طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بهترین هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت ویدیو

این روزها همه  درباره هوش مصنوعی وتاثیر ان بر روی زندگی روزمره انسانها صحبت میکنند. هوش مصنوعی، به عنوان یکی از فناوری‌های پیشرفته، تأثیر چشمگیری بر روی رشد کیفیت تولید محتوای ویدیو داشته است. هوش مصنوعی  به عنوان یک  دستیار قدرتمند و سریع برای افراد و شرکت‌ها است و توانسته  بهبودهای چشمگیری در این زمینه ایجاد کند.همچنین  هوش مصنوعی در فرآیند ساخت محتوا بهینه سازی سرعت تولید ویدیو، امکانات جستجو و دسترسی آسان تر به منابع ویدیویی اصلی را فراهم کرده است. این موارد باعث شده است تا تولید ویدیوهای با کیفیت  با کمک هوش مصنوعی به صورت خودکار و سریعترشود.

بسیاری از کسب و کار در ایران برای رشد و فروش بیشتر در شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام تولید محتوا میکنند یکی از استراتژی های برند سازی در اینستاگرام دیده شدن محتوا ما در اکسپلور بخصوص ریلز هایی است که قرار میدهیم.  همانطور که همگی ما میدانیم بالا بودن کیفیت ویدیو یکی از موارد موثر بر روی بازدید ویدیو است.

اما همه ما به گوشی یا دوربین هایی با کیفیت بالا دسترسی نداریم در نتیجه استفاده از هوش مصنوعی یکی از  بهترین راه ها و ابزارها برای بهتر کردن کیفیت ویدیو و عکس های ما است.در مقاله پیشین درباره افزایش کیفیت تصاویر با هوش مصنوعی صحبت کردیم.

در این مقاله 16 هوش مصنوعی به شما معرفی کرده ایم تا بتوانید به سرعت کیفیت ویدیو های خود را افزایش دهید.

سایت های بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی

 سایت cutout.pro

سایت cutout.pro  یکی از سایت هایی است که شما با اپلود ویدیو خود میتوانید کیفیت ان را افزایش دهید.توجه کنید که تنها از فرمت ها .mp4, .webm, .mov, .gif پشتیبانی میکند و  ویدیو شما نباید بیشتر از  2GB حجم داشته باشد.

 

   سایتAdobe Premiere Pro

اکثر افراد در کسب و کار ویرایش ویدیو درباره Adobe Premiere Pro می‌دانند. با این حال، پیشرفت‌های قابل توجهی  در آخرین نسخه وجود دارد تا آن را به یکی از بهترین تقویت‌کننده‌های ویدیوی هوش مصنوعی در لیست تبدیل کند. ویژگی‌هایی مانند ویرایش مبتنی بر متن، تشخیص خودکار ویرایش صحنه، و تقویت و تطبیق رنگ، همگی از هوش مصنوعی برای آسان‌تر کردن ویرایش و بهبود ویدیو استفاده می‌کنند.

 سایت Wondershare Filmora

تقویت کننده ویدیوی هوش مصنوعی بعدی ما، Wondershare Filmora، که در درجه اول یک نرم افزار ویرایش ویدیو است و با ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود ویدیوها کار میکند . یکی از آنها ابزار ماسک سفارشی است. به شما این امکان را می دهد که انتخابی از اطراف عناصر ویدیوی خود بکشید و پس زمینه را حذف کنید، جلوه ها و موارد دیگر را اضافه کنید.

 سایتVeed

Veed یک پلت فرم مبتنی بر وب است که بیشتر به دلیل قابلیت های ضبط صفحه نمایش شناخته شده است. همچنین به عنوان یک پلتفرم ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی عالی عمل می کند و به کاربران اجازه می دهد ویدیوها را بسازند و ادیت های مورد نیا زخود را انجام دهند. از طریق یک رابط کاربر پسند، کاربران می توانند جلوه ها و پوشش های مختلف اضافه کنند، پس زمینه ها را حذف کنند و انیمیشن اضافه کنند. همچنین امکان آپلود ویدیوها را فراهم می کند و از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت ویدیو با افزودن فیلترها، بهبود درجه بندی رنگ  استفاده می کند.

مقاله پیشنهادی:بهترین هوش مصنوعی برای برنامه نویس ها

 سایت Movavi Video Editor

Movavi Video Editor یک نرم افزار ویرایش ویدیو قدرتمند و در عین حال مبتدی است که حتی کاربران با تجربه تر نیز می توانند از آن قدردانی کنند. چه در حال کار با یک ویدیوی خانگی، فیلم حرفه ای یا فیلم های متحرک باشید، Movavi Video Editor ابزارهایی را برای هر نوع نیاز ویرایش ویدیو ارائه می دهد.

 سایت AImages

AImages از قدرت هوش مصنوعی برای بالا بردن کیفیت بصری ویدیوهای شما استفاده می کند، حتی اگر آنها در ابتدا با استفاده از یک فناوری قدیمی ساخته شده باشند. این ابزار مبتنی بر تبادل ابری  را می توان از طریق هر مرورگر وب در حال حرکت دسترسی داشت و امکان دسترسی راحت از رایانه، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی را بدون نیاز به هیچ گونه نصبی فراهم می کند.

 سایت Videoproc Converter AI

Videoproc Converter AI یک ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی قدرتمند برای بهبود، ارتقاء، تثبیت، رمزگذاری، فشرده سازی و انجام کارهای بسیار بیشتر برای مناسب ساختن ویدیوی شما برای دستگاه مورد نظر و افزایش جذابیت آن است.

