طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بازاریابی بصری

استراتژی های بازاریابی خود را با محتوای بصری جذاب تقویت کنید

بازاریابی بصری ابزار ارزشمندی برای پیوند دادن پیام بازاریابی شما به رسانه های بصری مانند تصاویر، فیلم ها، اینفوگرافیک ها، علائم، تبلیغات و غیره است.

مردم ذاتاً جذب منابع غیرکلامی اطلاعات می شوند.

به همین دلیل است که ما می‌خواهیم اهمیت بازاریابی بصری را بررسی کنیم و در اشکال مختلف آن – مانند محتوای تولید شده توسط کاربر، داده‌های بصری و ویدیوها – و روش‌هایی که برندها از آنها برای بهبود دید، موقعیت و عملکرد خود استفاده می‌کنند، بپردازیم.

به هر حال، تصاویر و گرافیک موثرترین راه برای جلب سریع توجه مخاطبان، برقراری ارتباط موثر با جمعیت شناسی شما و اطمینان از اینکه برند شما تأثیری شیرین و ماندگار در بین مصرف کنندگان به جا می گذارد، در نظر گرفته می شود.

بازاریابی بصری چیست؟

استراتژی های بازاریابی که توسط رسانه های بصری کاتالیز می شوند
با پیشرفت سریع فناوری در زندگی ما، برای شرکت‌ها مهم است که با سرعت زیاد اینترنت همگام باشند و محتوای به یاد ماندنی تولید کنند که چشم مصرف‌کننده را به خود جلب کند. با تغییر الگوریتم‌ها، به‌روزرسانی‌های دائمی و صرف وقت افراد، نیاز به یافتن راه‌های مؤثر برای برقراری ارتباط با جمعیت‌شناسی شما بیش از پیش رایج می‌شود.

محتوای بصری مطمئناً در سال‌های اخیر منفجر شده است و به روند پیشرو برای استراتژیست‌های بازاریابی تبدیل شده است و شواهد پشت اثربخشی آن عملاً شما را فریاد می‌زند. در جایی که مصرف‌کنندگان تنها 10 تا 15 درصد از اطلاعات نوشتاری و صوتی را که در چند روز گذشته مصرف کرده‌اند، حفظ می‌کنند، نرخ حفظ محتوای بصری آن را از پارک خارج می‌کند و تقریباً 60 درصد از محتوای بصری در رسانه‌های اجتماعی توسط کاربران حفظ می‌شود.

استراتژی های بازاریابی بصری مانند UGC، به مصرف کننده اعتماد بسیار بیشتری نسبت به محصولی که فقط با استفاده از متن آن را تبلیغ می کردید، می دهد. این به دلیل مطالعات متعددی است که نشان می دهد مردم کیفیت رابطه را بر اساس قدرت نشانه های غیرکلامی قضاوت می کنند.

برای مثال کدام یک برای شما مورد اعتماد تر است؟

فقط به شما بگوییم که مربی شماره یک بهترین مربی ورزشی است.
یا اینکه ویدیویی قرار دهیم که در آن نوع کار مربی نشان داده میشود.

این نشان می دهد که تصاویر در مقایسه با محتوای متنی چقدر جذاب هستند. به شما مدرک بصری داده می شود که نشان دهد داشتن یک محصول خاص در زندگی شما به چه معناست یا چگونه به نظر می رسد. گفتن آنچه که یک تصویر می تواند بدون زحمت بیان کند هزاران کلمه طول می کشد و آنها می توانند به راحتی مفاهیم انتزاعی و پیچیده را با هم مرتبط کنند. با توجه به این موضوع، تصاویر بصری می توانند احساسات را القا کنند، اگر می خواهید احساس مثبتی در ارتباط با محصول خود داشته باشید، احتمالاً یک تصویر مثبت در استراتژی بازاریابی شما بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد.

همچنین شایان ذکر است که تصاویر جهانی هستند، هیچ مانعی در برقراری ارتباط وجود ندارد و به شما امکان می‌دهند داستانی را تعریف کنید، که می‌تواند یک ابزار بازاریابی قدرتمند نیز باشد، زیرا به شما امکان می‌دهد تا با مشتریان خود ارتباط احساسی‌تری داشته باشید، بدون اینکه نیاز باشد زبان آن کشور خاص را بلد باشید.

در دنیای خرید آنلاین، تصاویر به مهر تایید تبدیل می شوند. آنها بسیار جذاب تر از متن ساده هستند و تعامل بیشتری بین برند و مصرف کننده ایجاد می کنند. آنها همچنین به بیننده کمک می کنند تا اطلاعات را به شیوه ای محرک تر حفظ کند، از طریق یک ارتباط عاطفی که تنها از طریق تصاویر بصری ایجاد می شود.

  جهت مشاوره کسب وکار و یا راه اندازی وبسایت خود بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی وبسایت وال ویرا