طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

4 نوع مسابقه ی موثر در اینستاگرام

4 نوع مسابقه ی موثر در اینستاگرام

در زیر ما چهار نوع مسابقه ی اینستاگرام را معرفی کرده‌ایم که رایج هستند و می‌توانند به راحتی با هر یک از اهداف ذکر شده در مقاله ی قبل هماهنگ شوند.

1. UGC

بخش خوبی از مسابقات اینستاگرام در خارج از کشور به محتوای تولید شده توسط کاربرمربوط است. همراه با یک هشتگ ، هدایای UGC برای بازاریابان آسان است و به دنبال کنندگان اجازه می دهد محصولات شما را در عمل به نمایش بگذارند.

فراتر از عکس‌های مشتری، سایر ایده‌های خلاقانه برای هدایای UGC شامل مسابقات یا کلیپ‌های ویدیویی به‌عنوان ابزار ورود است.

2. یک دوست را تگ کنید

اگر می خواهید مسابقاتی را اجرا کنید که مختص یک پست است، تگ کردن یک دوست راه خوبی است. به جای تکیه بر هشتگ ها یا مدیریت UGC، تنها شرط لازم برای ورود، تگ کردن یک دوست است. کوتاه، شیرین و دقیق، این نوع مسابقه برای کسانی که به دنبال جذب سریع فالوورها هستند، ایده آل است، بدون اینکه درگیر پای کار باشند.

3. دنبال کنید

برخلاف تگ یک دوست، ورودی های فالوو کردن نیز نیازی به کار زیادی از طرف دنبال کنندگان شما ندارند. با این حال، آنها یک راه ساده برای تشویق دنبال کنندگان جدید و بحث در بخش نظرات هر پست هستند.
به عنوان یک نکته، تعامل متعدد به معنای شانس بیشتری برای برنده شدن است.

4. به سایت وارد شوید

این هدایا ذاتاً با اجرای یک مسابقه تفاوتی ندارند، از طریق پیوند بیو فالوورهای شما را به سایت شما باز می گرداند.

فرقی نمی‌کند آنها را به سمت یک ایمیل انتخاب یا فرم ورود هدایت کنید، به خاطر داشته باشید که دنبال‌کنندگان خود را فراتر از حوزه اینستاگرام می‌برید تا وارد شوند. این مرحله اضافی به طور بالقوه می تواند احتمال انصراف شرکت کنندگان شما را افزایش دهد، بنابراین مطمئن شوید که روند شرکت در مسابقه را تا حد امکان کوتاه نگه دارید.

از نظر اینکه چند وقت یکبار باید مسابقه را اجرا کنید، کاملاً به شما بستگی دارد. اگر یک مدیر رسانه اجتماعی اختصاصی برای نظارت بر کمپین ها دارید، می توانید به طور مداوم مسابقه را امتحان کنید تا زمانی که به خواسته ی خود برسید.

درست مانند هر نوع محتوایی در اینستاگرام، برنامه‌ریزی از قبل و داشتن ایده‌ای از اینکه مسابقه شما چگونه خواهد بود، رویکرد بهتری نسبت به ارائه آن است..

جهت طراحی و تولید محتوا  اینستاگرام خود با تیم گرافیک و تولید محتوای وال ویرا در تماس باشید

خدمات گرافیکی وال ویرا

خدمات تولید محتوای وال ویرا