طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن در تهران

چرا طراحی اپلیکیشن در تهران برای رشد بیزینس موثر است؟

با فراگیری موبایل و استفاده همیشگی مردم جهان از ان طراحی اپلیکیشن  کارامد امروزه در بین صاحبان کسب و کار مورد هدف قرار گرفته است.با کاهش استفاده از کامپوترهای شخصی و نرم افزارهای دسکتاپ تمرکز اموزش های برنامه نویسی  نیز بر روی ساخت اپلیکیشن موبایل و طراحی سایت واکنشگرا است

با رشد هر روزه دنیای کسب و کار  و افزایش رقبای جدید اگر میخواهید بیزینستان دوام بیاورد باید  در صنعتی که در ان فعالیت دارید  کانال های ورد مشتری را برای رشد بیزینس خود افزایش دهید.اگر تا به امروز برای رشد کسب و کسب و کارتان از مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده باشید قطعا یکی از برنامه های تبلیغاتی که  برای برند شما استفاده از SMS MARKETING و پوش نوتیفیکش است و اگر علت را از او جویا شده باشید به شما گفته است :«که این روزا همه موبایل دستشونه  و هرچی رو موبایلشون بیاد رو میبینن»

این حرف کاملا درست است حال تصور کنید شما  مدرس هستید یک سایت آموزشی برای خودتان طراحی کرده اید و دوره هایتان را در سایتتان اپلود میکنید و بسیاری از دانشجویان شما از مرورگر گوگل کروم نصب شده  در  موبایل خود وارد سایت شما میشوند تا دوره هایی که خریداری کرده اند را مشاهده کنند اگر از انها بپرسید ایا با وبسایت راحت هستید قطعا به شما پاسخ خواهند داد که اگر  توسط اپلیکیشن به دوره ها دسترسی داشتند بسیار راحتر بودند.

طراحی اپلیکیشن در تهران باعث منحصر به فرد شدن، افزایش اعتبار و در نتیجه افزایش مشتریانتان شما خواهد شد، وال ویرا خدماتی همچون طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا ، اپ دیوار و… را به مشتریان خود ارائه می دهد.

طراحی اپلیکیشن اندروید در تهران

اگر قصد طراحی  پلیکیشن در تهران را دارید قطعا اولین قدم شما راه اندازی یک اپلیکیشن اندرویدی است چراکه گوشی های اندرویدی فراگیرتر از IOS هستند و کاربران بیشتری از این سیستم عامل استفاده میکنند.

برای اینکه یک اپلیکیشن با طراحی اختصاصی و به روز داشته باشید میتوانید به شرکت دیجیتال مارکتینگ وال ویرا اعتماد کنید و طراحی اپلیکیشن در تهران را به تیم با تجربه ما بسپارید

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر  تماس بگیرید

طراحی  اپلیکیشن IOS در تهران

با توجه به رشد روز افزون استفاده از دستگاه‌های هوشمند Ios و محبوب بودن برند اپل در ایران ، طراحی  اپلیکیشن مخصوص به کسب و کارتان به‌عنوان یک ابزار ارتباطی موثر می‌تواند زمینه ارتباط مستقیم با مشتریان را برای شرکت‌ها را گسترش دهد.

برای اینکه یک اپلیکیشن با طراحی اختصاصی و به روز داشته باشید میتوانید به شرکت دیجیتال مارکتینگ وال ویرا اعتماد کنید و طراحی اپلیکیشن در تهران را به تیم با تجربه ما بسپارید

هزینه طراحی اپلیکیشن در تهران چقدر است ؟

احتمالا اولین سوال شما این است که برای ساخت اپلیکیشن باید چقدر بودجه در نظر بگیرید وطراحی اپلیکیشن در تهران چقدر است؟

هزینه طراحی اپلیکیشن نیز مانند طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه برایتان نوشته ام

 

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر  تماس بگیرید

مسیر طراحی اپلیکیشن در تهران

 هنوز طراحی اپلیکیشن به اندازی طراحی سایت در ایران همه گیر نشده است و رقابت در ان کمتر است به همین خاطر ممکن است مسیری که باید برای طراحی اپلیکیشن در تهران برای برندتان پیش گیرید برایتان مشخص و روشن نیست.در ادامه برایتان مسیر رسیدن به یک اپلیکیشن را روشن میکنم.

