طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

5 دلیل برای اینکه برند شما به هشتگ گذاری نیاز دارد

در دنیای دیجیتالی در حال رشد ما، اصطلاح هشتگ بخشی از زبان دیجیتال روزانه ما است.

شکی نیست که آنها ابزاری عالی برای هر کاربر رسانه های اجتماعی برای افزایش دید و تعامل خود در رسانه های اجتماعی هستند. با این حال، برای برندها، هشتگ راه مناسبی برای کمک به دسته بندی پست ها، افزایش تعامل، جذب دنبال کنندگان به یک جایگاه خاص، تقویت تصویر برند و کمک به دستیابی به مخاطبان هدف است.

اما، با روزانه 95 میلیون عکس پست شده در اینستاگرام ، استفاده صحیح از یک هشتگ به آسانی قرار دادن هر هشتگ قدیمی روی یک پست نیست. به عنوان یک برند، استفاده از هشتگ ها مانند چاشنی کردن غذای شما است، بیش از حد زیاد و طاقت فرسا می شود و محصول را خراب می کند، اما در عین حال زمانی که بسیار کم است، اصلاً تأثیری ندارد.

اما چرا هشتگ و یا ابزار جمع آوری هشتگ لازم است؟

توجه مشتریان آینده را جلب می کند

امروزه اینفلوئنسرها و گرایشها بر حوزه رسانه های اجتماعی حکمرانی میکنند و برای برندها نیز مهم است که از روندها پیروی کنند تا به مشتریان خود محتوایی را که میخواهند ارائه دهند. اما با وجود روندهای مختلف بسیار زیاد، اولاً پیگیری تک تک آنها دشوار است و ثانیاً تشخیص اینکه کدام روند برای مشتریان شما بهترین است، وقت گیر است.

اینجاست که یک جمع کننده هشتگ به ابزار کامل شما تبدیل میشود. به منظور شناسایی روندها، برند شما با این ابزار می تواند کلمات کلیدی مرتبط با صنعت شما را جستجو کند. سپس میتوانید محتوا و هشتگ های خود را طوری تنظیم کنید که مشتریان بالقوه محصولات جدید مد روز شما را در محتوای به روز شما ببینند. این نه تنها باعث میشود نام تجاری شما در همه جا حضور داشته باشد و مشتریان شما را با محتوای تازه تان تحت تأثیر قرار دهد، بلکه تصویر برند شما را نیز تقویت میکند، زیرا مشتریان میدانند که محصولات شما مورد بعدی هستند که باید داشته باشند!

محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع آوری می کند

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشت این است که یک تجمیع کننده هشتگ یک راه عالی برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر است، در غیر این صورت به عنوان راهی عالی برای برند شما برای توسعه تصویر خود شناخته می شود. به عنوان مثال، برند لباس یکپارچه سازی با سیستم عامل TopVintage، از طریق تبلیغ #topvintagestyle در رسانه های اجتماعی، می تواند تصاویر گرفته شده توسط فالوورهای خود را جمع آوری کند که سبک وینتیج و محصولات درجه یک آنها را به نمایش می گذارد.

یک روش اثبات شده برای افزایش اعتبار برند شما و رضایت مشتری است زیرا 79٪ از مردم می گویند UGC بر تصمیمات خرید آنها تأثیر زیادی دارد. بنابراین، مشتریان بالقوه می توانند ببینند که محصولات شما چگونه به مشتریان دیگر کمک می کنند و بیشتر برای خرید آنها متقاعد خواهند شد. این حتی می تواند در وب سایت شما گنجانده شود. همه اینها را می توان از طریق ادغام ابزار جمع آوری هشتگ در استراتژی بازاریابی خود به دست آورد.

ایجاد یک پایگاه اجتماعی

یکی از مزایای کلیدی UGC و بنابراین هشتگ ها این است که با استفاده موثر از آنها می توانید جامعه ای از افرادی را ایجاد کنید که عاشق محصولات شما هستند. از طریق هشتگ، مشتریان می توانند تصاویر خود را از محصولات شما به اشتراک بگذارند.یک ابزار جمع آوری هشتگ، همه آنها را در یک مکان قرار میدهد و کار تیم بازاریابی و رسانه های اجتماعی شما را آسانتر از همیشه میکند!

در زمان و هزینه صرفه جویی می کند

راه اندازی یک حساب رسانه اجتماعی و تلاش برای ایجاد محتوای جدید می تواند یک کار دلهره آور باشد، به خصوص اگر سعی می کنید با روندها همگام باشید.

همانطور که قبلاً گفته شد، میتوانید بهترین گرایشها را پیدا کنید که متناسب با نام تجاری شما هستند و همچنین این را با چند UGC همراه کنید تا نشان دهید محصولات برند شما معتبر هستند.

این استراتژی را می توان بارها و بارها مورد استفاده قرار داد و در زمان و هزینه صرفه جویی کرد تا تیم بازاریابی شما بتواند روی پروژه های دیگر تمرکز کند.

انسجام

وقتی مشتریان به اینستاگرام شما می آیند و این همه محتوای مرسوم و مد روز هشتگ شده را می بینند، تمایل دارند این را در جای دیگری نیز ببینند. با یک جمع آوری هشتگ رایگان، میتوانید فید اینستاگرام خود را با سایت تجارت الکترونیک خود همگام کنید، به این معنی که تمام این محتوای درخشان در همه پلتفرم ها استفاده میشود. این بدان معنی است که برند شما یکپارچگی دارد که فقط باعث افزایش فروش می شود.

همه این ها و موارد دیگر را می توان از طریق یک جمع کننده هشتگ به دست آورد.

اهمیت تعادل هشتگ ها بسیار جالب به نظر می رسند، اما مهم است که در آن را زیاده روی نکنید. این امر فقط مردم را منصرف می کند. از طرف دیگر، اگر بسیار کم باشد هیچ گونه تاثیری نخواهد داشت.

با ابزار جمع آوری هشتگ، میتوانید همه این موارد را مدیریت کنید تا اطمینان حاصل کنید که محتوای شما هم مرتبط و هم قابل تنظیم است.

و در آخر دو تا از بهترین تجمیع کننده های هشتگ موجود Tagembed و Photoslurp هستند.