طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

راهکار افزایش فروش در سایت ترب

 معرفی سایت ترب

بهترین تعریف برای سایت ترب ، معرفی آن به‌عنوان یک موتور جستجوی خرید است که فروشگاه‌های اینترنتی معتبر را دور هم جمع می‌کند. ایده اولیه سایت ترب، ارائه شفافیت بیشتر در مورد قیمت‌ها و ایجاد امکان مقایسه هم‌زمان محصول تعداد زیادی از فروشگاه‌های معتبر کشور برای مشتریان بوده است با راه‌اندازی سایت و انجام تبلیغات خلاقانه و مؤثر، سایت ترب توانست در کمتر از 5 سال حتی از دیجی کالا که به‌عنوان غول فروشگاه‌های دیجیتالی ایران شناخته می‌شود، پیشی بگیرد.

چرا باید محصولات خود را در ترب بفروشیم؟

همانطور که گفتیم ترب یک موتور جستجوگر محصولات است که به فروشندگان کمک میکند تا مخاطب هدف انها را سریع تر پیدا کند. اما سایت ترب چه ویژگی هایی دارد که ان را مشهور و بین مصرف کننده و فروشنده محبوب و قابل اعتماد است؟

مقاله پیشنهادی:استراتژی برندسازی در اینستاگرام ؟+توضیحات تکمیلی و مثال

راه‌های افزایش فروش در ترب

با هم خواندیم که سایت ترب مزای زیادی برای فروشندگان دارد و هیمن دلیل باعث ایجاد رقابت بالا بین فروشندگان نیز شده است. اگر از مشتریان قدیمی سایت ترب هستید قطعا روش کار با ان را میدانید اما اگر تازه میخواهید سایتتان را به ترب وصل کنید یا از مشتریان تازه کار ترب هستید احتمالا نمیدانید که چطور میتوانید یک فروش خوب را در ترب تجربه کنید.در ادامه به شما راه کارهای فروش بهتر در ترب را باهم میخوانیم.

محصولات را دقیق معرفی کنید:

 محصولات خود را با اسامی فارسی و انگلیسی و به صورت کامل بنویسید. برای مثال اگر محصول شما اکشن فیگور ونوم از برند Hasbro است است، آن را به شکل اکشن فیگور ونومvenom  33 سانتیمتری برند هازبرو” بنویسید.

مقاله پیشنهادی:چگونه سایت فروشگاهی راه اندازی کنیم؟

با قیمت رقابت کنید:

محصولات رقبا را چک کنید و توجه داشته باشید قیمتی که برای محصولات خود تعیین می‌کنید، رقابتی باشد. همیشه به این موضوع دقت کنید که مشتریان به دنبال پایین‌ترین قیمت هستند و هدف از بازدید از ترب، این است که ببینند چه فروشگاهی کمترین قیمت را ارائه می‌دهد. پس سعی کنید محصولات‌تان را با رنج قیمت رقبا یا حتی کمی پایین‌تر از آن‌ها بفروشید.

ارائه پیشنهاد ویژه

ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان، یکی از راهکارهایی است که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند مانند تخفیف‌های ویژه، ارسال رایگان، یا گارانتی محصولات. این روش به شما کمک می‌کند تا مشتریان را به سمت خرید از فروشگاه شما جذب کنید و در نتیجه، فروش بیشتری داشته باشید.

محصولات عکس باکیفیت داشته باشند:

نه فقط برای فروش در ترب، بلکه در هر پلتفرم دیگری شما باید عکس‌های باکیفیت و کافی از محصولات‌تان داشته باشید. سعی کنید عکس‌ها از زوایای مختلف باشد و تمام جزییات محصول را نمایش دهد. مثلا اگر فروشنده پوشاک هستید، حتما یک عکس که نشان‌دهنده جنس پارچه باشد، داشته باشید.

مقاله پیشنهادی:معرفی 10 هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس

به طراحی سایتتان دقت کنید:

درست است که مخاطب وارد سایت شما شده و تا حدود زیادی تصمیم به خرید محصول شما را دارد اما اگر طراحی سایت شما کاربرپسند و mobilefriendly نباشد مسیر خرید برای مشتری گیج کننده میشود و خرید از سایت شما را لغو میکند.

سرعت ساییتان:

سرعت سایت بسیار مهم است.سایت شما باید در کمتر از 3 دقیقه بصورت کامل به کاربر شما نشان داده شود.درغر این صورت احتمال خروج وکاربر از سایت شما افزایش میابد..

مقاله پیشنهادی:راهنمای خرید دامین مناسب برای کسب و کار

اپدیت باشید:

هم در سایت ترب و هم در سایت خودتان هفته ای یکبار یا دوهفته یکبار مطالب و  محصولاتتان  را اپدیت کنید.

تعرفه ترب چقدر است؟

یکی از موارد پر اهمیتی که ذهن صاحبان سایت های فروشگاهی را به خود درگیر می کند، تعرفه ترب است. طبق صحبت های دکتر میثم شکری ساز هزینه ای که شما باید برای استفاده از خدمات کلی و جامع مجموعه ترب پرداخت کنید، ثابت نیست. عوامل نسبتا زیادی هستند که می توانند آن را تغییر دهند. به صورت عمومی، متغیر هایی همچون دسته بندی کالا، سابقه فروشگاه شما و تعداد خریداران بیشترین تاثیر را روی این تعرفه به همراه دارند. به صورت کلی هزینه ای که این سایت به ازای هر کلیک از شما دریافت می کند، بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ تومان متغیر است.