طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

راه های دریافت بک لینک بیشتر و افزایش رتبه موتور جستجو

آیا می دانید چگونه می توانید بک لینک های بیشتری را به وب سایت خود دریافت کنید؟

ایجاد بک لینک به شما کمک می کند تا رتبه خود را در موتورهای جستجو افزایش دهید. با رتبه بالاتر در موتورهای جستجو، وب سایت شما می تواند شاهد رونق زیادی در ترافیک باشد.

در حالی که دریافت لینک به سایت شما می تواند مشکل باشد، شما لزوما نیازی به خرید بک لینک ندارید، اگرچه بسیاری از تولیدکنندگان محتوا این کار را انجام می دهند. بنابراین، قبل از هر چیز، باید بدانید که راه های آسان زیادی وجود دارد که می توانید بک لینک های بیشتری را به صورت رایگان دریافت کنید.

در این مقاله، ما 15 راه برای به دست آوردن بک لینک های بیشتر و افزایش رتبه موتور جستجو را به اشتراک می گذاریم.

اول، همه ما می دانیم که بک لینک ها مهم هستند، درست است؟ اما چرا؟

بک لینک چیست و چگونه کار می کند؟

بک لینک یک لینک در یک وب سایت خارجی است که به وب سایت شما منتهی می شود. به بک لینک ها بک لینک خارجی یا لینک های ورودی نیز گفته می شود.

چگونه بک لینک ها برای بهبود رتبه موتور جستجو کار می کنند؟

گرفتن بک لینک از یک وب سایت خارجی مانند گرفتن رای برای سایت شماست. هرچه آرای بیشتری داشته باشید، رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو بالاتر خواهد بود.

اما همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند.

اگر می‌خواهید رتبه موتور جستجوی خود را افزایش دهید، باید انواع خاصی از بک لینک‌ها را دریافت کنید – همه چیز به کمیت نیست. شما باید از سایت های معتبر و بک لینک های مرتبط با محتوا یا صنعت خود بک لینک بگیرید.

هنگامی که وب سایت شما دارای بک لینک های با کیفیت و مرتبط از منابع معتبر دیگر باشد، به موتورهای جستجو کمک می کند تا وب سایت شما را معتبر و مرتبط با موضوعی که برای آن رتبه بندی می کنید نیز تشخیص دهند.

وقتی موتورهای جستجو سایت شما را معتبر می دانند، شما را در صفحه نتایج موتور جستجو بالاتر می برند.

چگونه لینک های پیوندی بیشتر بدست آوردید
اکنون که اهمیت بک لینک در سئو را می دانید، بیایید به 15 روش بپردازیم تا بتوانید بک لینک های بیشتری برای وب سایت خود دریافت کنید.

1. محتوای با کیفیت و ارزشمند بنویسید

به سایر وبلاگ نویسان و رهبران صنعت این فرصت را بدهید تا با ایجاد محتوای خود به سایت شما پیوند بزنند.

شما نمی توانید هر نوع محتوایی بنویسید، بلکه باید آن بک لینک ها را با نوشتن محتوای با کیفیت به دست آورید. سایر وبلاگ نویسان و وب سایت ها تنها در صورتی به محتوای شما لینک می دهند که ارزشمند، کاربردی، منحصر به فرد و مرتبط باشد.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه محتوای بهتری ایجاد کنید؟

همچنین انواع خاصی از محتوا وجود دارد که نسبت به سایرین به اشتراک گذاری و بک لینک بیشتری دارد. در اینجا چند نمونه از محتوایی که بیشترین بک لینک را به دست می آورند آورده شده است:

نحوه کار:

می توانید یک پست وبلاگی در مورد «چگونه برای تعطیلات پول پس انداز کنیم» بنویسید که می تواند توسط وبلاگ های مسافرتی، وب سایت های بودجه و امور مالی، وب سایت های آژانس مسافرتی و موارد دیگر به آن پیوند داده شود.

اما، اگر می خواهید بک لینک های بیشتری برای سایت خود دریافت کنید، مهم نیست که چقدر سرگرم کننده به نظر می رسد. همانطور که قبلا ذکر کردیم، شما باید بک لینک های مرتبط را دریافت کنید.

جمع بندی آماری:

آمار اغلب توسط وبلاگ نویسان و وب سایت های دیگر برای پشتیبان گیری از ادعاهای خود با داده ها استفاده می شود. از این مزیت استفاده کنید و یک پست جمع بندی آماری برای خود ایجاد کنید.

هر یک از این ایده های پست وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا به راحتی و به طور طبیعی بک لینک دریافت کنید، اما ما همچنین باید به نوع خاصی از محتوا به نام محتوای Skyscraper اشاره کنیم.

بیایید در بخش بعدی در مورد محتوای Skyscraper صحبت کنیم.

2. محتوای Skyscraper ایجاد کنید

محتوای Skyscraper یک استراتژی لینک سازی است که شامل یافتن محتوای محبوب موجود به صورت آنلاین، بهبود آن و کپی کردن بک لینک ها است.

به سادگی موضوع مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید راهنمای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بنویسید، «بازاریابی رسانه‌های اجتماعی» را در نوار جستجو تایپ کنید. نتایجی که در صفحه اول نمایش داده می شوند محبوب ترین هستند و باید بیشترین بک لینک را داشته باشند.

یک مقاله از صفحه اول نتایج جستجو انتخاب کنید و پست خود را بنویسید که 10 برابر بهتر است. می‌توانید مقاله‌تان را طولانی‌تر و عمیق‌تر کنید، تصاویر باکیفیتی که مقاله اصلی فاقد آن است اضافه کنید، یا اطلاعات اضافی اضافه کنید.

محتوای جدید و بهبود یافته شما باید بالاتر از محتوای موجود در موتورهای جستجو باشد.

سپس، از ابزار جستجوگر بک لینک مانند ابزار Ahrefs برای کشف بک لینک های مقاله اصلی استفاده کنید. هنگامی که تمام سایت هایی را که به پست اصلی لینک داده اند را پیدا کردید، می توانید به آن سایت ها دسترسی پیدا کنید، مقاله برتر خود را معرفی کنید و آنها را تشویق کنید تا به مقاله شما پیوند دهند.

3. وبلاگ نویسی مهمان را شروع کنید

وبلاگ نویسی مهمان یک روش آزمایش شده و واقعی برای معرفی کسب و کار شما به مخاطبان کاملاً جدید است و هر پست .مهمان که وارد می کنید حداقل 1 بک لینک به سایت خود از طریق خط فرعی برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

 افزایش رتبه سایت در گوگل و موتورهای جستجو با شرکت برنامه نویسی وال ویرا برتر سگال