Videoproc Converter AI از تعداد زیادی کدک و فرمت های خروجی برای دستیابی به نتیجه دلخواه پشتیبانی می کند. این یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد که می توانید قبل از تغییر به ردیف های اشتراک آن، از جمله برنامه های مادام العمر و سالانه، بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کنید.

سایت Neural.Love

سایت Neural.Love در راستای بالا بردن کیفیت فیلم و کلیپ و همچنین تصاویر با بهره گیری از هوش مصنوعی به کاربران کمک می کند. افراد جهت استفاده از این بستر ابتدا بایستی فرآیند نام نویسی را طی کرده و سپس ویدئو مدنظر خود را بارگذرای نمایند. پس از گذشت مدت کوتاهی خروجی کار ارائه شده و فیلم با وضوح بالا در اختیار مخاطب قرار می گیرد. بستر آنلاین Neural.Love به نشانی neural.love در اختیار کاربران قرار داشته و لینک ورد به آن نیز در زیر قابل مشاهده می باشد.

سایت  Synthesys

یکی از بهترین ابزارهای ادیت فیلم با بهره گیری از هوش مصنوعی Synthesys می باشد که در راستای بالا بردن کیفیت فیلم و کلیپ نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افراد جهت ورود به Synthesys نیاز به این داشته تا بر روی لینک درج شده در زیر ضربه بزنند یا با ورود نشانی synthesys.io در مرورگر گوگل به آن وارد شوند.

اپلیکیشن برای بالا بردن کیفیت فیلم با هوش مصنوعی

 اپلیکیشن   Android | iOS  Wondershare Filmora 

این برنامه رایگان با کیفیت ویدیوی پیشرفته همیشه با عملکرد بالای خود کاربران را شگفت زده می کند. با Filmora، می‌توانید کیفیت هر ویدیویی را بدون وقفه در طرح‌بندی آن افزایش دهید. این برنامه همچنین دارای چندین قالب است که می توانید از آنها برای ایجاد شاهکارهای خود در مدت زمان محدود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید انواع مختلفی از آهنگ های موسیقی را در ویدیو اضافه کنید و همچنین می توانید موسیقی را استخراج کنید.

اپلیکیشن   Android | iOS  Videoshop – Video Editor  

با استفاده از این برنامه افزایش کیفیت ویدیو، می توانید فیلم های با کیفیت پایین را به فیلم های با کیفیت بالا تبدیل کنید. نه تنها کیفیت ویدیو را افزایش می دهد، بلکه می تواند معیارهای نمایش ویدیو را نیز تنظیم کند. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید جلوه های صوتی خنده دار را به فیلم های خود اضافه کنید. مهمتر از همه، شما همچنین می توانید ویدیوهای تکراری از ویدیوی با کیفیت خود ایجاد کنید.

اپلیکیشن InShot Android | iOS

با این برنامه نوآورانه به نام InShot همیشه می توانید به ویدیوهای بی کیفیت خود اعتماد کنید. این برنامه تقویت کننده ویدیو می تواند کیفیت شما را همراه با اضافه کردن انتقال های فوق العاده افزایش دهد. اگر می خواهید افکار و احساسات خود را در ویدیو بیان کنید، از استیکرهای با کیفیت و گویا این برنامه دریغ نکنید. به غیر از این، شما همچنین می توانید صداهای صوتی را با کیفیت صوتی بهینه اضافه کنید.

 اپلیکیشن CapCut  Android | iOS

با بیش از 500 میلیون دانلود، این برنامه هرگز در برآوردن نیازهای عکاسی و فیلمبرداری شما شکست نخواهد خورد. با استفاده از این برنامه افزایش کیفیت ویدیو، می توانید روی پروژه های خصوصی خود کار کنید و کار را با کیفیتی عالی ارائه دهید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید مواد وارد شده را لغو کنید و مشکلاتی مانند فلش ویدیو را با آن برطرف کنید.

 اپلیکیشن  Android | iOS KineMaster

با استفاده از KineMaster، می‌توانید ویدیوها را دانلود کرده و برای ایجاد تغییرات، آن‌ها را دوباره ویرایش کنید. علاوه بر این، می‌تواند انواع ویدیوها را بهبود ببخشد تا بتوانید به داده‌های ارزشمند خود به آنها اعتماد کنید. به غیر از این، می توانید ویدیو را با کیفیت 4kو 60 فریم بر ثانیه نیز ذخیره کنید. همچنین دارای یک استودیوی ضبط داخلی است که می تواند تجربه کاربری شما را در کمترین زمان ارتقا دهد.

 اپلیکیشن AI Video Enhancer – HiQuality  Android | iOS

نه تنها می تواند ویدیوهای منظره را بهبود بخشد، بلکه می توانید ویدیوهای سلفی را نیز با این برنامه انحصاری بهبود بخشید. این برنامه تقویت کننده ویدیو می تواند انیمه های تار را نیز تعمیر کند و می توانید با آن کارتون های دوبعدی و سه بعدی انجام دهید. علاوه بر این، نیازی به نگرانی در مورد دانلود ویدیوهای با کیفیت پایین نیست. از طریق این ابزار می توانید فیلم ها را با کیفیت HD دانلود کنید.

  اپلیکیشن  Android | iOS  Ultralight 

Ultralight هم یک ویرایشگر عکس و هم ویدیو است که می توانید از آن برای بهبود کیفیت ویدیو استفاده کنید. می توانید نویز را حذف کنید، وضوح را بهبود ببخشید و دمای رنگ ویدیوهای خود را تنظیم کنید. Ultralight همچنین طیف وسیعی از فیلترهای بصری جذاب را برای ارتقاء زیبایی شناسی ویدیوی شما همراه با کیفیت ارائه می دهد.