طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

تاثیر UGC بر محتوای بصری

تاثیر UGC بر محتوای بصری

محتوای تولید شده توسط کاربر: بازاریابی بصری بر روی استروئیدها

خوشبختانه، بازاریابی بصری در قالب‌های فراوانی ارائه می‌شود که تنها توسط تخیل شما محدود می‌شود. برخی بر این باورند که محتوای تولید شده توسط کاربر بزرگترین نقطه اوج بازاریابی بصری است و درک دلیل آن کار سختی نیست.

در درجه اول، محتوای تولید شده توسط کاربر هر شکلی از محتوا است، دقیقاً مانند قالب هایی که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم، تصاویر، ویدیوها، نظرات، صوت های تولید شده توسط خود مصرف کنندگان در محصولات یا شرکت هایی که آنها را به بازار عرضه می کنند.

هدف اصلی هر کمپین بازاریابی ایجاد اعتماد به محصول و افزایش تعامل مصرف کننده است. در سال‌های اخیر، ایجاد کمپین‌هایی که به اندازه کافی جذاب باشد تا به مصرف‌کنندگان بالقوه ارزش بدهد، برای بازاریابان دشوار شده است. UGC یک راه حل ایده آل است و به عنوان صادقانه ترین و معتبرترین شکل محتوا برای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید مصرف کنندگان شناخته شده است.

چه چیزی قابل اعتمادتر از بازخورد مستقیم است؟ طبق شاخص اعتماد مصرف‌کننده نیلسن، 92 درصد از مصرف‌کنندگان به محتوای ارگانیک و تولید شده توسط کاربر بیشتر از تبلیغات سنتی اعتماد دارند. مزایا بی پایان هستند، مانند قوی ترین روش ایجاد تعامل بین برند و مصرف کننده، افزایش ترافیک و سئو، افزایش شناخت برند و افزایش تبدیل.

مصرف کنندگان شما می توانند محتوای متفاوت و جذابی تولید کنند و بهره بردن از این دیدگاه “بیگانه” حیاتی است. تصاویر تولید شده توسط UGC مانند عکس‌ها، فیلم‌ها و بررسی‌ها برداشتی تازه و هزاران دیدگاه متفاوت را ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، UGC به طور یکپارچه در رسانه های اجتماعی کار می کند. این به قدرت تأثیر عاطفی در بازاریابی و همچنین اهمیت رسانه های اجتماعی هنگام ایجاد استراتژی های بازاریابی بصری مرتبط است. رسانه‌های اجتماعی به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهند تا زندگی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، و آن را به پایه‌ای عالی برای کمپین‌های UGC تبدیل می‌کند. برای مثال، TOMS Shoes کمپینی راه‌اندازی کرد که مردم را تشویق می‌کرد یک روز بدون کفش بروند و با هشتگ #بدون کفش، پاهای خود را تکان دهند. برای هر عکس، این برند یک جفت کفش اهدا کرد و این کمپین به سطوح بالایی از تعامل از سوی مصرف کنندگان رسید و همزمان تصویری سخاوتمندانه و دلسوز تولید کرد.

دقیقاً مانند کفش های TOMS، می توانید یک هشتگ جذاب برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنید تا روی تصاویر خود مهر بزنند. می‌توانید از طریق نظرسنجی فیسبوک، اینستاگرام یا توییتر از مشتریان خود سؤال بپرسید، همچنین می‌توانید نوعی مسابقه برای ایجاد ویدیو راه‌اندازی کنید یا کاربران را وادار به انجام کارهای عجیب و غریب با محصول خود کنید.

فقط درخواست ورودی یک چیز است، اما بسیار مهم است که پس از آن با مصرف کنندگان خود برای ایجاد یک ارتباط معنادار تعامل کنید. این نوع کمپین همچنین ترافیک اجتماعی را افزایش می دهد که به نوبه خود باعث افزایش آگاهی از برند می شود. هنگامی که از UGC به طور کامل استفاده می شود، برندها توانسته اند ارزش سفارش خود را به طور تصاعدی افزایش دهند. به عنوان مثال، کارل لاگرفلد میانگین افزایش ارزش سفارش 20.84٪ داشت.

هدف بازاریابی بصری این است که چیزها را برای مصرف کنندگان قابل هضم تر و قابل دسترس تر کند. این روزها مردم همیشه در حال یافتن راه‌هایی برای جلوگیری از تبلیغاتی مانند کلیک کردن بر روی حالت هواپیما در حین انجام بازی‌ها، کشیدن سریع روی تبلیغات در اینستاگرام، حتی خوردن یک فنجان قهوه در حین پخش تبلیغات در تلویزیون هستند. شما باید راهی برای تبلیغ نام تجاری خود بدون تبلیغات تهاجمی پیدا کنید. UGC به عنوان بازاریابی بصری این کار را انجام می دهد. این چیزها را جالب اما آشنا نگه می دارد و همچنین از یک منبع قابل اعتماد در چشم مصرف کننده می آید، در عین حال مقرون به صرفه است.

جهت مشاوره برای شروع کسب وکار  و یا طراحی سایت خود  کلیک نمایید

شرکت طراحی وبسایت وال ویرا