طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

Django چیست و چرا محبوب است؟

چرا جنگو (Django)؟

با توجه به اینکه امروزه راه اندازی استارتاپ ها بسیار رایج شده است، ساختن یک سایت شخصی هرگز تا این اندازه ساده و دلپذیر نبوده است. جنگو در اینجا برای شما میتواند یک راه حل قدرتمند باشد. این فریمورک به علت طراحی عملی و سهولت در استفاده، بسیار رواج پیدا کرده است.

جنگو (Django)چیست؟

یک فریمورک سطح بالای پایتون است که توسعه ی سریع و طراحی عملی و تمیز را تشویق می کند. هدف در جنگو این است که به توسعه دهندگان اجازه دهد به جای پیاده سازی تکراری مدام راه حل ها، فقط بر روی بخش هایی از برنامه کاربردی خود تمرکز کنند که برای پروژه آنها جدید و بی نظیر است.

فریمورک جنگو مدام بررسی میشود

توجه داشته باشید که جنگو یکی از اولین چارچوب هایی است که به یک آسیب پذیری جدید پاسخ داده است. تیم اصلی این فریمورک معمولا چارچوب های دیگر را  از patch هایی که باید بسازند آگاه میکند. درمورد پایداری جنگو چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.

شما به پکیج های Django دسترسی کافی دارید

این فریمورک شامل همه ی چیزهایی است که شما انتظار خواهید داشت، جامعه ی جنگو بیش از ۴۰۰۰ بسته مفید و کاربردی را برای استفاده در اختیارتان قرار میدهد کافیست کلمه ی Django را در pypl تایپ کنید.

توسط افراد زیادی مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است

پایتون و جنگو طرفداران متعصب زیادی دارند و افراد بزرگی از آن استفاده میکنند. جنگو دربسیاری از سایت های پرکاربرد وب مانند اینستاگرام، پینترست و حتی فیسبوک استفاده شده است.

از بهترین شیوه های سئو بهره میبرد

این فریمورک استفاده از URL هایی را توصیه میکند که برای انسان خوانا باشد، که به موتورهای جستجو نیز در زمینه ی بهینه سازی کمک میکند. وقتی به این شکل کار میکنید، تیم سئو شما از شما بسیار سپاس گزار خواهد بود.

امنیت

جنگو به طور پیشفرض از اشتباهات امنیتی زیادی که گاها در PHP وجود دارد، جلوگیری می کند. برای مثال جنگو کدهای اصلی شما را با ساخت پویای صفحات وب پنهان می کند و اطلاعات را از طریق تمپلیت ها ارسال می کند.