طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

معرفی 10 هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس

سایت های انلاین و هوش مصنوعی  افزایش کیفیت عکس برای صاحبان کسب و کار و انلاین شاپ های اینستاگرام ابزار مفید کارامدی است شما میتوانید با استفاده از ابزار هوش مصنوعی تصاویر خود را با کیفیت تر کنید و به جذب مشتری خود کمک کنید.

در این مقاله وال ویرا قصد دارم 10 هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس را به شما معرفی کنیم.

مقاله پیشنهادی: چگونه انلاین شاپ بزنیم؟

  معرفی 10هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عکس

1.Gigapixel AI 

با استفاده از هوش مصنوعی گیگاپیکسل، می توانید تصاویر مختلف را تا 600 درصد بدون افت کیفیت ارتقا دهید. علاوه بر این، هوش مصنوعی گیگاپیکسل می تواند نسبت ابعاد تصاویر شما را افزایش دهد

 2. Upscale.media 

این هوش مصنوعی از فرمت های متفاوت عکس پشتیبانی میکند. درنسخه رایگان آن تنها یک عکس در لحظه ادیت میشود اما در نسخه پریمیوم شما میتوانید چند عکس را با یکدیگر هم زمان ادیت کنید

 

3.letsenhance.io

  این سایت یک ابزار کاربردی برای بهبود کیفیت عکس هاست که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، می تواند به کاربران کمک کند تا تصاویر با کیفیت بهتری داشته باشند.

کاربران می توانند عکس مورد نظر خود را آپلود کنند و سپس از فیلتر های مختلفی که برای اصلاح کیفیت عکس در این سایت وجود دارد، استفاده کنند.

مقاله پیشنهادی:عکاسی تبلیغاتی چیست چه تاثیری بر روی کسب و کار شما دارد ؟

4.Pixelcut

یک سایت آنلاین است که به کاربران امکان افزایش رزولوشن عکس هایشان را با بالاترین سطح دقت فراهم می کند. بدون نیاز به دانش فنی، با استفاده از این سرویس، کاربران می توانند عکس هایشان را به سادگی آپلود کنند

5.upscalepics.com

یک روش بالا بردن کیفیت عکس با هوش مصنوعی بالا بردن  افزایش رزولوشن تصاویر با آپلود تصاویر در سایت cutout در زمان کمی کیفیت تصاویر به صورت آنلاین بالا برده می‌شود.

6.cutout.pro

یک راه ساده برای بالا بردن کیفیت عکس تار این است که تصاویر را در سایت آپلود کنید و با یک کلیک کیفیت تصاویرتان را بالا ببرید.

مقاله پیشنهادی:استراتژی برند سازی در اینستاگرام چگونه است؟

7.Picwish

به طور خودکار پس زمینه را تشخیص و حذف می کند، اما برای افزایش هر چه بیشتر دقت در ویرایش ها قادر خواهید بود تا به صورت دستی نیز مرز ها را تعیین کنید. همنچنین این اجازه را به شما میدهد که  عکس های پرتره تان را روتوش کنید و یک پوست شفاف داشته باشید.

8.Fotor

سایت fotor ابزاری گرافیکی با هوش مصنوعی می باشد که ویرایشگر گرافیکی آنلاین شبیه به برنامه فتوشاپ که با استفاده از روشهای جدید دستیار گرافیکی شما می باشد.

9.Befunky

BeFunky هم یه ویرایشگر عکس و طراحی گرافیکی آنلاینه که طیف گسترده ای از ابزارها و ویژگی ها رو برای کمک به کاربران در ویرایش و ایجاد عکس های حرفه ای ارائه میده. BeFunky یک سایت عالی برای کاربران مبتدی و پیشرفته هست  که میتونن رایگان ازش استفاده کنن.

10.img2go

از دیگر سایت‌های آنلاین برای ایجاد تغییر در تصاویر و تغییر فرمت عکس است. علاوه بر فرمت می‌توانید تراکم پیکسلی، رنگ، اندازه، کیفیت و … را نیز تغییر دهید.