طراحی سایت|طراحی اپلیکیشن

چرا باید کسب و کار خانگی راه اندازی کنیم+معرفی کسب وکار

امروز میخواهم درباره دلایلی که باید کسب و کار خانگی خود را راه اندازی کنید،با شما صحبت کنم.

کسب درامد و افزایش درامد از تجربیات لذت بخش هر انسانی است.اگر با افرادی صحبت کنید که درامد کسب میکنند متوجه میشود هرچند در فشار کاری باشند از مستقل شدن خود راضی هستند. پول خیلی از مشکلات را حل میکند اما باید چه کاری انجام دهیم تا به پول برسیم؟

هرفرد مسیر منحصر به فرد خود را در زندگی دار.بعضی به دنبال کسب درامد از رشته تحصلی خود میروند بعضی دیگر هم به فکر راه اندازی کسب و کار خود هستند.

امروزه اما با توجه به شرایط اقتصادی به وجود امده کارمندها نیز به فکر شغل دوم بوده و به دنبال راه اندازی کسب وکار اینترنتی و خانگی هستند. تا ورودی درامد خود را افزایش دهند

چرا کسب و کار خانگی ؟

کسب و کار خانگی دارای مزایای زیادی است یکی از این مزایای آن این است که شما هزینه کمتری صرف مکان،نیرو کار،بیمه و… دارید. یعنی برای شروع کسب وکارتان شما نیاز به بودجه اولیه زیادی ندارید پس با امنیت خاطر بیشتری میتوانید کسب وکار خانگی خود را شروع کنید.

اگر شما شریک کاری یا کارگر نداشته باشید قطعا سود بیشتری از کسب و کار خانگی خود خواهید داشت.

یکی دیگر از مزایای مهم کسب و کارهای خانگی این است که شما کارفرمای خودتان هستید.پس دیگر محدودیت زمانی یا مشکلات داخل محل کار را ندارید.

مورد دیگری که راه اندازی کسب و کار خانگی را بین افراد محبوب کرده این است که افراد درهرموقعیت اجتماعی،جنسیت و سن میتوانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند،مخصوصا اگر شما جز افرادی هستید که علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتید و دوست دارید ازهنری که دارید کسب درامد کنید راه اندازی یک کسب و کار خانگی بهترین گزینه برای شماست.

کسب و کارهای خانگی در بین بانوان به شدت محبوب است بخصوص بانوانی که مادرهستند و محدودیت هایی برای بیرون از خانه بودند دارند.

در مجموع اگر شما میدانید که دوست دارید در جه حوزه ای فعالیت کنید و پشت کار داشته باشید در مدت زمان کوتاهی به سود خوبی دست پیدا خواهید کرد

توجه کنید که اصلا ناامید نشوید و از هر بار شکست درس بگیرید.

چطور کسب و کار خانگی خود را شروع کنیم؟

برای راه اندازی کسب و کار خانگی باید مراحل زیر را طی کنید:

گام اول:برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود اول خودتان را بشناسید

اول باید بدانید در چه حوزه ای میخواهید فعالیت کنید.نیازتان برای راه اندازی کسب و کارخانگیتان چیست و چه مهارت هایی برای شروع این مسیر را باید بیاموزید.

گام دوم:  برای کسب و کار خانگی خود استراتژی و برنامه ریزی کنید

اگر بخواهم این گام برایتان ساده کنم و به راحتی برایتان توضیح دهم باید بگویم :بدانید چه کارهایی را در چه زمانی و برای چه هدفی باید انجام دهید برای استراتژی و برنامه ریزی مسیر کاریتان میتوانید از روش smart و  swot استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی:استراتژی دیجیتال مارکتینگ چیست؟

گام سوم :انتخاب محصول برای کسبو کار خانگی

در این مرحله باید انتخاب کنید که چه محصول/خدماتی قرار است ارائه دهید و از همه مهم تر خدمات/محصول شما مورد نیاز جامعه هست؟ایا مردم ان را دوست دارند؟ باید بتوانید به هر نوع سوالی که درباره محصولات یا خدماتتان از شما میشود  پاسخ دهید.

بگذارید در این مرحله یک نکته کلیدی را به شما بگویم زمانی میتوانید خوب فروشید و محبوب دل مشتریانتان باشید که خودتان عاشق محصول/خدمات خودتان باشید.

گام چهارم: بررسی رقبا برای پیشرفت کسب و کار خانگی

این مرحله از آن مراحلی است که شما باید ببنید با چه کسانی سرشاخ شدید. مثلا غول  حوزه فعالیت شما کیست؟چه کرده اند که انقدر رشد داشته اند؟نقاط قوت و نقاط ضعفشان چیتس؟چطور میشود با انها متفاوت بود؟ و سوالاتی از این دست باعث میشود خیلی از مسائل که به ابتدای مسیر به چشمتان نمیامد را بهتر ببینید.

گام پنجم:صفحه اینترنتی کسب وکار خانگی تان را باز کنید

 پیج اینستاگرام و وبسایتان را راه اندازی کنید.خودتان را بدون مرز معرفی کنید. توجه کنید که حتما نباید از اینستاگرام شروع کنید باید نیاز کسب و کارتان را بسنجید

مقاله پیشنهادی:استراتژی و برند سازی در اینستاگرام

گام ششم:تبلیغات و بازریابی برای کسب و کارخانگی

تبلیغات و بازاریابی از مهارت هایی هستند که باید اموزش ببینید و تجربه کنید.البته فراموش نکنید که همه اش با استراتژی انجام شود

گام هفتم:مدیریت مالی و حسابرسی

کم کم باید خودتان مدیریت مالی و حسابداری را اموزش ببینید و مو را از ماست بیرون بکشید تا با امنیت مالی بیشتر کارتان  را ادامه دهید.

معرفی کسب و کار خانگی: