.

یعنی فرض کنید شما کسب و کاری را راه اندازی کرده اید که در آن به جای مبادله پول از رمز ارز ها استفاده میکنید.

بلاک چین و ارز دیجیتال یک انقلاب نوآورانه در زندگی روزمره ما بوده اند و اکنون بسیاری از کسب و کارها و مخصوصا استارت آپ های نوآورانه در پی این هستند تا از این فناوری برای رشد خودشان استفاده کنند.⁣

5 مورد از کسب و کارهای مبتنی بر بلاک چین:

ODEM

اولین پلتفرم نرم افزاری مبتنی بر بلاک چین است که امکان ارتباط مستقیم دانشجو با استاد را فراهم میکند این را هم بگوییم که odem بر روی Ethereum کار میکند. این فناوری هزینه آموزش را کاهش میدهد و امکان دسترسی میلیون ها کاربر را به آموزش های با کیفیت فراهم میکند. بد نیست بدانید در اوایل سال 2018 این کمپانی موفق شد 100 میلیون ODE بفروشد که ارزشش در آن سال تقریبا 10 میلیون دلار بود.

DEBITUMNETWORK

این سیستم یک بستر پرداخت وام مبتنی بر بلاک چین که هدف آن تسهیل وام ها و سرمایه گذاری هاست این پلتفرم بر اساس سه رکن مهم کار میکند : تمرکز زدایی واقعی، اتصال رمزنگاری ترکیبی و ساخت یک شبکه مبتنی بر اعتماد از طرفی به لطف DLT معاملات به سرعت و با اطمینان انجام میشود.

DARBLOCKCHAIN

این سیستم یک فضای کاری مشترک که دانشجویان، فریلنسرها، استارت آپ ها و مشاغل کوچک برای ایجاد کارهای نوآورانه و تسخیر اهداف خودشان را کنار هم جمع میکند و هدف اصلی ایجاد یک جامعه جهانی پیرامون فناوری بلاک چین است.

SHIVOM

شیوم قصد دارد بزرگترین پایگاه داده dna جهان را ایجاد کند. در واقع، این برنامه میخواهد به افراد در مدیریت داده ژنوم خودشان کمک کند. در این پایگاه داده همه افراد میتوانند توالی ژنوم خودشان را در یک محیط ایمن نگهداری کنند.

NANO VISION

این استارت آپ قصد دارد بین شهروندان و دانشمندان برای پیشبرد اهداف سلامتی یک ارتباط امن ایجاد کند. این پلتفرم به دانشمندان کمک میکند تا نتایج تحقیقات خودشان را در مقیاس جهانی به اشتراک بگذارند و از آن ها پاداش مالی دریافت کنند ، از طرفی به مصرف کنندگان روزمره این تحقیقات کمک میکند تا درآمد مالی کسب کنند.