طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

بهینه سازی سئو

بهینه سازی سئو سایت والویرا

شما باید در وب سایت خودتان عواملی را اجرا کنید تا رتبه سایت خود را در جستجوی گوگل  بهبود بخشید. وال ویرا  این عوامل را برای شما شرح می دهد:
1. عنوان محتوای شما در وب سایتتان باید حداکثر 70 کلمه باشد و این عنوان هم شامل کلمات کلیدی و هم شامل نام تجاری شما باشد.
2. متن اصلی محتوای شما نیز، باید شامل عنوان متن و همچنین کلمات کلیدی باشد و همچنین جزئیات کافی را در اختیار مخاطبانتان قرار دهد.
4. اگر از تصاویر در وب سایت خود یا محتوای وبلاگ خود استفاده می کنید، کلمات کلیدی یا عنوان خود را در نام تصویر وارد کنید.
5. از به کار بردن بیش از حد کلمات کلیدی در متن، خودداری کنید.
6. اطمینان حاصل کنید که هر قسمت از محتوای شما فقط بر روی یک یا دو کلمه کلیدی متمرکز است. این به خاص بودن محتوای شما کمک می کند.
7. طراحی سایت شما نیز، تاثیر زیادی روی بهبود بهینه سازی موتور جستجو دارد. برای مثال مطمئن شوید که سایتتان واکنش گرا باشد. (یعنی طراحی وب سایت به گونه ای باشد که متناسب با سایز نمایشگر و دستگاه های مختلف، تغییر کند.)
8. یکی از بهترین راه ها برای بالا بردن رتبه بندی گوگل ایجاد بک لینک(بک لینک ها لینک هایی هستند در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما اشاره میکنند.) است.

با به کارگیری این ترفند ها می توانید توجه بیشتر کاربران موتور جستجو را به خود جلب کنید. هرچه محتوای شما مرتبط و جالب تر باشد، احتمال ارتباط دیگران با محتوای شما و به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی بیشتر است. هرچه افراد به محتوای شما اعتماد بیشتری داشته باشند، اعتماد موتورهای جستجو نیز بیشتر خواهد شد.

 

جهت طراحی و یا بهینه سازی سایت خود با شرکت طراحی وبسایت وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

طراحی و بهینه سازی سایت وال ویرا