طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بازاریابی دهان به دهان

همه ما با قدرت بازاریابی دهان به دهان آشنا هستیم. تبلیغات نمی توانند با الهام خرید که از توصیه کنندگان می آید رقابت کنند. وقتی کسی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید، در مورد یک محصول جدید و عالی که کشف کرده است به شما می‌گوید، احتمال بیشتری وجود دارد که خودتان آن را امتحان کنید.

این چیزی است که ما، به عنوان بازاریاب، به طور واقعی می دانیم. بازاریابی دهان به دهان همیشه بیشتر نتیجه می دهد. این یک فرد واقعی و بی طرف است که فقط سعی می کند بهترین راه حل را برای نیاز شما پیدا کند.این اقدام ،یک اقدام ارگانیک است که باید به همین شکل باقی بماند تا موثر باشد.

اما این بدان معنا نیست که راهی برای استفاده از محصول بازاریابی دهان به دهان، به ویژه در دنیای دیجیتال ما وجود ندارد.

قبل از اینکه امیدوار باشیم مردم در مورد محصولات ما صحبت می کنند، اکنون می توانیم ببینیم که آنها این کار را به صورت آنلاین انجام می دهند. رسانه های اجتماعی به منبعی از نمونه های اثبات اجتماعی تبدیل شده اند که دنیای بازاریابی دهان به دهان دیجیتال ما را ایجاد می کند.

بنابراین چگونه می توانید از این نوع تعاملات استفاده کنید؟

دیدن باور کردن است: استفاده از محتوای بصری از رسانه های اجتماعی به عنوان بازاریابی دهان به دهان دیجیتال
ما در عصری هستیم که محتوای بصری مانند آتش سوزی در رسانه های اجتماعی، ایمیل و پیام های متنی به اشتراک گذاشته می شود.

چه اتفاقی می افتد اگر محصولات شما در آن محتوا باشد؟ اگر محتوا به طور خاص به اشتراک گذاشته شده باشد تا بگوییم چقدر برند شما را دوست دارند چه؟ این طلای واقعی بازاریابی دهان به دهان است که برند شما باید در جستجوی آن باشد.

تجربه خرید اجتماعی

شکی نیست که امروزه رسانه های اجتماعی تاثیر زیادی بر روند خرید آنلاین داشته اند. وقتی 74 درصد از مصرف‌کنندگان برای هدایت خرید خود به رسانه‌های اجتماعی متکی هستند، برندها واقعاً نمی‌توانند فرصت دستیابی به مشتریان بالقوه را از طریق اثبات اجتماعی از دست بدهند.

اثبات اجتماعی عبارتی است که ما زیاد می شنویم. اما نباید قدرت نفوذ اجتماعی را که اساس نظریه اثبات اجتماعی است، دست کم گرفت. با استفاده از اثبات اجتماعی در فروشگاه آنلاین خود، می توانید تعاملی را که در رسانه های اجتماعی مشاهده می کنید افزایش دهید و آن را به فروش تبدیل کنید. برای آن، به چند مثال اثبات اجتماعی نیاز دارید تا به شما در درک منظور ما کمک کند.

مثال‌های اثبات اجتماعی:

دلیلی وجود دارد که چرا بازاریابی تأثیرگذار به شکلی با قدرت بالا برای دستیابی به مصرف کننده روزمره تبدیل شده است. این به این دلیل است که این نوع بازاریابی از تأثیر اجتماعی در انتشار کلمه در مورد محصولات شما استفاده می کند.

از طریق اینفلوئنسرها، محصولات شما نه تنها توسط مشتریان بالقوه دیده می‌شوند، بلکه توسط یک فرد تقریبا مشهور در یک محیط معتبر قرار می‌گیرند که عملاً مهر طلایی تأیید برند شما را می‌زند.

مزایا واضح است:

مردم بیشتر به محصولات شما علاقه مند هستند زیرا کسی که آنها را تحسین می کنند به آنها می گوید که علاقه مند باشند. به همین دلیل است که اثبات اجتماعی می تواند بسیار قدرتمند باشد! و زمانی که UGC شما نه تنها توسط اینفلوئنسرها – بلکه توسط مصرف کننده روزمره ایجاد می شود، به سطح بعدی ارتقا می یابد.

جهت مشاوره کسب و کار خود و یا راه اندازی سایت با شرکت وال ویرا(walvira) توسعه فناوری برتر سگال در ارتباط باشید.

شرکت ویرا توسعه و فناوری برتر سگال