تعریف هدف و نیازهای کاربران

برای شروع، باید هدف اصلی اپلیکیشن خود و نیازهای کاربران را مشخص کنید.چرا میخواهید اپلیکیشن طراحی کنید؟چه توقعاتی از یک اپلیکیشن دارید؟چه افرادی قرار است از اپلیکیشن شما استفاده کنند؟ مخاطب هدف من چه نیازهایی دارد؟ با پاسخ دادن به این سوالات مسیر راه اندازی اپلیکیشن بسیار برایتان راحتر خواهد بود.

تحقیق و تحلیل رقبا

 مطالعه و بررسی اپلیکیشن‌های مشابه و رقبا با هدف درک بهتر نقاط قوت و ضعف آنها مفید است و باعث میشود تا مسیر برای شما روشن تر و واضح تر باشد

 

برای  اطلاعات بیشتر با شماره زیر  تماس بگیرید

ایجاد طرح اولیه (Mockup)

در این مرحله طراح رابط کاربری طرح اولیه ای ظاهر اپلیکیشن را برای شما طراحی میکند و پس از تاییدیه شما .تیم برنامه نویسی شروع به اجرای اپلیکیشن میکنند

 توسعه و برنامه‌ریزی اپلیکیشن

این مرحله شامل انتخاب تکنولوژی‌های مناسب، تعیین اهداف و زمان‌بندی منطقی برای توسعه اپلیکیشن است.

تست و ارزیابی طراحی اپلیکیشن

پس از توسعه، اجرا و تست کارکرد اپلیکیشن ضروری است تا مطمئن شوید که همه اجزای آن به درستی کار می‌کنند.

انتشار و بازخورد مخاطبان

پس از اتمام تست‌ها، اپلیکیشن را منتشر کرده و بازخوردهای کاربران را جمع‌آوری کنید تا بتوانید اقدامات بهبودی را شناسایی و اجرا کنید.

چرا طراحی اپلیکیشن در تهران را به وال ویرا بسپاریم؟

اعتماد به یک تیم حرفه‌ای، یکی از اساسی‌ترین تصمیماتی است که در دنیای کسب‌وکار باید بگیریم. وال ویرا یک نام قابل اعتماد و معتبر در عرصه طراحی اپلیکیشن‌ها، نرم افزار های تحت وب،طراحی سایت است.

وال ویرا با تخصص و تجربه در زمینه طراحی اپلیکیشن‌های موبایل، بهترین راه‌حل‌ها و رویکردها را برای ایجاد یک اپلیکیشن منحصربه‌فرد ارائه می‌دهد. دغدغه و اهداف شما برای ما مهم و با ارزش هستند. طراحان ما یک اپلیکیشن منحصربه‌فرد و با تمرکز بر نیازهای مخاطبان شما طراحی می‌کند. طراحی اپلیکیشن با توجه به تجربه کاربری (UX) مهم است. وال ویرا با تکیه بر دانش و تخصص خود، تجربه کاربری بهتری را به مخاطبان شما ارائه می‌دهد. وال ویرا بعد از اتمام طراحی اپلیکیشن، پشتیبانی و به‌روزرسانی مداوم ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که اپلیکیشن شما همیشه به‌روز و کارآمد باقی می‌ماند.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر  تماس بگیرید

چگونه سفارش طراحی اپلیکیشن در تهران را ثبت کنیم؟

برای ثبت درخواست طراحی اپلیکیشن تهران کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با ما تماس بگیرید،  در تماس تلفنی کلیه ابهامات از نظر هزینه، روند انجام کار و زمان تحویل اپلیکیشن بررسی می شود.