طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

UGC به چه معناست و چه فایده ای دارد؟

UGC یا همان محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟ از YouTube گرفته تا نظرات مشتریان، روش‌های مختلفی وجود دارد که مشتریان شما می‌توانند میزان رضایت خود را از محصولات برند شما با جهان به اشتراک بگذارند. اما آیا از همه آنها استفاده می کنید؟ اگر هنوز مطمئن نیستید که محتوای تولید شده توسط کاربر چیست یا چگونه آن را در فروشگاه تجارت الکترونیک خود به کار ببرید ، با ما همراه باشید.

هر نوع UGC هدیه ای از طرف مشتریان خوشحال شما به شما است – اما اگر از آن برای بهبود خرید آنلاین خود استفاده نکنید، این هدیه ارزشی ندارد! و اگر مطمئن نیستید که چه چیزی به عنوان UGC به حساب می آید، چگونه می توانید شروع به باز کردن قفل آن مقدار کنید؟

در این مقاله، تمام انواع مختلف محتوای مشتری، نحوه ترغیب کاربران به اشتراک گذاری آن، و نحوه استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر به عنوان اثبات اجتماعی برای افزایش تبدیل های تجارت الکترونیک را شرح خواهیم داد. در پایان، شما باید در تشخیص UGC استاد باشید.

محتوای تولید شده توسط کاربر به چه معناست؟

اول از همه، اجازه دهید محتوای تولید شده توسط کاربر را تعریف کنیم.

تعریف: UGC محتوایی است که مشتریان با نام تجاری شما ایجاد می کنند که می تواند در استراتژی های بازاریابی آن برند استفاده شود. از نظرات مشتریان گرفته تا تصاویر ارسال شده در رسانه های اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر را می توان در بسیاری از فضاهای مختلف در اینترنت یافت و سپس برای افزایش فروش و تعامل مورد استفاده قرار داد.

محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به شما در دستیابی به چه چیزی کمک کند؟ می تواند به شما کمک کند…

مشتریان خود را در خط مقدم استراتژی های بازاریابی خود قرار دهید
احساس اصالت را ایجاد کنید
ایجاد اعتماد در رابطه مشتری/برند
تصمیمات خرید را هدایت کنید
به مشتریان بالقوه خود اطلاعات حیاتی از مشتریان قبلی بدهید
اکنون که ایده کلی از چیستی UGC دارید، بیایید به هر جایی که می توان آن را پیدا کرد نگاهی بیندازیم.

محتوای تولید شده توسط کاربردر اینستاگرام / فیسبوک چیست؟

این محتوای قدیمی و خوب تولید شده توسط کاربر است که می توانید آن را جمع آوری کرده و مستقیماً در وب سایت خود قرار دهید تا به عنوان تبلیغ اجتماعی از آن استفاده کنید. با توجه به اینکه روزانه 95 میلیون عکس و ویدیو فقط در اینستاگرام پست می شود، رسانه های اجتماعی فروشگاهی بدون توقف برای UGC هستند.

میتوانید به کابران خود بگویید که شما را در پستی که قرار داده اند، منشن کنند و سپس می توانید آن محتوا را جمع آوری کرده و در سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید.

در این مرحله، شما به ساعت طلایی UGC رسیده اید. راه های جذاب زیادی برای ادغام محتوای به دست آمده به طور مستقیم در ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک یا صفحات محصول برای افزایش فروش وجود دارد. نگاهی به نحوه استفاده برند ساعت Frederique Constant از گالری UGC خود برای جلب اعتماد مشتری بیندازید.

از اینجا، کاربران می توانند بر روی بخشی از محتوای مشتری کلیک کرده و مستقیماً از توصیه بصری یکی از مشتریان فداکار شما خرید کنند. جادوی تجارت بصری!

محتوای تولید شده توسط کاربر در توییتر چیست؟

توییتر اغلب وقتی شروع به صحبت در مورد عکس‌های تولید شده توسط کاربر می‌کنیم، جا می‌ماند، اما می‌تواند منبع خوبی برای تعامل با مشتری باشد که برندها باید از آن سرمایه‌گذاری کنند. بنابراین UGC در توییتر چگونه است؟

در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی، محتوای تولید شده توسط کاربر تماماً این است که مردم درباره محصول شما صحبت کنند. سازندگان محتوا می‌توانند یک یا دو چیز را از شرکت‌هایی مانند Denny’s یاد بگیرند که به طور مداوم حس شوخ طبعی خود را به رخ می‌کشند. آنها اساساً به خاطر حساب خنده دار خود در توییتر شناخته می شوند که اغلب مستقیماً به نظرات کاربران پاسخ می دهد و در عین حال لحن بازیگوش خود را حفظ می کنند.

به عنوان یک خالق محتوا، من به پست های خنده‌دار برندی که آن‌ها توسعه داده‌اند حسادت می‌کنم! اکنون دیگر کاربران توییتر می توانند کمی بخندند و همچنین به آنها یادآوری شود که Denny’s 24/7 باز است.

فراموش نکنید: توییتر همچنین می تواند منبعی برای جمع آوری عکس های مشتریان باشد.

اگر به دنبال ایده‌هایی در مورد نحوه تعامل مشتریان با نام تجاری خود در توییتر هستید، به این فکر کنید که چه چیزی باعث می‌شود آنها درمورد آن صحبت کنند.

مردم دوست دارند درگیر شوند، زیرا باعث می‌شود در کاری که برند شما انجام می‌دهد احساس سرمایه‌گذاری کنند، بنابراین از آنها سؤالاتی بپرسید که آنها را وادار به مشارکت در برندسازی کند. به عنوان مثال: نام یک محصول جدید را چه نامی بگذارند، در نسخه های جدیدتر محصولات مورد علاقه خود به دنبال چه چیزی هستند یا حتی برای یک شعار جدید چه پیشنهادی دارند.

این باعث می شود که کاربران شما علاقه بیشتری به صحبت در مورد برند شما داشته باشند، به این معنی که در آینده اشاره و مشارکت بیشتری داشته باشند. به‌علاوه، احتمال بیشتری دارد که بیرون بروند و محصولی را که در ایجاد آن مشارکت داشته‌اند بخرند، و با تشویق، از به اشتراک گذاشتن تصویر با آن خوشحال خواهند شد.

با توجه به اینکه عکس‌های تولید شده توسط کاربر توسط میلیون‌ها نفر به اشتراک گذاشته می‌شود، مطمئناً محتوای زیادی برای برندها وجود دارد. بنابراین در حالی که محتوا در اطراف شما غوغا می کند بیکار نمانید – وارد آن شوید و شروع به تعامل کنید!