طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ وال ویرا

به طور کلی بازاریابی دیجیتال کلیه فعالیت های بازاریابی است که از دستگاه الکترونیکی یا اینترنت استفاده می کند.

آیا این به معنای هر نوع بازاریابی است که به صورت آنلاین وجود دارد؟
بله و خیر.

بازاریابی دیجیتال مطمئناً همه فعالیت های بازاریابی آنلاین را در بر می گیرد. با این حال ، ممکن است شامل برخی از فعالیت های آفلاین نیز باشد.
در اینجا انواع اصلی بازاریابی دیجیتال وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید.
1. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا نوعی بازاریابی دیجیتال است که بر ایجاد و توزیع محتوا برای مخاطبان متمرکز است. هدف این محتوا ارزشمند بودن ، مرتبط بودن و (در حالت ایده آل) سازگار بودن است. هدف نهایی آن جذب مخاطب بیشتر است.
برخی از نمونه های بازاریابی محتوا عبارتند از: پست های وبلاگ، فیلم ها، پادکست ها، اینفوگرافی ها، مقالات، مطالعات موردی، کتاب های الکترونیکی.

خدمات تولید محتوای وال ویرا  

2. بهینه سازی موتور جستجو
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو ، فرآیند دریافت ترافیک با کیفیت از نتایج جستجوی رایگان یا ارگانیک در موتورهای جستجو است.

مهم است که ترافیکی که به وب سایت خود میاورید مربوط به صنعت شما باشد. اگر موفق شوید تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را  جذب کنید در حالی که هیچ ربطی به کسب و کار شما ندارند، این نوع جریان ترافیک به درد شما نمی خورد.
سئو یکی از مهمترین انواع بازاریابی دیجیتال است. با بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو، می توانید میزان پایداری از ترافیک مربوطه را افزایش دهید که فقط با گذشت زمان رشد می کند. بدون بهینه سازی موتور جستجو، افراد به راحتی نمی توانند شما را در اینترنت پیدا کنند.
برخی از تکنیک های بهینه سازی سایت عبارتند از: تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط و گنجاندن آنها در محتوای وب سایت، بهینه سازی عناوین وب سایت، شرح و سرعت بارگیری، ایجاد بک لینک های مربوطه.
(درباره ی موارد بالا در پست های قبل به طور مفصل توضیح داده ایم.)

خدمات بهینه سازی سایت وال ویرا

3. بازاریابی رسانه های اجتماعی
به زبان ساده ، بازاریابی شبکه های اجتماعی به فرآیند استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای جلب توجه و جذب مخاطب اشاره دارد. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید میزان جذب مخاطب را افزایش داده و روابط معناداری با مشتریان خود ایجاد کنید.

4. تبلیغات به ازای هر کلیک (تبلیغات کلیکی)
پرداخت به ازای هر کلیک مدلی از تبلیغات است که هر بار که افراد روی تبلیغات خود کلیک می کنند هزینه ای را پرداخت می کنند. در واقع، این فرایند خرید بازدید از سایت شما است ،آن هم از طریق سئو یا انواع دیگر بازاریابی دیجیتال.

5. بازاریابی وابسته
بازاریابی وابسته یکی از روشهای معروف این روزها است که مردم به صورت آنلاین درآمد کسب می کنند. اگر برنامه وابسته شما موفقیت آمیز باشد، ممکن است درآمد مناسبی داشته باشید.
اساساً ، بازاریابی وابسته نوعی بازاریابی دیجیتال است که در آن فرد برای دریافت کمیسیون برای ترافیکی که برای این تجارت ایجاد می کند با مشاغل دیگر شریک می شود. این را تصور کنید: شما یک لینک به یک وب سایت خارجی میدهید تا آن را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهد. هر بار که کاربر به این وب سایت خارجی مراجعه می کند و خرید می کند، شما کارمزد دریافت می کنید.

6. ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی از محبوب ترین انواع بازاریابی دیجیتال است. به زبان کوتاه، یعنی استفاده از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات.
اگر شما از طریق ایمیل با مخاطبانتان تعامل داشته باشید، اعتماد آن ها را به خود بیشتر می کنید.

7. بازاریابی با اپلیکیشن
پیام رسان های فوری آخرین روند ارتباطی هستند. در سراسر جهان ماهانه 1.5 میلیارد نفر از واتس اپ استفاده می کنند و پس از آن فیس بوک قرار دارد. شما باید همان جایی باشید که مخاطبانتان هستند.

خدمات بازاریابی و دیجیتال مارکتنیگ وال ویرا 

 

محبوب ترین برنامه های پیام رسان جهانی ، بر اساس تعداد کاربران ماهانه:

نتیجه
انواع بیشتری از بازاریابی دیجیتال وجود دارد اما این موارد مهم ترین ها هستند. لزوما نباید همه ی موارد را با هم امتحان کنید. چند مورد را که فکر می کنید برای کسب و کار شما مناسب تر است انتخاب کنید، آزمایش کنید و نتایج را بسنجید.

در حال حاضر از چه نوع بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

جهت خدمات دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا با وال ویرا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خدمات دیجیتال مارکتینگ وال ویرا