طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

12 تکنیک هک رشد موثر

  1. به طور خودکار عمل کنید. اتوماسیون و تکرار، کلید موفقیت در هک رشد است. برای تسریع کار از نرم افزار ها کمک بگیرید.

  1. مراجعات دو طرفه. در کسب و کارتان نفع هر دو طرف را درنظر بگیرید ، هم خودتان و هم مشتری.

  1. ایمیل بدهید. اگر شغل الکترونیکی دارید، ایمیل هایی برای ارسال به کاربرانی که قبلا از شما خرید کرده اند، تنظیم کنید. کاربران به دلایل مختلف از جمله حواس پرتی ساده، برای خرید دوباره به شما باز نمی گردند، این ایمیل ها به آن ها یادآور میشود که به سایت شما سر بزنند و چه بسا خرید کنند.

  1. وبلاگ نویسان منبع خوبی برای بررسی محصولات (و بک لینک<لینک هایی که در سایر سایت ها قرار می گیرد و کاربران را به سایت شما متصل می کنند.> ) در سایت شما هستند. با گنجاندن گزینه “رایگان برای وبلاگ نویسان” در صفحه قیمت گذاری ، برای وبلاگ نویسان امتحان محصول یا خدمات خود را آسان کنید. ایمیل وبلاگ نویس را دریافت کنید و ببینید آیا آنها یک وبلاگ مناسب برای کار هستند. سپس تمام اطلاعات و گرافیک مورد نیاز برای ایجاد یک پست وبلاگ موفق را برای آنها ایمیل کنید و از آن ها کمک بگیرید.

با روشی مشابه ، حتماً با وبلاگ نویسان مرتبط با کسب و کار خود تماس بگیرید و از آنها برای بررسی درخواست کنید. همه نمی گویند بله ، اما برخی قطعاً خواهند گفت.

  1. با اشتراک گذاری اجتماعی جایگاه ویژه ای کسب کنید. به طور طبیعی شما می خواهید محتوای خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید ، پس پست های خود را در توییتر، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی که مشتریانتان در آن ها فعال هستند، به اشتراک بگذارید.

  1. همه چیز را تست کنید. آزمایش بهترین راه برای پیشرفت است. از امتحان چیزهای تازه نترسید و همه چیز را تست کنید.

  1. مسابقات. یک مسابقه عکاسی یا ویدئویی برگزار کنید و از مشتریان بخواهید نشان دهند که چرا محصولات یا خدمات شما را دوست دارند. نه تنها مسابقات بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، بلکه اگر محتوای با ارزشی تولید کنید ، می توانند در سایر شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر شوند.

  1. ویدیوهای جالب و فوق العاده بسازید تا محتوای بسیار عالی ارائه دهید. به یاد داشته باشید ابزارهای رایگان نیز به عنوان محتوا حساب می شوند.

  1. اقدام به تبلیغات گسترده و غیرمعمول روابط عمومی و بازاریابی می تواند سایت های خبری را به شما علاقه مند کند. اگر چندین رسانه خبری مطلبی را در مورد کسب و کار شما بنویسند ، برنده خواهید شد.

  1. از داده های خود نهایت استفاده را ببرید. داده های شما سلاحی ارزشمند است ، اما اگر به خوبی از آن ها استفاده نکنید ، نمی تواند چندان مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که از داده های خود استفاده می کنید .

  1. حساب کاربری جعلی بسازید. گاهی لازم است که خودتان را هم به جای مشتری ای راضی و خشنود جا بزنید در این بین میتوانید از دوستان یا خویشاوندانتان کمک بگیرید.

  1. کمی برای تبلیغات پول خرج کنید. از سایت هایی که مخاطبان زیادی دارند بخواهید تا لینک سایتتان را در صفحه ی خود قرار دهند . توجه داشته باشید که سایت هایی که قرار است برای شما تبلیغ کنند نزدیک به کسب و کار شما باشند.

جهت بازاریابی و تولید محتوا و یا طراحی و توسعه سایت خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی و توسعه وبسایت وال ویرا